”Sponsing og event som kommunikasjonsverktøyer” – hvilken markedsandel har sponsing og events i den totale markedsmiksen? Magnus Anshelm, IRM Fagdagen 2011: ”Sponsing og event som kommunikasjonsverktøyer” I Oslo
Markedskommunikasjon 2009 18 875 miljoner Om mig själv Agendan Om IRM Olika reklamsiffror Reklamen i Sverige, historiskt och framåt i tiden Avbryt gärna för frågor
Markedskommunikasjon 2010 - Prognose 20 017 miljoner Om mig själv Agendan Om IRM Olika reklamsiffror Reklamen i Sverige, historiskt och framåt i tiden Avbryt gärna för frågor
Markedskommunikasjon 2011 - Prognose 21 201 miljoner Om mig själv Agendan Om IRM Olika reklamsiffror Reklamen i Sverige, historiskt och framåt i tiden Avbryt gärna för frågor
For å bli synliggjort som den verdifulle markedskanalen den er – bør ikke også Event inn i den samme statistikken?
Nå, har IRM gjort estimater!
Markedskommunikasjon 2010 - Prognose 21 667 miljoner Om mig själv Agendan Om IRM Olika reklamsiffror Reklamen i Sverige, historiskt och framåt i tiden Avbryt gärna för frågor * = Estimat baserat på intervjuer. Om man även inkluderar Corporate Events bedöms omsättningen vara drygt 50 % högre.
Markedskommunikasjon 2011 - Prognose 23 346 miljoner Om mig själv Agendan Om IRM Olika reklamsiffror Reklamen i Sverige, historiskt och framåt i tiden Avbryt gärna för frågor * = Estimat baserat på intervjuer. Om man även inkluderar Corporate Events bedöms omsättningen vara drygt 50 % högre.
Events kan også ingå i den offisielle statistikken, men dette må vi i bransjen gjøre sammen!
Bruk oss når du trenger oss! www.irm-media.no