MEDLEMSENKÄT HÖKENSÅS GOLFKLUBB 2017 Golfförbundets Player1st
333/667
NPS – ambassadörspoäng från -50 till +100 Skala 0-10 0-6 räknas som negativt 7-8 passivt 9-10 ambassadörer
Resultat och överblick
Resultat och överblick Medel 5 – kontaktområden där klubben får medelbetyg 1. Omklädningsrummens utformning tilltalar mig 70 2. Utbudet av kioskvaror passar mig 68 3. Prisnivån i kiosken är rimlig i förhållande till utbud och kvalitet 68 4. Prisnivån i shopen är rimlig i förhållande till utbud och kvalitet 67 5. Träningsområdets inspelsgreener håller hög kvalitet 67
Resultat och överblick
Vad är problemet? ”Bunkrarna är för hårda/ har för lite sand” ”Bunkrarna har varierande standard – vissa mycket sand, andra nästan ingen sand” ”Ruffen är för hög” ”Svårt att hitta bollen” ”Ojämna tees” ”Avståndmarkeringar är för få” ”Önskar annan typ av avståndmarkeringar - tofsar”
Åtgärder 2018 Baninventering - pågående – bolltvättar, avståndsmarkeringar, ruff etc. Personalresurs speciellt avsedd till bunkerarbete daglige (Fastigheter) en av visionerna att se över faciliteter och renoveringsbehov
Hejarrop! Tillgänglighet och miljö är fantastisk Klubbledning/styrelse gör ett bra jobb Bra med det arbete som gjorts på greenerna Fortsätt färdigställ tees
Övrigt: Poster som skulle ses över efter förgående års enkät: Greener Tees - Öppettider restaurang/kansli - Bollar på rangen Tävlingsprogrammet Avståndmarkeringar Bolltvättar
Blir ni kvar?
TACK för Er feedback!