Framtidens försäljning Coacha kunden till köp Nöjda kunder
Telefonförsäljning En säljare ringer. Vad tänker du då? För på…. Nej För privata Lyssnar inte Pratar mycket Tar inte ett nej Ger sig inte Telefonförsäljning En säljare ringer. Vad tänker du då? Nej Påhoppade Irriterade Arga Lurade Överkörda
En coachande säljteknik Ger bättre resultat +30% +100%
Telefonförsäljning Pratar för mycket Ställer för få frågor De största felen Pratar för mycket Ställer för få frågor
Enkelt att tacka nej Spara tid Återkomma Förtroende Fler samtal Och ändå sälja mer Spara tid Återkomma Förtroende Fler samtal
Framtidens telefonförsäljning Coachande frågor Viktigt Erfarenheter Behovsfrågor Coachande avslut
Hur förändra försäljningen Undvika totalförbud Varumärket Uppdragsgivarna TM-företagen