Framtidens försäljning Coacha kunden till köp

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
M ä n och kvinnor om att beh å lla sexk ö pslagen.
Advertisements

Ikett Personalpartner AB Välkommen till Ikett och din säljutbildning.
Aktier och aktiesparande. Varför spara i aktier?
TILLSYN AV KOSTTILLSKOTT. Vad gör miljöförvaltningen Miljöförvaltningens uppdrag Kontrollera att maten är säker, att konsumenter inte blir lurade eller.
Utb-Säljkommunikation Rev 2 Säkert Bondförnuft Säljkommunikation Den 26 januari 2012 Hans-Anders Karlsson | Milega.
KUNDSERVICE PÅ FÖRETAGENS VILLKOR Annette Lahti. KUNDSERVICE ÄR EN KOSTNADSPOST I BUDGETEN, VI MÅSTE SPARA! Vill man ha en kortsiktig eller långsiktig.
Lathund för administratörer  Om lagledarrollen  LOK-stöd.
Loxysoft WFM Fredrika Eineskog. Loxysoft’s solutions Workforce managementTelemarketingContact Center ACDs CRM.
12:1 Kopiering tillåten. M2000 Compact © Liber AB Personlig försäljning Vid försäljning till konsument –i butiken –hemma hos kunden –via telefon Vid försäljning.
Analyser och mallar. Innehåller Kravspecifikation SWOT Personas (användare) 4P (marknadsmixen) Metod Mall Exempel Metod Mall Exempel Det finns inga rätt.
Fredrik Steinholtz - Vagabond nt AB Fredrik Steinholtz -
Barn och ungdomars utveckling
Kommunikation.
Välkommen till det personliga transport- och logistikföretaget
Politiskt ledarskap och social media - ett demokratiskt verktyg?
Analys gjord av Science Skills i samarbete med Mercuri Urval
Har du frågor eller funderingar
Lönebildning inom friskolorna
Om Småföretagsbarometern
Motivera lantbrukarna i rådgivningen
Den oroliga chefen kollar på klockan, Hans bästa arbetare är sen,
Plan mot diskriminering och kränkande behandling
XX kommun Kommunikationsplan.
Diskutera! När vi diskuterar så är vi två eller fler som pratar tillsammans. När man diskuterar tycker man något! Om jag tycker något så kan man säga att.
Grundläggande Försäljningsteknik
Bön & tillbedjan.
Handlingsplan – arbetsgång Trygghetsteam/Friends
Att ansluta sig till en avdelning.
Vad kan du som förälder göra? Om någon annan inte har det bra
Säljsamtalets delar Kontaktfasen Analysfasen Utbytet Kontakt Analys
Motivera lantbrukarna i rådgivningen
Hej! Vad roligt det ska bli att ha ett Tupperwareparty tillsammans med dig och dina vänner. Här kommer lite mer om det vi har pratat om.   Datum och klockslag.
Lärandeansatsen i Socialfonden
Steg för livet
Vårddagarna tillsammans m AF
Uppföljning utav Medhelp
Fyra företags förväntningar på kommunal tillsyn – en intervjustudie
SOCIALA MEDIER-KAMPANJ “The Butterfly Effect”
Utvärdera för framtiden ...mer än ParaGå
Tillsyn förskola, pedagogisk omsorg
Affärskunskap.
Näringslivsanalys Umeå kommun
Med kundval HAR nackaborna makten över sin service.
Charlie har fått möjlighet att starta ett företag under gymnasietiden
Välkommen till Avonova
Hej! Vad roligt det ska bli att ha ett Tupperwareparty tillsammans med dig och dina vänner. Här kommer lite mer om det vi har pratat om.   Datum och klockslag.
Handel med andra Övningsföretag
En investeringsplan för Europa
Tips Fram till ”EDOC – Din verktygslåda” är det bara att klicka på…
IT Fördjupning Jon Wide
Behov från intressenter Nöjda intressenter
VÄLKOMMEN TILL FORSKARNA PÅ SLOTTET
Ditt kompletta kontorsvaruhus
Kunskapsprocessen Spånga Grundskola
Bättre styrelser med större mångfald?!
Landshypotek Banks Lantbrukspanel
Vi får alltid höra "the rules" från kvinnornas sett o se på saker o ting. Här kommer äntligen männens regler!!!.
Erfarenheter av dynamiskt Inköpssystem
R E T A I L.
Välkomna!.
8 av 10 ser positivt på framtiden
Kartläggning av stöd- och ledningsprocess
Säljutbildning Presenteras av [namn].
Ersättningskollen.
Välkomna!.
Att boka tvätt i Zenit. OBS
Att boka cykel i Zenit kalender.
5 stegsmodellen Utbildardagarna 2019
- LISTAR DE STÖRSTA LEDARSKAPSUTMANINGARNA 2019
[Projektnamn] Utvärdering
Presentationens avskrift:

Framtidens försäljning Coacha kunden till köp Nöjda kunder

Telefonförsäljning En säljare ringer. Vad tänker du då? För på…. Nej För privata Lyssnar inte Pratar mycket Tar inte ett nej Ger sig inte Telefonförsäljning En säljare ringer. Vad tänker du då? Nej Påhoppade Irriterade Arga Lurade Överkörda

En coachande säljteknik Ger bättre resultat +30% +100%

Telefonförsäljning Pratar för mycket Ställer för få frågor De största felen Pratar för mycket Ställer för få frågor

Enkelt att tacka nej Spara tid Återkomma Förtroende Fler samtal Och ändå sälja mer Spara tid Återkomma Förtroende Fler samtal

Framtidens telefonförsäljning Coachande frågor Viktigt Erfarenheter Behovsfrågor Coachande avslut

Hur förändra försäljningen Undvika totalförbud Varumärket Uppdragsgivarna TM-företagen