ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad: 2012-01-12. B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period:

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Året var 2004, I en liten stad vid namn Laholm
Advertisements

Ett Livskraftigt Centrum
Insikt 2013 Karlshamns kommun En servicemätning av kommunens myndighetsutövande gentemot företag.
Samtala om böcker.
SKOP Rapport till Vara kommun om Undersökning om skolbarnomsorgen 2011 SKOP:s arkivnummer: S13MAR11 Nästegårds fritidshem.
Novus Allmänheten om regional identitet i Dalarna (Del B)
Kommunens Kvalitet i Korthet - utveckling, syfte och innehåll
Ledarutveckling över gränserna
Patientenkät sommaren -13
Fastighetsbyrån Undersökning Myrorna. Bakgrund • Mellan den 8:e och 16:e mars 2011 genomförde Reagera Marknadsanalys på uppdrag av Fastighetsbyrån en.
Serviceundersökning 2011 Nöjd-Kund-Index undersökning om företagares uppfattning om Tyresö kommuns service under 2010.
VÄRDEGRUNDSARBETE Åmålsgården, Åmåls Kommun
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013? Verksamhetsresultat för Eksjö Särskilt boende.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Kundundersökning mars 2010
ÖREBRO LÄNS LANDSTING 5 enkla omvårdnads frågor att använda i 8 veckors enkäten Carina Zetterberg
Upphovsrätten Texter och illustrationer är upphovsrättsligt skyddade
Brukarenkät IFF Brukarundersökning individ, familj och funktionshinder (IFF) hösten Sammanlagt svarade 185 brukare på enkäten. För IF så var.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Nässjö.
Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %
Vad tycker de lantbruksverksamma om Säkert Bondförnuft
Beställare Konsult Projektnummer Datum Anna Söderman, Norrbottens läns landsting Lars Aldemark Information om svininfluensan i Norrbotten.
År 2009 Kvartal 4 Norrbotten ligger på 18:e plats med 14,8 procents täckningsgrad.
Resebarometern 2011 HELA LANDET. Om du fick välja fritt, vilken svensk stad reser du helst till i sommar? 1. Stockholm (31%) 2. Göteborg (29 %) 3. Malmö.
Barn och Utbildning Föräldraenkät 2011 Totalt resultat förskola Svarsfrekvens hela enkäten (förskola och skola) 39 %
Utvecklingskraft för svensk livsmedelsindustri. Ett av KK-stiftelsens expertkompetensprogram Styrelsen hämtad från näringslivet och akademin Mötesplats.
Anropsstyrd trafik-Norrbotten
SKOP Rapport till Vara kommun om Barnomsorgsundersökning 2011 SKOP:s arkivnummer: S22MAR11 Kvänums förskola.
UPPSATSSKRIVNING ENTRÉSKOLAN
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Serviceundersökning 2011 Nöjd-Kund-Index undersökning om företagares uppfattning om Lidingö stads service under 2010.
1 Varför går jag på Hockeygym 6 Resultat +Beteendemål +Tidpunkt då de ska vara uppfyllda 5 Vision 2+3 Gruppen.
VÄRDEGRUNDSARBETE Åmålsgården, Åmåls Kommun
Index per myndighetsområde
Att sälja Lions Quest-kurser till skolor /14.
TÄNK TILL VÄRDEGRUNDSMATERIAL 2014.
Behovsanalys och brukardialog 2011
Brukarundersökning 2014 Enkät till brukare med beslut om växelvård på Lupinängen Tumba vård- och omsorgsboende.
Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro
Personligt Brev ”Berätta om dig själv!”.
Enkät undersökning Åsebo RS 2010 ENKÄTUNDERSÖKNING ÅSEBO RIDSÄLLSKAP 2010.
Resebarometern 2011 KRONOBERGS LÄN. Om du fick välja fritt, vilken svensk stad reser du helst till i sommar? 1. Stockholm (39%) 2. Göteborg (28%) 3. Malmö.
Vision Vi bygger Sveriges landslag i taxi. Vision Vi bygger Sveriges landslag i taxi.
Nöjdhetsmätningar invånare Vårdguiden på telefon
Introduktion till Motiverande samtal (MI)
SKOP Rapport till Vara kommun om Barnomsorgsundersökning 2011 SKOP:s arkivnummer: S22MAR11 Familjedaghem.
Brukarundersökning 2014 Enkät till brukare på dagverksamhet.
Herman & Brita Utskrivningsprocessen Gislaved.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Borås.
Landstingsstyrelsen /KS. Andel nöjda med besöken hos hälso- och sjukvården i Norrbotten. Grupper, år Genomsnitt för riket och Norrbotten 83.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Töreboda.
Resebarometern 2011 ÖSTERGÖTLANDS LÄN. Om du fick välja fritt, vilken svensk stad reser du helst till i sommar? 1. Stockholm (33 %) 2. Göteborg (31 %)
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Töreboda - Nässjö.
Serviceundersökning 2011 Nöjd-Kund-Index undersökning om företagares uppfattning om Upplands-Väsby kommuns service under 2010.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Strömstad.
NKI nr 2 november 2014 Alingsås lasarett.
NKI nr 2 november 2014 Närhälsan. REGIONSERVICEREGIONSERVICE Genomförande Webbenkät med 2-3 påminnelser Sjukhusförvaltningar, NH, FTV, H&H och Regionservice.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Dalatrafik-KR Trafik AB Trafikslag: Buss Sträcka: Mora - Gällivare.
Arbetsmiljöarbete Service- och bemötande
Sophie Eklund Automatiserade röstsamtal till Telias fiberkunder /Relation/Identifier 0.1 Draft.
Resultat från brukarundersökning – Hemtjänst Mölndal
NATIONELL PATIENTENKÄT specialiserad somatisk vård 2014
Kontaktcenter Stockholm Brukarundersökning 2009
Kundundersökningen Enkätfabriken har genomfört en kundundersökning om de arbetsmarknadsinsatser som kommunen finansierar. Syftet med undersökningen är.
Rapporten innehåller totalresultatet.
Att boka tid för däckskifte.
Särskild kollektivtrafik
Kollektivtrafik i hela Västra Götaland
Presentationens avskrift:

ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad:

B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period: Kvartal Västtrafik

B3. Vilket betyg vill du ge bemötandet av samtalsmottagaren, d.v.s. den du pratade med? Period: Kvartal Västtrafik

B6. Vilket betyg vill du ge bokningen, d.v.s. hur tiden du fick stämde med den tid du önskade åka? Period: Kvartal Västtrafik

B8. Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? Period: Kvartal Västtrafik

R7. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? Period: Kvartal Västtrafik

R9. Vilket betyg vill du ge förarens förmåga att köra mjukt och smidigt? Period: Kvartal Västtrafik

R10. Vilket betyg vill du ge förarens förmåga att hitta till den adress du skulle åka till? Period: Kvartal Västtrafik

R11. Vilket betyg vill du ge fordonet, när det gällde förutsättningen att ta sig i och ur? Period: Kvartal Västtrafik

R12. Vilket betyg vill du ge fordonet, när det gällde att det fanns tillräckligt med plats? Period: Kvartal Västtrafik

R15. Vilket betyg vill du ge restiden från till ? Period: Kvartal Västtrafik

R17. Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, d.v.s. från det att fordonet kom och hämtade dig på tills att du kom fram till ? Period: Kvartal Västtrafik

R18. Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, d.v.s. om du tänker på både beställningen och resan sammantaget? Period: Kvartal Västtrafik

R19. Generellt - vilket sammanfattande betyg vill du ge tryggheten när du gör en ? Period: Kvartal Västtrafik

R20. Generellt - vilket betyg vill du ge hur fungerar överlag? Period: Kvartal Västtrafik

Period: Kvartal Västtrafik Ärende med resan

Beställare Period: Kvartal Västtrafik

Översikt – en frågesektion per graf

Bokning Kvartal Kvartal Färdtjänst - Västtrafik

Färdtjänst - Riket Kvartal Kvartal Bokning

Färdtjänst - Västtrafik Kvartal Kvartal Föraren och fordonet

Färdtjänst - Riket Kvartal Kvartal Föraren och fordonet

Färdtjänst - Västtrafik Kvartal Kvartal Upplevelsen av resan, NKI samt generellt betyg

Färdtjänst - Riket Kvartal Kvartal Upplevelsen av resan, NKI samt generellt betyg

Sjukresa - Västtrafik Kvartal Kvartal Bokning

Sjukresa - Riket Kvartal Kvartal Bokning

Sjukresa - Västtrafik Kvartal Kvartal Föraren och fordonet

Sjukresa - Riket Kvartal Kvartal Föraren och fordonet

Sjukresa - Västtrafik Kvartal Kvartal Upplevelsen av resan, NKI samt generellt betyg

Sjukresa - Riket Kvartal Kvartal Upplevelsen av resan, NKI samt generellt betyg