Meddix öppenvård IT-stöd för Samordnad Individuell plan (SIP) Inge-Maj Swenson Jeanette Rosberg 1
Meddix öppenvård 2016 Ca 2000 användare av IT-stödet Resurspersonträffar 2 ggr/termin Genomgång av IT-stödet Diskussioner om problem/svårigheter
Meddix öppenvård Fortfarande görs många SIP-ar på papper Bristande kunskaper i IT-stödet Användare som slutat eller byter tjänst avslutas inte i Meddix öppenvård Bristande rutiner i verksamheterna (hantering av kallelser/meddelanden)
Kallelser och meddelanden Kallelser ska svaras på inom en vecka En kallelse till SIP ska vara med 4 veckors framförhållning Skyldig att delta
Meddix öppenvård Utbildningar och visningar ges till utsedda resurspersoner. Ta kontakt med oss för att boka in:
Meddix öppenvård Saknas professioner i Meddix? Lätt att lägga till Skicka mejl till
Avisering i mejlen
18 enheter har avisering till brevlåda Funktionsbrevlåda (ej personliga brevlådor) Mejla in adressen till er funktionsbrevlåda till –