Sv Ärendehantering UHR Produktionssamordning 2015-09-22 Jenny Cramer.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
easyresearch. se/s. asp Varför?
Advertisements

Enkät kursslut chef ,5%
Kanske är ni goda vänner i ett år,
Kanske är vi goda vänner i ett år...
Varför är det viktigt att mäta?
HAKIR (handkirurgiskt kvalitetsregister) Ett samarbete mellan Södersjukhuset AB Linköpings Universitetssjukhus Skånes universitetssjukhus i Malmö Uppsala.
Patientenkät sommaren -13
Kostnaderna ökar men kvaliteten går ner …
Ledarutveckling över gränserna 2012/2013
1) Ni har kommit överens om att barnet ska ta bort sin tallrik från bordet efter måltider. Det går bra ibland och ibland inte. Den här gången går ditt.
SKOP Elever - Västra skolan, alla årskurser 1 Rapport till Vara kommun om Elevundersökning 2010 SKOP:s arkivnummer: S19APR10 Elever - Västra skolan, alla.
Spara kvittot! När du handlar en vara av ett företag/butik har du alltid rätt att få ett kvitto Kvittot kan vara bra att ha om du vill: - Kontrollera så.
BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning)
Narkolepsimöte 6/ Anders Öhlén, VD Anders Hultman, Skadechef.
Skolundersökning 2014 Föräldrar förskola
Järfälla, Lidingö, Sigtuna, Solna, Upplands Bro
Instruktioner Vilken grupp av frågor känner du att du instämmer mest med? Instämmer du i hög grad med de första 10 frågorna är din självkänsla lägre.
Brukarenkät IFF Brukarundersökning individ, familj och funktionshinder (IFF) hösten Sammanlagt svarade 185 brukare på enkäten. För IF så var.
Malin Junerfält Mitt Syslöjdsarbete.
Den Glada Internationella Vänskapsveckan.
Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %
RAps utbildning 2008 Det har kommit till din chefs kännedom att du har tillgång till rAps som han/hon har förstått är ett regionalt analyssystem. Din chef.
Jag tänker, alltså finns jag. René Descartes
Föräldrainflytande. 1. Anser du att det finns ett fungerande samarbete mellan förskola och hem på ditt/dina barns avdelning?
Rapport till Örebro läns landsting om Medarbetarundersökning
Elevhälsovården Rikskonferens 14 sept 2009
Välkomna Föräldramöte EIF F01/ Sammanslagning av F01/02 Föräldramöte EIF F01/02 Bakgrund Förväntningar Dagsläget.
Nöjd Skol- & Förskoleindex med delfrågor
Bakgrund! Piteå kommun skall lägga om strukturen i det befintliga nätverket. Det kommer att gå från tre system som löper paralellt med varandra till ett.
Installatörsundersökningen Bakgrund för våra installatörsundersökningar Under 2008 utförde vi vår första installatörsundersökning och valde då att.
Montessori Elefanten Sigtuna kommun Skolundersökning 2013 Föräldrar förskola Antal svar för aktuell förskola: 15 st. Svarsfrekvens: 94 procent Antal svar.
Uppmärksamhetstest Från kvinnor till kvinnor
Din vänskap är en värdefull skatt....

Index per myndighetsområde
Brukarundersökning 2014 Enkät till brukare med beslut om växelvård på Lupinängen Tumba vård- och omsorgsboende.
Några ihopsamlade knep för att göra multiplikationen lättare.
Fakta om undersökningen
Haparanda Stad Medarbetarundersökning hösten 2012 Socialförvaltningen.
Möte inför upphandling,
Nöjdhetsmätningar invånare Vårdguiden på telefon
SKOP Rapport till Örebro läns landsting om Medarbetarundersökning 2011 SKOP:s arkivnummer: S21DEC11 Psykiatri PPH - Läkare, tillsvidareanställd, spec.komp.
Brukarundersökning individ- och familjeomsorg Resultat från pilotundersökningen hösten 2014 Sveriges Kommuner och Landsting, SKL Rådet för främjande av.
Kanske är vi goda vänner i ett år...
SKOP Tullinge skolor - Trädgårdsstadsskolan - Trädgårdsstadsskolan åk 7 1 Nöjd Skol- & Förskole-index SKOLA: Hur nöjd eller missnöjd är Du på det hela.
Skolundersökning 2014 Föräldrar förskola
Mobilitet för hemsjukvård
Spara kvittot! När du handlar en vara av ett företag/butik har du alltid rätt att få ett kvitto. Erbjuder ett företag/butik inte ut kvitto riskerar man.
Hur lätt är det att nå oss per telefon? 0=absolut inte 10=ja, absolut.
Caroline Hansson, Pilbäckskolan
Sammanställning av enkätsvar ang
NKI nr 2 november 2014 Alingsås lasarett.
NKI nr 2 november 2014 Närhälsan. REGIONSERVICEREGIONSERVICE Genomförande Webbenkät med 2-3 påminnelser Sjukhusförvaltningar, NH, FTV, H&H och Regionservice.
Vad tycker du? När man diskuterar berättar man vad man tycker om något. När jag tycker något har jag en åsikt. Ett finare ord för att säga något är att.
Arbetsmiljöarbete Service- och bemötande
Klagomål på Helixgymnasiet Enligt 4 kap. 8§ Skollagen ska huvudmannen ha skriftliga rutiner för att ta emot och utreda klagomål mot utbildningen. På den.
BEANS NÖJD KUND INDEX 2015 Resultat från webbenkät.
Ett utvecklingsprojekt i Värdeforum FÖRBÄTTRAD RÄTTSSÄKERHET I LAGREGLERADE FRIVILLIGUPPDRAG Finansierad av Vad visade era tester? Telefonintervju (patientnämnden-stödpersoner)
Sv Virtuella organisationen Nulägesrapport av VO John Evans Elisabeth Sundelin.
Leva livet bäst Möjligt Idag har jag rena tänder säger Ingegerd
9/20/2016 Föräldraenkäten 2015 Förskola Skogsgläntan.
Utvärdera stödfunktioner till chefer
Resultat från brukarundersökning – Hemtjänst Mölndal
Mail med länk.
Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Brukarundersökning 2011
Kontaktcenter Stockholm Brukarundersökning 2009
Dags för gymnasievalet
Dags för gymnasievalet
Botkyrka kommun Brukarundersökning 2018
Presentationens avskrift:

Sv Ärendehantering UHR Produktionssamordning Jenny Cramer

Sv

Mycket långa svarstider på många av mailfrågorna Ibland har det varit trögt att få återkoppling på ett mail, det har hänt mer än en gång att jag har behövt påminna efter några dagar eller tom veckor. Väldigt olika! Ibland får man svar väldigt snabbt och ibland händer ingenting, inte ens ett besked om att problemet skickas vidare. Får ofta snabbt svar vid en "lätt fråga". De knepiga frågorna besvaras ibland inte alls, eller så svarar man att de skickats till IT- drift. Sen får man påminna och påminna för att få svar. NKI 2012

Sv

NKI 2015 Medel Värde Lågt (1-4) Mellan (5-7) Högt (8-10) Hur nöjd är du vad gäller möjlighet att komma i kontakt med oss via e-post 8,63,3%6,7%90% Anser du att du får svar på dina frågor i rimlig tid 7,76,7%26,6%66,7% Hur nöjd är du vad gäller: - Hur vi bemöter dig 9,13,3%6,7%90% - Hur hjälpsamma vi är8,96,7%10%83,3% - Kvaliteten på stödet vi lämnar 8,110%16,7%73,3%

Sv Medelvärde 2014 Medelvärde 2015 Hur nöjd är du vad gäller möjlighet att komma i kontakt med oss via e-post 7,38,6 Anser du att du får svar på dina frågor i rimlig tid 6,37,7 Hur nöjd är du vad gäller: - Hur vi bemöter dig 8,49,1 - Hur hjälpsamma vi är8,058,9 - Kvaliteten på stödet vi lämnar7,858,1