Innovativa e-tjänster för kompetensutveckling och verksamhetsstöd för kundservice Innoveta
Praktik Innoveta Forskning Systemutveckling
Ny forskning – kommunala kontaktcenter idag Forskning och utveckling
Positiva effekter - medborgarnytta ökad tillgänglighet likabehandling av medborgare medborgarnas behov av kommunal service tydliggörs Resultat från kartläggning
Positiva effekter - inre effektivitet förvaltningarna avlastas processer ses över och effektiviseras statistik för verksamhetsutveckling utveckling av hemsida/e-tjänster Resultat från kartläggning
Nyckelfaktorer – för att lyckas med KC: förhållandet förvaltning - KC eldsjälar tidsuppskattning Resultat finns på Resultat från kartläggning
Positiva effekter - medborgarnytta ökad tillgänglighet snabbare handläggningstider tydlig kontaktyta in mot kommunen ökad förståelse för medborgarnas behov Praktik – Jönköpings mål
Positiva effekter - inre effektivitet snabbare och effektivare ärendehantering minskade kostnader möjligheter till förändrings- och utvecklingsarbete Praktik – Jönköpings mål
Systemutveckling Innoveta
Ärendenav Kontaktcenter Verksamhetsfunktioner
Varför Innoveta? Forskning Systemutveckling Praktik Nyfiken? Kontakta mig! 036 –