BEANS NÖJD KUND INDEX 2014 (e-survey undersökning)

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Stadsledningskontoret Medborgarundersökning 2013 Norrmalm.
Advertisements

Kött och Skolmat KRAV. 2 Hur ofta äter du kött av något slag, tex från nöt, gris, lamm och kyckling? Bas (1018)
AKTIESPARARNA ÖSTERSUND Presentation
Projektet och syftet med upphandlingen 1. 2 GIS är ett av flera verktyg för stöd i och utveckling av den kommunala verksamheten.
Ny frikostighet Filipperbrevet. Paulus tar emot – och ger…  Tar emot Jesu tilltal  Ser klart  Får förlåtelse  Får förtroende.
Patientenkät sommaren -13
Hålltider för dagen 9.00 Kaffe 9.30 Inledning, start
Studie- och yrkesvägledare Kristina Modén
Program  Presentation av skolan och förslagen  Frågestund  Guidad visning Vi håller på till vi är färdiga, dock längst till
Att välja till gymnasieskolan ………är en process som pågår……
Servicekunskap Lektion 1 s 7-14
BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning)
- Hur vet vi om vi har lyckats?
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Skellefteå - Bodö.
Kundundersökning mars 2010
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport Sverige AB Trafikslag: Buss Sträcka: Härnösand - Långsele.
Webbkollen hemma Följ upp förbättringsåtgärder för att säkra en trygg utskrivning Intervjustödet Webbkollen hemma kan användas vid uppföljning av åtgärder.
Brukarenkät IFF Brukarundersökning individ, familj och funktionshinder (IFF) hösten Sammanlagt svarade 185 brukare på enkäten. För IF så var.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Nässjö.
Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %
Börsföretagens krisberedskap. 2 Var har ert företag kontor/anläggningar? (Flera alternativ kan anges)
LANDSTINGSDIREKTÖRENS STAB Regional utveckling BILD 1 Resultat av enkät till landstingspolitiker
UNIONEN - tillgänglighet under semestern 2014
SAMHÄLLSKUNSKAP B Henrik Larsson
Läroplansträff Välkomna. Program för förmiddagen 8.30 Uppföljning av lektioner som planerades förra gången. Berätta för varandra gruppvis om.
Enkät Enkätundersökning Yrkesförare Annan personal vid åkerier.
Föräldrainflytande. 1. Anser du att det finns ett fungerande samarbete mellan förskola och hem på ditt/dina barns avdelning?
1 Medarbetarenkät svar. 2 Kön 3 Jag är knuten till en klass, undervisningsgrupp eller barngrupp.
Stora additionstabellen
Rapport till Örebro läns landsting om Medarbetarundersökning
Barn och Utbildning Föräldraenkät 2011 Totalt resultat förskola Svarsfrekvens hela enkäten (förskola och skola) 39 %
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Östra Göinge 2012 Lokalt företagsklimat.
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Kungsör 2012 Lokalt företagsklimat.
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Emmaboda 2012 Lokalt företagsklimat.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Blackebergs Gruppboende Bromma.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Tranebergs Å-Hem, Bromma.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014 Resultat för Hemtjänst Centrum (minst 7 svarande) Hemtjänst.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014
1. Vad? Med kvalitetsdeklarationer sätter vi tydliga nivåer på våra tjänster och vår service 2.
BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning). SAMMANSTÄLLNING AV UNDERSÖKNINGEN 18 OBLIGATORISKA FRÅGOR SAMT 2 ÖPPNA 347 SVAR SKICKAT TILL 1343 KUNDER,
Barns tillgång till svenskt teckenspråk
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014 Resultat för Karlskrona Hemtjänst.
Dialog om utveckling av LRF som folkrörelse Underlag för processen
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Bromma.
Bild 1 Hur använder vi KursInfo idag? Högskolan i Skövde.
Stadsledningskontoret Brukarundersökning inom äldreomsorgen 2013
Föräldramöte 2013.
Brukarundersökning 2014 Enkät till brukare med beslut om växelvård på Lupinängen Tumba vård- och omsorgsboende.
Stockholm stad Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2014
Stockholm stad Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2014
Känna till och ha provat metoder och verktyg för processledning
S © Synovate Sweden AB. Allmänhetens syn på bankerna 2009 April 2009 Project #:
Varför frågar vuxna bara en gång och sedan nöjer sig med svaret ”bra”?
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Åtvidaberg 2012 Lokalt företagsklimat.
S © Synovate Sweden AB. Allmänhetens syn på bankerna 2010 Juni 2010 Project #:
TietoEnator © 2007presentationPage 1 Mina meddelanden Procapita +
Fakta om undersökningen
S © Synovate Sweden AB. Allmänhetens syn på bankerna 2008 April 2008 Project #:
Sveriges Annonsörer – Att mäta effekter av PR. Sveriges Annonsörer – Annonsörpanelen – Effekter av PR 2 17 mars © 2006 QuickWise AB Uppdragsgivare Sveriges.
SKOP Rapport till Örebro läns landsting om Medarbetarundersökning 2011 SKOP:s arkivnummer: S21DEC11 Psykiatri PPH - Läkare, tillsvidareanställd, spec.komp.
Background Egenskaper FritidsintressenArbetslivserfarenheter.
Stockholm stad Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2014 Stödboende Södermalm stadsdel.
SKOP Föräldrar- Västra skolan, alla årskurser 1 Rapport till Vara kommun om Undersökning bland föräldrar i skolorna 2010 SKOP:s arkivnummer: S21APR10 Föräldrar.
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Katrineholm 2012 Lokalt företagsklimat.
Stora subtraktionstabellen
Ditt kompletta kontorsvaruhus. Grundat 1978 som Sveriges första kompletta kontorsvaruhus. Vår affärsidé är att till ortens företag, industri och institutioner.
Vara kommun Grundskoleundersökning 2014 Föräldrar 2 Levene skola årskurs 5 Antal svar 2014 för aktuell årskurs i skola: 12 Antal svar 2014 för årskurs.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Swebus AB Trafikslag: Buss Sträcka: Umeå – Mo i Rana.
BEANS NÖJD KUND INDEX 2015 Resultat från webbenkät.
Resultat föräldraenkäten 2015 Stimmet och Nybodas grundsärskolor.
Presentationens avskrift:

BEANS NÖJD KUND INDEX 2014 (e-survey undersökning)

SAMMANSTÄLLNING AV UNDERSÖKNINGEN 19 OBLIGATORISKA FRÅGOR SAMT 2 ÖPPNA 251 SVAR SKICKAT TILL 1577 KUNDER, EN SVARSFREKVENS PÅ 16% MÅNGA SVAR PÅ VÅRA ÖPPNA FRÅGOR!

3. JAG ANSER ATT MIN SÄLJREPRESENTANT HAR ETT TREVLIGT OCH TILLMÖTESGÅENDE SÄTT.

4. JAG ANSER ATT MIN SÄLJREPRESENTANT HAR TILLRÄCKLIG KOMPETENS OCH UPPTRÄDER PROFESSIONELLT.

5. JAG ANSER ATT BEANS SERVICEPERSONAL LÄMNAR MASKINEN I RENT OCH FINT SKICK.

6. JAG ANSER ATT BEANS SERVICEPERSONAL HAR ETT TREVLIGT OCH TILLMÖTESGÅENDE SÄTT.

7. JAG TYCKER ATT JAG FÅR SNABBA LEVERANSER AV VAROR.

8. JAG ANSER ATT BEANS HAR SNABB SERVICE VID FELFALL.

9. JAG ANSER ATT VI PÅ VÅRT FÖRETAG ÖVERLAG ÄR NÖJDA MED SMAKEN PÅ KAFFET I VÅR KAFFEMASKIN.

10. JAG VET OM ATT DET INGÅR FRIA SMAKJUSTERINGAR I VÅRT SERVICEAVTAL MED BEANS.

11. JAG TYCKER ATT DET ÄR POSITIVT ATT BEANS KOMPENSERAR FÖR HELA SIN VERKSAMHETS KLIMATPÅVERKAN.

12. JAG ANSER ATT BEANS MILJÖARBETE LIGGER FÖRE DERAS KONKURRENTERS.

13. HAR NI ETT MILJÖMÄRKT ELAVTAL PÅ ERT FÖRETAG?

14. DET ÄR VIKTIGT FÖR MIG MED EN LEVERANTÖR SOM HAR ETT ANSVARSFULLT MILJÖARBETE.

15. Hur kan Beans hjälpa er med ert miljöarbete? Ni är föredömliga redan på miljöområdet Utöka det ekologiska och ansvarsfulla sortimentet. Vårt krav hos en leverantör är att de skall arbeta aktivt med miljöfrågor. Genom att ni gör det hjälper ni oss. Regelbundet skicka statistik över inköp och antal transporter/besök. Erbjuda miljömärkt kaffe. KRAV-märkta varor

16. JAG ANSER ATT BEANS HÅLLER VAD MAN LOVAR.

17. JAG TYCKER ATT BEANS TJÄNSTER ÄR PRISVÄRDA.

18. JAG KÄNNER MIG TREVLIGT BEMÖTT I MINA KONTAKTER MED BEANS. ”96% TYCKER PÅSTÅENDET STÄMMER MYCKET ELLER GANSKA BRA!”

19. JAG KAN TÄNKA MIG ATT REKOMMENDERA BEANS TILL ANDRA. ”95% KAN TÄNKA SIG ATT REKOMMENDERA OSS TILL ANDRA!”

20. Ge oss dina två bästa förslag för att vi ska bli ännu bättre som leverantör till ert företag Förkorta leveranstiden med en dag. Tycker att ni är bra som ni är! Mera chockladbönor till kunderna :) Kundevents med smaktillfällen av nya kaffesorter. För min del fungerar kontakten med Beans redan på ett fullt förtroendeingivnade sätt och jag är helt nöjd ! Att ha årliga träffar för att visa era produkter samt informera om nya tjänster och varor.

Tack för fortsatt visat förtroende!