Elevenkät Volgsjö skola År 2-4-6 Höstterminen 2008.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Dagordning Inledning – välkommen till NAV-scen, Daniel Lundqvist
Advertisements

Arbetsterapi i skolan.
BILD
Svenska som andraspråk
Kamratstödjar konferens 5/ Dagen startade för kamratstödjarna när de anlände till Munkedals folkets hus. Kamratstödjarna blev incheckade och fick.
Gimme5 historia Projektet startar 2010 Val av övningar HT 10
”Tidigare har läraren skrivit hur det har gått för mig i skolan som mamma och pappa fick läsa hemma. På utvecklingssamtalet har mest de vuxna pratat och.
Program  Presentation av skolan och förslagen  Frågestund  Guidad visning Vi håller på till vi är färdiga, dock längst till
Skolklimat i Ekerö skolor Trender Inflytande och delaktighet.
Länsresultat.
Fritidshemmet Rubinens barn enkät
LIKABEHANDLINGSPLAN elever Rudboda skola
Patients' experience of important factors in the healthcare environment in oncology care. Browall M, Koinberg I, Falk H, Wijk H.
K ALLE K ARLSSON IUP vt J AG GÅR I SKOLAN FÖR ATT …
Nolltoleransgruppen S:t Olofsskolan Läråret 12/13
Nya utvecklingssamtal
Barn och Utbildning Föräldraenkät 2011 Totalt resultat förskola Svarsfrekvens hela enkäten (förskola och skola) 39 %
Musik- och kulturskola
Individuell utvecklingsplan på gymnasiet. Hur kan idrottsgymnasierna sätta individen och dess utveckling i centrum? Hur vet vi att de verkligen utvecklas?
Hur arbetar vi och vad har vi gjort hittills?
Att rekrytera ledare - hur gör man egentligen. …om ledarrekrytering Fundera över vilka ni vill ha som ledare. Om ni inte vet vilka ledare ni vill ha,
Föräldrar enkäten Här är resultatet av föräldrar enkäten om fritidshemmet Rubninen`s verksamhet. Den bygger på 38 inlämnade enkäter.
Askersunds kommun
Elizabeth Odalen Bjord
Inflytande – på Riktigt!
Novus Opinion Föräldrar om skolan Första diagramrapport Arne Modig Viktor Wemminger.
Kan vi sluta skjutsa våra barn?
Nöjd Skol- & Förskoleindex med delfrågor

Sammanställning Enkät HT-2012 Antal svarande: 360/443 (81,6% svarsfrekvens)
Saker att utveckla / förbättra
Frågor om elevinflytande till elever i åk 3 – 9 i grundskolan
Varför frågar vuxna bara en gång och sedan nöjer sig med svaret ”bra”?
Föräldraenkät Volgsjö skola
Göteborgs universitet
Skolmiljö inflytande, stöd från lärare, mobbingförebyggande Skoljämförelser, 2012 (Ekebyhovsskolan åk 7, finns inte representerade. Ej heller Birkaskolan.
Mitt utvecklingssamtal 2015
Välkomna till föräldramöte Skarpnäcksskolan år 5
Portfolion / Dokumentationen bidrar till utveckling
Kvalitetsredovisning Resultat för gymnasieskola 1 Kvalitetsredovisning för förskoleverksamhet och utbildning i Nacka kommun år 2007 Antagen av Utbildningsnämnden.
SKOP Tullinge skolor - Trädgårdsstadsskolan - Trädgårdsstadsskolan åk 7 1 Nöjd Skol- & Förskole-index SKOLA: Hur nöjd eller missnöjd är Du på det hela.
Jag visar alla respekt, tar hänsyn och ansvar
Information från läraren om betyg Saker att utveckla / förbättra
Tema: Vänskap och relationer Att känna sig trygg och att trivas på förskolan är en grundläggande rättighet. Hur kan man som förälder hjälpa sitt barn.
Trivselregler Under revidering -gäller tillsvidare Jag visar alla respekt, tar hänsyn och ansvar Snöbollskastning är inte tillåtet på skolans.
Vem är jag, Vem är du?.
Mål, kunskapskrav och LGR-11
Caroline Hansson, Pilbäckskolan
Sammanställning av enkätsvar ang
Sammanställning av enkätsvar med familje- och fritidsknytning från drogvaneundersökningen åk 9, mars 2009.
Frågor om elevinflytande till elever i åk 3 – 9 i grundskolan
1 Laholms kommun Skolundersökning 2015 Vårdnadshavare/Föräldrar Katthults förskola 17 respondenter - svarsfrekvens 61% April 2015.
Enkätresultat för Grundskolan
1 Genevadsskolan Antal svar elever: 45 - svarsfrekvens 96% Antal svar vårdnadshavare: 5 - svarsfrekvens 11% April 2015 Laholms kommun Skolundersökning.
Resultat föräldraenkäten 2015 Stimmet och Nybodas grundsärskolor.
VIKSKOLANS VÄRDEGRUND
Stimmets skola- resultat enkät föräldrar med barn i grundsärskolan 2015 Undersökningsperiod: > Antal svar: 14 Svarsfrekvens: 50%
Regiongemensam elevenkät 2016 Skolrapport Öjersjö Storegårds skola ÅK2.
Regiongemensam elevenkät 2016 Skolrapport Casa Montessori ÅK2.
Skolan elever yngre 2016.
(antal enkäter = 229, antal svar = 196)
Främjande miljöer för lärande, utveckling och hälsa
Eleverna i klass 1-6 har svarat på enkäten
Regiongemensam elevenkät 2016
Välkommen till mitt utvecklingssamtal Sätt in en bild på dig själv här ÅK 5 VT 2018.
Tobak - Lektion 3 Åk 4-6.
SMART HUDIKGYMPANS VÄRDEGRUNDER
Gemensam ANDT- policy för idrottsföreningar i Mölndals stad
Presentationens avskrift:

Elevenkät Volgsjö skola År Höstterminen 2008

Jag trivs med mina kamrater i klassen

De vuxna i skolan bryr sig om mig

Jag vågar säga vad jag tycker till mina kamrater

Det finns alltid någon vuxen som jag kan vända mig till

Jag känner mig trygg i skolan

Jag är med och skapar en bra miljö

Jag får möjlighet att ge förslag på vad och hur jag vill lära mig

Jag får möjlighet att påverka och ge egna förslag på hur jag tycker att det ska vara i skolan genom t.ex. klassråd

Jag tycker att jag får nya kunskaper och utvecklas i skolan

Jag får stöd och hjälp när jag behöver det i skolan

Jag är med och utvärderar mitt skolarbete

Jag tar ansvar för mina arbetsuppgifter i skolan

Jag pratar om vad jag lärt mig i skolan

I skolan får jag träna mig på att samarbeta

Jag äter den mat som serveras i skolan

I skolan får jag kunskaper om vad som är viktigt för mig för att jag ska må bra

Jag får tillräckligt med tid för att göra mina uppgifter