SVENSKA LIVRÄDDNINGSSÄLLSKAPET
FILMEN OM OSS
KANSLIET -GENERALSEKRETERAREKARIN BRAND -UTBILDNINGSANSVARIGMONA LISA WERNESTEN -EKONOMIKJELL GUSTAVSSON -UTBILDNINGMARIE MOHILL -MARKNADSANSVARIG KARIN LEVIN -MÄRKESPOOLENZAHRA MOHEBIPOUR -ADMINISTRATIONJOSEFIN HÄGGSTRÖM -ADMINISTRATION (NY)ELISABETH LAURELL -DRUNKNING/SÄKERHETANDERS WERNESTEN -KOMMUNIKATIONOLOV HALLBERG
NYHETSBREV -NYTT SEN I APRIL -GÅR UT TILL ALLA REGIONFÖRBUND -INFORMATION VAD SOM HÄNDER JUST NU -LÄS!
HUR SYNS VI? HEMSIDA TIDNINGEN FYSISKA MÖTEN FACEBOOK MEDIA
RÄCKVIDD (MAJ-SEP) UNIKA BESÖKARE. 35 % FLER ÄN H E M S I D A F A C E B O O K -Ö-ÖVER GILLA-MARKERINGAR. GÅR STADIGT UPPÅT!
ENGAGEMANG •JAHA. DET VAR JU FINA SIFFROR. MEN VAD GÖR VI MED DOM? •ALLA IDEELLA FÖRENINGAR, INKLUSIVE SVENSKA LIVRÄDDNINGSSÄLLSKAPET, BYGGER PÅ ENGAGEMANG. •FRÅGAN BLIR DÅ, HUR ENGAGERAR VI MÄNNISKOR I SLS? OBSERVERAR FÖLJER GILLAR BIDRAR GER KOMPETENS LEDER Ser oss i annons etc. Observerar intresserat. Nyhetsbrev, följer på FB Vill rekommendera och dela med sig. Medlem? Vill bidra med tid, pengar och engagemang. Ägandeskap för frågorna. Känner ansvar. Har en vision och vill engagera andra.
FÖLJER GILLAR ENGAGEMANG OBSERVERAR NYA MEDLEMMAR!
MEDIA -VÄLDIGT MYCKET MEDIA -BÅDE LOKALT & REGIONALT -VIKTIGT ATT VI SYNKAR -OCKSÅ MYCKET RIKS -BRÖSTSIM -FLYTVÄSTAR -KLASSFRÅGA, I AFTONBLADET… -….OCH YTTERLIGARE 20 TIDNINGAR
LOKALFÖRENINGSTRÄFF 2014