TRÄFFA JOI Lär känna JOI communication. Vad kan vi göra för er?

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Är du vår nya kollega i Stockholm?
Advertisements

Kort om PROJEKTBOLAGET
Upplevelser och växande kunskap med Skogen i Skolan
Mobilanpassa din webbsida - Björn Söderberg mobilwebb.com Mobilanpassa din webbsida - Björn Söderberg mobilwebb.com E-post: Tel: +46.
Työelämävalmiuksia | Yrittäjyyskasvatusta | Oman talouden hallintaa Affärsidé Affärsidé Personal PersonalRådgivare.
Konferens och evenemang
Angeles Bermudez-Svankvist Generaldirektör Pressträff 11 juni 2013.
Från idé till verklighet!
Ett regionalt kriskompetenscentrum med människan i centrum.
Tema: Uppfinning Av Thomas Mesumbe.
Presentation av: Johan Uddh Utvecklingschef. Våra kunder! Vår idé gör det enkelt att vara kund oavsett var du bor! Kvinnan står för beslutet till förändring.
Svensk Mediarådgivning är en mediabyrå med kunskaper inom sökmedia och Internetannonsering. Vi sköter hela processen av söktjänster åt företagaren, allt.
Bo Dahlbom 1 •Professor vid IT-universitetet i Göteborg •Forskningschef på Interactive Institute •Ordförande i Rådet för mobila tjänster •Makten över framtiden,
De nordiska reglerings- myndigheternas arbete med att införa en gemensam nordisk slutmarknad Marielle Liikanen.
Rotary behöver en stark image Christina Bredin
Så kan vi sälja fototurism. Vem är Jan Ljungberg?  Delägare och VD i Koch & Ljungberg sedan  Hanterat gruppresor sedan 1985.
- En presentation av resan dit... Varumärkes- och turismstrategi Öland Per Ekman, Tendensor Borgholm, 24 januari 2012.
MARKNADSFÖRING OCH SERVICE
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH 1 Uppdrag att stärka utveckling av lokal service Syfte: Ökad tillgänglighet till service i gles- och landsbygder.
70 % av alla förändringsprojekt fallerar…
Bakgrund Det brinner i mer än ett hem om dagen i Västerbotten, och det vill vi ändra på! Vi ville ändra västerbottningarnas inställning till brand från.
Välkommen till Vision! September 2010 September 2011 Beslut Namnsajt 26/10 11:16:29 Fokusgrupper och tester Design Produktion Juridik.
VI GÖR INFORMATIONSAVDELNINGEN
MICROSOFT BUSINESS ACADEMY Konsten att ”leverera…” GREAT communications nordic AB Stefan Pihl
SOCIALA MEDIER PÅ RIKTIGT. VARJE DAG. #nopressurepå30minuter Presentation Chief Marketing and Communication Officer på Mynewsdesk.
Ett processinriktat arbetssätt
ATTRAKTIVARE ARBETSGIVARE
WEB - landingsite med bokningsbara produkter WEB - landingsite med bokningsbara produkter SOCIALA MEDIER – facebook, twitter.
Korpen Svenska Motionsidrottsförbundet Besöks- och leveransadress: Fiskartorpsvägen 15A, Stockholm Telefon växel: E-post:
Sandwich låglaktos Vår nya målgrupp. Du lär dig av chefen Sälj mycket. Bearbeta befintliga kunder. Öka yta. Vi är bäst. Och sådan saker.
Mål- och resultatstyrning
Erfarenheter AC International. ”Caught by Västerbotten Lapland!”
1:a Möte Offert process Avsluts process
Kap 5: Mål och affärsidé Utifrån resultatet i nulägesanalysen formulerar ledningen mål; vad den vill uppnå på kort respektive lång sikt. Affärsidén ska.
Välkommen till Microsoft Partner Tour 2008 Ann-Charlotte Båth, Microsoft Partner Program.
Meetings & Events Conferences Association Management Travel & Accommodation Presentation inför Hur lyckas man med en kongress? Åsa Eklund, Operations Director.
Förslag till planering kapitel 12
K1 Alla marknadsför sig Att skapa intresse och förväntningar
Storstockholms brandförsvar
NYFÖRETAGARCENTRUM – RESULTAT RÅDGIVNINGEN NYFÖRETAGARCENTRUMS RESULTAT 2010  ANTAL BESÖKARE  KÖN  ÅLDER  BAKGRUND  TYP AV RÅDGIVNING.
Koka PR-soppa på en spik Johanna Snickars. Nordnet – en Nordisk nätbank Nordnet erbjuder tjänster som gör det enkelt att spara och låna Med innovativa.
Kap 8: Marknadsföring genom relationer
Kommunstyrelsens styrkort 2009 Antagen i KS DNR
I 80 kommuner finns någon form av lokal paraplyorganisation
Sveriges Annonsörer – Att mäta effekter av PR. Sveriges Annonsörer – Annonsörpanelen – Effekter av PR 2 17 mars © 2006 QuickWise AB Uppdragsgivare Sveriges.
Marknadsplan Gör en marknadsplan.
Nytta per skattekrona - Arbetsmodell för att öka, utvärdera och upphandla nytta i offentliga verksamheter Johan Gunnars, Chef Strategiska Projekt.
Resultat: Vi ser en ökning av antalet tillfällen av utevistelse och promenader. Antalet boende som får erbjudande om utevistelse har ökat, under den tredje.
Korpen Svenska Motionsidrottsförbundet Besöks- och leveransadress: Fiskartorpsvägen 15A, Stockholm Telefon växel: E-post:
21 januari 2013 BMÖ Operations and Innovation Management.
Marknadskommunikation och mediaval
Affärsidé Den yttre affärsidén Vad skall produceras ?
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Resultat av internundersökning om information på LTH Genomförd våren 2007.
Swedish Welcome Christian Åberg Umeå
En avfallshantering i världsklass Avfall Sveriges satsning på export av produkter och tjänster inom avfallssektorn.
Sara Nyberg, ECE/Lärande Dan Borglund, ECE/Lärande
Linnéuniversitetet Om Länsbibliotek Sydost Två län: Blekinge och Kronoberg 13 kommuner Finansieras av Region Blekinge och Landstinget Kronoberg.
Korpen Svenska Motionsidrottsförbundet Besöks- och leveransadress: Fiskartorpsvägen 15A, Stockholm Telefon växel: E-post:
Ortsutveckling Skebokvarn Välkommen! Stormöte 18 november 2013.
1 Teamet för personer med FlerfunktionshinderOrupssjukhusetSUS.
Kajsa Hartig Nordiska museet
Vi presenterar nyheten Äventyrshelger, där man får lära sig hur man överlever olika situationer i vildmarken. I marknadsföringen av denna kommer vi att.
Lena Brenner Landsbygdsutvecklare/ Koordinator vid Ålands Landsbygdscentrum.
Vår utmaning ifjol Antalet kunder. Öka vår intjäning.
Marknad, målgrupp och mål
SÄLJAKTIVITETER SÄLJAKTIVITETER KAN:
Marknadsföring FÖRETAG Ny hemsida smartboard.se
Riktlinjer sociala kanaler 2018
AVENTI -DITT PERSONLIGA OCH KREATIVA EVENTBOLAG!
Kortsiktig /Långsiktig effekt
Presentationens avskrift:

TRÄFFA JOI Lär känna JOI communication. Vad kan vi göra för er?

GRUNDARE AV JOI Jenny Öijermark har arbetat med marknadsföring och pr i över 16 år, med uppdragsgivare inom både privat och offentlig sektor. JOI startades 1997 och har drivits på heltid sedan Byrån levererar kommunikationsstrategier, senior rådgivning, krishantering, planering av pr-kampanjer och -aktiviteter till genomförande och press och bloggrelationer.

RESULTAT  Ökad försäljning  Fler besökare i en butik  Mer trafik till en webbshop  Ökat resande till en destination  Fler hotellgäster  Öka kännedomen om en ny produkt på den svenska eller nordiska marknaden  Hitta nya målgrupper för produkterna  Vårda och stärka varumärken

DU FÅR ETT TEAM För att nå bästa effekt och snabbast nå resultat sätter vi upp en skräddarsydd arbetsgrupp för varje uppdrag med de kompetenser som krävs för att planera och genomföra aktiviteterna. Vi strävar efter kreativa partnersskap med våra kunder och arbetar gärna resultatinriktat och nära våra kunder.

TJÄNSTER  Nyhetsbrev  Pressmaterial  Mässor journalistkontakter  PR event  Pressträffar  Pressresor  Nyhetsrum  Press och bloggkontakter

VAD HÄNDER SEN? JOI älskar att se resultat men för att det ska räknas måste målen mätas. Därför arbetar vi med måluppföljning efter varje kort projekt och med regelbundna uppföljningar vid längre uppdrag.

KONTAKTA OSS BESÖKSADRESS Jakobs torg 3, Stockholm TEL MOBIL MEJL WEBB SOCIALA MEDIER Linkedin, Twitter