TYPPI kundtjänstsystem

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Socialkontoret Utbildningskontoret Vård- och omsorgskontoret
Advertisements

Samborådet Emina Redzematovic. Samborådet 2. Coach/vägledare kartläggning Motivationssamtal Bedömning Upprättande av handlingsplan Planera insats Följa.
Ungdomsgarantins första månader och fortsatta steg
Utbildningscentrum och Helpdesk. Kristina Regnell - Landskapsarkitektprogram, Alnarp - Landscape Architecture - Hållbar stadsutveckling Inga-Lill Olsson.
Likvärdig utbildning – Likvärdig undervisning
Socialdokumentation Består av två delar!
Historiska flyttmönster – mot en öppen och ömsesidig global nordisk arbetsmarknad Dan Hjalmarsson GD/PhD Tillväxtanalys Utvärderar och analyserar grunderna.
Webbkollen Barn och Unga – ett utvecklingsprojekt för uppföljning inom den sociala barn- och ungdomsvården 2016.
Sid 1 Månad 20xx Information om stöd till ungdomar med funktionsnedsättning Information om stöd till ungdomar med funktionsnedsättning Mathias Holmlund.
Inventeringar och kunskapsuppbyggnad Lona-träff i Göteborg 23 september 2015.
Införande av DEP – Device Enrollment Program På Svenska: ERP (Enhetsregistreringsprogram) Införande av DEP – Device Enrollment Program På Svenska: ERP.
Moderna beredskapsjobb i staten
samma gamla hemtjänst –fast på nytt sätt
Socialt Entreprenörskap Tillväxtverkets roll och uppdrag
Uno. Användarinstruktion.
Samtalsmetodik i ett ledarskap
regeringen. se/rattsdokument/proposition/2017/02/prop
Konjunkturläget 2016 kv3 i Stockholmsregionen
EGENTLIGA FINLANDS KOMMUNMÖTE
Mellan-/ Slutrapport Produktionsincitament för den audiovisuella branschen Utländska finansieringsmottagaren Diarienummer Produktions namn Rapporteringsperiod.
… … … … … … … … … 5. VIKTIGA UPPGIFTER PARTNER KUNDGRUPP VÄRDELÖFTE
Vad är en fotbollsspelare?
Från Mina vårdkontakter till 1177 Vårdguidens e-tjänster
Presskonferens 28 juni 2017 Annelie Almérus Arbetsmarknadsanalytiker.
Arbetssökning vid arbets- och näringsbyrån
Könsstympning av flickor och kvinnor i Sverige
Användarundersökning
Agenda MAIVOR – mobilt arbetssätt i vård och omsorg
Förändringar inom etableringslagstiftningen
eHälsomyndigheten om planerna för Säker Åtkomst och Sambi
Patientlagen ger utökad valmöjlighet
Kortsiktig /Långsiktig effekt
Pedagogen och det entreprenöriella lärandet
Medarbetare i Kontaktcenter ARBETSMATERIAL
Moderna beredskapsjobb i staten
Lag (2017:612) om samverkan vid utskrivning från sluten hälso- och sjukvård
Hjälpmedelsförskrivning
Med kundval HAR nackaborna makten över sin service.
Välkomna till Öppna universitetet vid Åbo Akademi!
Arbetsmarknadstorget
Skolwebb för vårdnadshavare
Studentportalen – allt om dina studier
Vi gör Sverige rikare genom att få människor och företag att växa
Kvalitetspolicy GLA och alla anställda ska uppfylla alla krav och överträffa förväntningar från kunder, ägare, myndigheter och andra intressenter. På GLA.
Kortsiktig /Långsiktig effekt
Framtidsfullmakt Annika Lewerth.
Schyst offentlig upphandling
TRIS-processen TRIS-teamen arbetar enligt TRIS-processen. TRIS-processen är den gemensamma processen och modellen för rehabiliteringssamverkan. Från vårdens.
Kortsiktig /Långsiktig effekt
Bakgrund Största förändringen av sjukförsäkringen på 16 år
PS-Självservice Manual Medarbetare Visma Window Support
Diagnos och delaktighet
Nyheter i anordnarwebben
Verktyg för förändringsteori
Kartläggning av stöd- och ledningsprocess
Utveckling av processer och informationsflöden inom hemtjänsten
Arbetsförmedlingen.
Digitalisering av rehabiliteringsverksamheterna
Det går bra nu. Men sen kommer….
Ersättningskollen.
Samordnad hantering Inledande utgångspunkter
Artvise Kundtjänst -Handläggarutbildning.
Kulturskolornas strategidokument
Navigatorn.
För dig – Skatteförvaltningens webbtjänster
Samordnad utveckling för god och nära vård
Kortsiktig /Långsiktig effekt
Samordningsförbundet Väst
Tamara Keskinen och Nina Söderman, Optima Tammerfors
Kortsiktig /Långsiktig effekt Leverans/ /prestation
Presentationens avskrift:

TYPPI kundtjänstsystem Yläfemma -projekt

Inloggning/ autentisering

Meddelanden (för hela landet)

Personbeteckning

Calendar

Ny kund

Plan

Planhistoria

Situation/tjänst

Hälsouppgifter

Särskilda anmärkningar

Social situation

Arbets/utbildningshistoria

Suostumus

Slutvärdering och kundrelationens upphörande Kundrelationens upphörande registreras på kortet Grunduppgifter På sidan Plan skrivs en Slutvärdering De tjänster som är öppna på sidan Situation/Tjänst ändras enligt utfallet innan kundrelationen avslutas Orsaken till upphörandet väljs i menyn Sysselsatt på öppna arbetsmarknaden i minst 6 mån Sysselsättningsförutsättningarna har ökat så att kunden blir kund vid TE-kontor Har inlett examensinriktade studier Sysselsatt med lönesubvention i minst 6 mån Pensionerad Övergått till långvarig rehabilitering eller vård av sjukdom Hamnat utanför arbetskraften av andra orsaker Kundrelationen avslutad på kundens initiativ Ändring i kundens situation kunde ej uppnås genom tjänsterna Flyttat från servicecentrets ort Död