Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Kvalitetspolicy GLA och alla anställda ska uppfylla alla krav och överträffa förväntningar från kunder, ägare, myndigheter och andra intressenter. På GLA.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Kvalitetspolicy GLA och alla anställda ska uppfylla alla krav och överträffa förväntningar från kunder, ägare, myndigheter och andra intressenter. På GLA."— Presentationens avskrift:

1 Kvalitetspolicy GLA och alla anställda ska uppfylla alla krav och överträffa förväntningar från kunder, ägare, myndigheter och andra intressenter. På GLA ska vi, genom att arbeta efter våra värderingar samt krav från kunder, leverera rätt kvalitet till kund, intern eller extern. Vi strävar efter att ständigt förbättra och anpassa våra tjänster och som ett bevis på vårt systematiska kvalitetsarbete är vi ISO certifierade. Vi tillämpar ej krav 8.3 i ISO standarden då vi är ett företag som erbjuder transport och logistiktjänster. Godkänd av VD Bo Lundberg


Ladda ner ppt "Kvalitetspolicy GLA och alla anställda ska uppfylla alla krav och överträffa förväntningar från kunder, ägare, myndigheter och andra intressenter. På GLA."

Liknande presentationer


Google-annonser