Mål och resultat på Åsaskolan Rektor & EHT – eleverna socialt, lärande , kunskap - signalljus metoden , ÅP och extra anpassningar. Planerar för det fortsatta arbetet för speciallärare/ övrig personal under terminen. Mentor ser över mentorselever extra anpassning & ÅP tar hjälp av EHT vid behov. – kommuniceras på utv - samtal. Arbetslag & EHT möts Rektor - Utvärderar måluppfyllelse Pedagoger - utvärderar måluppfyllelse i ämnet på individ nivå, planerar det fortsatta arbetet. Pedagoger – Betyg Rektor & EHT - Planerar för det fortsatta arbetet under terminen. Mentor ser över mentorselever s extra anpassning & ÅP tar hjälp av EHT vid behov. Involvera eleven! Pedagoger -”klickar” i kunskaper, kompletterar med skolans insats vid ”insats krävs” (påsklov) Mentor - skriver in/ reviderar extra anpassningar utifrån ämneslärares rekommendation. Kommunicerar dessa med övriga undervisande pedagoger samt elev. Arbetslag & EHT möts ( Pedagoger -”klickar” i kunskaper, kompletterar med skolans insats vid ”insats krävs”(höstlov) Mentor - skriver in/ reviderar extra anpassningar utifrån ämneslärares rekommendation. Kommunicerar dessa med övriga undervisande pedagoger samt elev. Arbetslag & EHT möts Rektor & EHT - Planerar för det fortsatta arbetet under terminen Arbetslag & EHT möts Rektor & EHT – elevernas socialt, lärande, kunskap - signalljus metoden , ÅP och extra anpassningar. Planerar för det fortsatta arbetet under terminen. Arbetslag & EHT möts Mentor ser över mentorselever extra anpassning & ÅP tar hjälp av EHT vid behov. Involvera eleven! Rektor - sammanställer resultat kring betyg, bedömning och måluppfyllelse Pedagoger – Betyg - utvärderar måluppfyllelse i ämnet på individ , gruppnivå och genus. . Huvudman - Resultatdialog Mentor ser över mentorselever s extra anpassning & ÅP tar hjälp av EHT vid behov. – kommuniceras på utv -samtal. Mål och resultat på Åsaskolan