Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och."— Presentationens avskrift:

1 Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och omfattande statistik.

2 Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad gör ett Call Center? Svarar Identifierar Prioriterar Köar Fördelar Automatiserar Samlar statistik

3 Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. När behövs ett Call Center? Inkommande samtal Grupp/funktion Hög/ojämn belastning Kritisk verksamhet Tillgänglighet Service Effektivitet Kontroll/uppföljning

4 Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. PC klienter - Agenter Supervisor CallBack Funktioner Free seating Skill-based-routing Back-office Overflow Köplats + beräknad kötid Kom-ihåg-senaste samtalet För- och efterbearbetningstid Varning vid tom kö Köbesked Automatisk telefonist Integration m CRM Screen-pop-up VIP Telekonferens PC klienter - Agenter Wallboard Knappval Schema Statistik Språk

5 Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Varför? Ökad tillgänglighet - aldrig upptaget Bättre service - kunden identifieras automatiskt Ökad effektivitet - integration med affärssystem Kontroll och uppföljning - omfattande statistik Professionellt bemötande - enhetlig röst, ingen egen inspelning.


Ladda ner ppt "Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och."

Liknande presentationer


Google-annonser