Interaktion Bild klass 8.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Planering, genomförande av undervisning och bedömning enligt Lgr 11
Advertisements

Välkommen att höra av dig till Petra Lindström, Arbetet sker i samverkan mellan: Söderhamns kommun, Arbetsförmedlingen.
Gymnasiearbetet Mål för gymnasiearbetet
Vad bedöms i ämnet bild? Klicka manuellt för visning!
Språket - ett hjälpmedel eller ett hinder?
Förstå, jämföra och föreslå åtgärder Centrala begrepp.
Gymnasiearbetet p..
Modersmålsenheten 28 oktober 2013
Kön, genus och jämställdhet Lokal pedagogisk planering Sh åk 9
Närvaro!!.
Lgr11 Ny läroplan, inklusive nya kursplaner
DITT BOENDE.
Vad är teknik?.
Förmågor & Centralt innehåll
PROJEKTARBETE Nationell kursplan 100 gymnasiepoäng
Utveckling av Kapellbacken 2013/2014
Rapportskrivning – rep.
Att skriva projektrapport
Presentation av gipsmask-gör en snygg presentation av din mask
Teknisk rapportskrivning
Syftet med en personlig handlingsplan
Riktlinjer för presentationer
Digital portfolio Annika Hössjer, Lärum.
Betyg och förmågor.
Läroplansträff Välkomna. Dagens arbete Björkbackaskolan presenterar sitt framgångsrika arbete med lärandeuppdraget Bedömning för lärande -
Hälsopedagogiskt arbete kap 4
Bedömning.
Information till föräldrar Madenskolan Hösten 2014
Inför provet.. Här får du lite hjälp med vad du ska träna på och vad du kan ha med på din stödlapp. Provet är till för att mäta dina kunskaper om hur Sverige.
? Gymnasiearbetet Hur kan biblioteket hjälpa dig
Kunskapskrav och matriser
Välkommen till Kattfots föräldramöte!
Kunskapskrav SLÖJD.
Kommunikation för yrkesverksamma -vad händer i mötet mellan människor?
Samhällskunskap 1a1 Kursens: mål innehåll kunskapskrav samhällsfrågor
Coaching –vad är det? Positiv Livskraft ©.
PROJEKTARBETE 2010 – 2011.
Organisationsteori 7,5 hp Kursansvariga: Gary Kokk och Patrik Zapata Den pedagogiska idén För de flesta av er är detta den sista kurs ni.
The Big 5 ANALYSFÖRMÅGA KOMMUNIKATIV FÖRMÅGA METAKOGNITIV FÖRMÅGA
Religionskunskap 1, 50 p. Religionskunskap 1, 50 p.
Individuella Utvecklingsplaner på Stordammen
Projektarbete (PA1201) 100 poäng.
Pedagogisk planering Brönjaskolan
Marknadsföring och försäljning
ÅRSKURS 5.
ÅRSKURS 4.
Distansuppgift Klass 7 v ”Bilden av mig själv”
Kristina Yondt
Analysförmåga Jämföra: Likheter och skillnader, för- och nackdelar
- inom Stockholms läns landsting
Betyg årskurs 6.
Ifous Små barns lärande APT 22 april 2015
Hälsopedagogik. Kapitel 1 Hej, hur mår du?
Litteraturhistoria – epoker och analys av textutdrag
Fritt Broderi.
Min friggebod Skiss i 3D Miljö/omgivning Vad den ska användas till Material Motivera materialval Jämför med ett annat material, varför är ditt val bättre?
Problemlösning Matematik II åk / Pia Eriksson.
Arbetsprocessen Produktutvecklingens steg
Reklam Vem får synas och hur?.
Välkommen till svenska 1
Rädda klassrummet.
Djuren möter ungdomskulturen
Sociologi Introduktion.
Kritiskt förhållningssätt
Förvaring Du kommer att få skapa en egen produkt med hjälp av de tekniker och material du provat på de senaste veckorna!
Identitet Sömnadsprojekt åk 7 Hösten 2016
Djuren möter ungdomskulturen
Rädda klassrummet SLÖJD.
Identitet Sömnadsprojekt
PoPS: Processkartläggning av, och pilotutredning inom, utveckling av stödtjänster Driftrådet 28 maj 2019.
Presentationens avskrift:

Interaktion Bild klass 8

Gestaltningsproblem Du ska teckna ett valfritt motiv som går till en ny nivå genom interaktion – dvs. du tillför, exempelvis, din hand.

Ta hjälp av en kamrat med att fota interaktionen – maila till malin Ta hjälp av en kamrat med att fota interaktionen – maila till malin.johansson@malmensfriskola.se

Kunskapskrav E C A Du prövar idéer med skisser Dina skisser beskriver idé och konstruktion och fungerar som underlag vid genomförandet Dina skisser förmedlar en tydlig bild av din idé och visar gärna olika lösningar Du kopierar gärna förebilder och gör delvis egna val av idéer Du nyttjar förebilder men har oftast egna idéer om arbetets utformning Du nyttjar förebilder effektivt och interagerar egna idéer så arbetet får din specifika prägel Du kan redogöra för vad som gick bra och mindre bra Du kan redogöra för arbetsprocessen och reflektera över produktens kvalitet. Du kan motivera dina egna val Du redogör för din arbetsprocess på ett förklarande sätt. Du värderar och motiverar ditt resultat utifrån begrepp som gäller för det aktuella projektet Du gör det som krävs för projektet men behöver mycket hjälp av läraren Du visar egen drivkraft men tar till dig handledning samt visar förmåga till revidering av dina idéer Du visar vilja att höja svårighetsgraden i ditt arbete och förmåga att lära av dina misstag