F&S Karlstad Medlemmar 2012. ProcentAntal Mycket nöjd (5)45%864 446%884 38%164 21%18 Inte alls nöjd (1)0%7 Medel4,33 Svarande1937 Inget svar8.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
PTS Bredbandskartläggning
Advertisements

Kap 1 - Algebra och linjära modeller
Innehåll, huvudpresentation 4. Rangordning av ordningsstörningar (fråga 1) 5. Problem med nedskräpning (fråga 1a) 6. Problem med skadegörelse (fråga 1b)
Beräkning av kommunernas och samkommunernas utgifter år 2012
1 Arbetsmarknadsanknytning och övergång till arbete Bertil Holmlund Nationalekonomiska institutionen Uppsala universitet.
Konstföreningen Dragning På sista sidan finns konstnärerna för respektive tavla.
BENÄMNA lätta ord SPRÅKTRÄNING VID AFASIKg VIII
Kundundersökning mars 2010
Tillämpning av bolagsstyrningskoden vid årsstämmor 2005 och 2006.
Vad tycker NyföretagarCentrums kunder om rådgivningen? Hur många har startat företag efter rådgivningen? Branscher, omsättning, anställda? Jämförelse
F&S Karlskrona Ronneby Medlemsundersökning 2013.
Hela Sverige ska leva Totalrapport. Regeringens bidrag har medverkat till kunskapsförmedling?
Enkät till projektledare om projektföljeforskning
Projektföljeforskning
Eddie Arnold - Make The World Go Away Images colorées de par le monde Déroulement automatique ou manuel à votre choix 1 för dig.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Nässjö.
LANDSTINGSDIREKTÖRENS STAB Regional utveckling BILD 1 Resultat av enkät till landstingspolitiker
UNIONEN - tillgänglighet under semestern 2014
Skånedatabasen & Region Skånes tillgänglighetsmodell
Piteå kommun som samhällsbyggare Piteå – det är hit man kommer när man kommer hem.
Karolinska Institutet, studentundersökning Studentundersökning på Karolinska Institutet HT 2013.
Kritik på teknik ARBETSMATERIAL –
NyföretagarCentrums resultat 2013 NYFÖRETAGARCENTRUM – RESULTAT 2013.
Kommunpussel Din uppgift är att sortera de organisatoriska delar på nästa sida på ett sådant sätt att det överensstämmer med hur din kommun är organiserad.
Punktprevalensmätning av trycksår 2011, v.40 Resultat från landstingen
Bastugatan 2. Box S Stockholm. Blad 1 Läsarundersökning Maskinentreprenören 2007.
| Trycksår Kommun/Områdes-skillnader (inklusive könsdimensionen) Dennis Nordvall Statistiker/Datamanager,
Fastighetsbyrån Konjunkturundersökning Oktober 2012.
SWEPOS Kundnöjdhetsundersökning Undersökningen Webenkät under 3 veckor i september 2012 Bruttourval ca huvudutskick och 2 påminnelser Triss-lott.
Enkätresultat för Grundskolan Elever 2014 Skola:Hällby skola.
Avgiftsstudie Nils Holgersson år 2007 Bild 1 Baserat på rapportversion
KASAM-13, medelvärden, årskurs 9, 1999
Sveriges utrikeshandel (Andelar i procent) ImportExport EU (25) EFTA NAFTA Central- och Östeuropa Asien - Japan - Kina Övriga 59,9.
Information statistik Ej med i statistik: Konradsbergs lokaler (utgår VT13) Nya lokalerna i Frescati backe (ej med i gamla systemet) Övrigt: Mätningen.
Finländarnas uppfattningar om äldrevården Kirsi Markkanen Utvecklingschef Tehy rf.
1 Vänsterskolan Debattartiklar. 2 Aktuell krok 3 Aktuella krokar 1. Direkt krok.
(2) Avvikelse från std. kostnad (5) Andel inv 65+ med insats (4) Andel 80+ i befolkningen (1) Kronor/ invånare (65+) (3) Kronor/ brukare (6) Ytterfall.
F&S Karlstad Medlemmar Resultat över tiden Mycket nöjd (5)45%39%40%58% 446%50% 38% 38%10%9%4% 21% Inte alls nöjd (1)0% Medel4,334,254,294,53.
Kostnader för läkemedelsförmån Utveckling t.o.m. september 2014 Materialet: avser kostnader inklusive moms är ej åldersstandardiserat Lennart Tingvall:
Hittarps IK Kartläggningspresentation år 3.
Från Gotland på kvällen (tågtider enligt 2007) 18:28 19:03 19:41 19:32 20:32 20:53 21:19 18:30 20:32 19:06 19:54 19:58 20:22 19:01 21:40 20:44 23:37 20:11.
Arbetspensionssystemet i bilder Bildserie med centrala uppgifter om arbetspensionssystemet och dess funktion
TÄNK PÅ ETT HELTAL MELLAN 1-50
Greppa Näringen Medlemsundersökning, kvartal 1. 1.
/hp Beräkning av kommunernas och samkommunernas utgifter år 2013 Övriga utgifter 0,81 md € Investeringar 4,70 md € Övr. verksamhetskostn. 0,79.
Helhet Händelse Agerande Kunskap om vardagsverksamheten Förståelse av vardagsverksamheten.
1 Joomla © 2009 Stefan Andersson 1. 2 MÅL 2 3 Begrepp Aktör: en användare som interagerar med webbplatsen. I diagrammet till höger finns två aktörer:
Kouzlo starých časů… Letadla Pár foteček pro vzpomínku na dávné doby, tak hezké snění… M.K. 1 I Norrköping får man inte.
Best pictures on the internet 2007 Awards 1http:// Är vänsteralliansen trovärdig i Norrköping.
Enkätresultat för Fritidshem Elever 2014 Skola:Fritidselever, Gillberga skola.
Best pictures on the internet 2007 Awards 1http:// (s), (v), och (mp) i Norrköping, gillar inte att vi använder grundlagarna.
Famna Väst Metod 143 adresser skickades till Nordiska Undersökningsgruppen och samlades in via telefonintervjuer vecka Svarsfrekvens.
Resultat sammanhållen vård och omsorg om de mest sjuka äldre i Örebro län Västra länsdelen mätperiod 2014.
Friskis&Svettis Linköping ServCheck® 2012 Friskis&Svettis Linköping Medlemsundersökning 2012 ServCheck®
2 Agenda 1. Börja arbeta med Excel Hantera arbetsböcker 3. Formler 4. Formatera 5. Diagram 6. Skriva ut 7. Referenser mellan kalkylblad 8. Arbeta.
Arbetspensionssystemet i bilder Bildserie med centrala uppgifter om arbetspensionssystemet och dess funktion
Källa: FHI, Folkhälsodatabas
Andel av befolkningen 80+ med olämpliga läkemedel Nacka Länet Riket 31,5 28,2 31,6 31,0 27,8 30,4 28,1 26,4 27,0 24,9 24,0 23,5.
Vem som svarat på enkäten Fig 1. Män =75 år Boende Fig 2 Eget boende, ej hemtjänst Eget boende med hemtjänst.
SDDB hösten 2003 Preliminära resultat Svensk Njurmedicinsk Förening Riksstämman Stockholm KG Prütz Verksamhetsområde Internmedicin Helsingborgs.
Enkätresultat för Grundskolan Föräldrar 2014 Skola - Gillberga skola.
Regional handlingsplan ”Det goda livet för sjuka äldre” RESULTAT i VG+Skaraborg.
Smittspårarutbildning
Svarsfrekvens Oktober 2011 Liv & hälsa ung 2011 Gymnasieskolan År 2 Svarsfrekvens och antal svarande elever.
Räkna till en miljard 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,14,15,16,17,18,19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, En miljard är ett.
Förskoleenkät Föräldrar 2012 Förskoleenkät – Föräldrar Enhet:Hattmakarns förskola.
Bild 1 Prognos för länets arbetsmarknad Stefan Tjb.
Presskonferens 7 december 2010 Arbetsmarknadsutsikterna Hösten2010 Tord Strannefors.
Grundskola Elever 2013 Grundskoleenkät - Elever Enhet: Gillberga skola.
När infaller Julafton och hur ofta?
Presentationens avskrift:

F&S Karlstad Medlemmar 2012

ProcentAntal Mycket nöjd (5)45% %884 38%164 21%18 Inte alls nöjd (1)0%7 Medel4,33 Svarande1937 Inget svar8

ProcentAntal Mycket väl (5)43% %918 38%156 21%29 Inte alls (1)0%3 Medel4,31 Svarande1936 Inget svar9

ProcentAntal Mycket nära (5)20% % %503 24%82 Inte alls nära (1)1%15 Medel3,83 Svarande1927 Inget svar18

ProcentAntal Ja, mycket prisvärt (5)54% %678 39%172 22%34 Inte alls prisvärt (1)0%4 Medel4,41 Svarande1934 Inget svar11

Stäm mer helt (5) 432Stäm mer inte alls (1) Ingen upp- fattnin g MedelSvara nde Inget svar Hos Friskis&Svettis är det roligt att träna. 57%33%8%1%0% 4, Till Friskis&Svettis är alla välkomna.81%15%2%0% 2%4, Hos Friskis&Svettis finns det alltid någon träningsform som passar, oavsett om du är nybörjare eller van att träna mycket. 62%29%5%1%0%3%4, Friskis&Svettis bryr sig om sina medlemmar. 45%36%11%1% 6%4, Friskis&Svettis står för framåtanda och utveckling. 29%41%17%3%1%9%4, Friskis&Svettis är den ledande aktören inom området motion och träning. 21%33%24%5%3%15%3, Friskis&Svettis erbjuder träning utifrån stor kunskap och erfarenhet. 37%40%15%3%1%5%4, Att träna på Friskis&Svettis ger välmående. 73%23%3%1%0%1%4, Totalt4,

Mycke t bra (5) 432Mycke t dåligt (1) Ingen upp- fattnin g MedelSvara nde Inget svar Möjlighet att få önskad träningstid.27%44%16%3%1%8%4, Bokningssystemet.35%32%10%2%0%21%4, Bra öppettider.52%35%8%2%0%3%4, Det som finns till försäljning (mat, dryck, kläder etc.). 17%25%17%4%1%36%3, Bemötandet i receptionen.46%36%13%3%1%2%4, Bra information från föreningen.40%39%14%2%0%4%4, Hemsidan ( 34%40%17%3%1%6%4, Anslagstavlorna i träningslokalen.27%34%19%2%0%18%4, Omklädningsrummen.26%35%24%7%2%6%3, Standard på träningsutrustning.23%42%14%2%0%17%4, Standard på träningslokalerna.26%47%20%4%1%2%3, Standard på musik- och ljudanläggningar. 28%45%18%5%2%3%3, Bemötandet från värdar/ledare/instruktörer. 59%32%5%1%0%3%4, Städningen av lokalen41% 12%3%1%4%4, Totalt4,

Mycket bättre Något bättre Lika braNågot sämre Mycket sämre Vet ej/ej erfaren het av andra Svaran de Inget svar Ledare på passen13%14%25%4%1%43% Instruktör i gymmet4% 14%3%1%74% Utrustning i gymmet5%8%23%6%1%56% Standard på lokaler8%16%30%11%2%34% Totalupplevelsen att träna med Friskis&Svettis 21%23%18%4%1%33% Totalt190342

ProcentAntal Helt säkert42%795 Mycket troligt37%717 Ganska troligt15%279 Inte särskilt troligt3%60 Inte alls troligt2%37 Vet ej/ingen åsikt1%25 Svarande1913 Inget svar32

ProcentAntal Mycket bättre6%108 Bättre36%689 Oförändrat/ingen skillnad36%691 Sämre2%38 Mycket sämre0%7 Kan ej svara19%365 Svarande1898 Inget svar47

ProcentAntal Mycket väl43%815 Ganska väl46%885 Inte särskilt väl9%177 Inte alls1%28 Svarande1905 Inget svar40

ProcentAntal Ja, det kände jag till90%1729 Nja, hade nog en aning om det6%112 Nej, det kände jag inte till4%70 Svarande1911 Inget svar34

ProcentAntal App för Smartphone30%571 E-post64%1231 Facebook13%255 Lokala sidor i Friskispressen10%183 Hemsidan64%1221 I samband med pass47%906 TV/bildskärm i träningslokalen20%373 Övrigt3%63 Svarande1909 Inget svar36

Helt avgörand e Mycket viktigt Ganska viktigt Inte särskilt viktigt Inte alls viktigt SvarandeInget svar Ledaren21%61%14%4%1% Tidpunkt31%53%15%1%0% Passtyp25%57%16%2%0% Möjlighet till bokning10%33%22%21%14% Möjlighet till drop-in14%36%22%19%10% Totalt

ProcentAntal Ofta5%93 Ibland31%560 Sällan39%712 Aldrig25%450 Svarande1815 Inget svar130

ProcentAntal Man25%485 Kvinna75%1420 Svarande1905 Inget svar40

ProcentAntal Yngre än 20 år5% år38% år43% år eller äldre14%271 Svarande1912 Inget svar33

ProcentAntal Mindre än 1 år15% år32% år22% år12%236 I mer än 10 år18%352 Svarande1907 Inget svar38

ProcentAntal Varje dag4%73 3 – 5 ggr/vecka50%951 1 – 2 ggr/vecka38%730 Några gånger per månad6%113 Högst 1 gång per månad0%3 Då och då2%32 Mycket sällan0%6 Svarande1908 Inget svar37

ProcentAntal Mycket bra21%393 Ganska bra61%1164 Varken bra eller dålig16%301 Ganska dålig2%43 Mycket dålig0%7 Svarande1908 Inget svar37

GruppMottagareEj kontaktbaraSvarandeSvarsfrekvens Karlstad % Länk60583% Totalt %

ViktFrågaPoäng 11. Hur nöjd eller missnöjd är du med Friskis&Svettis Karlstad? 83,3 12. Hur väl motsvarar Friskis&Svettis Karlstad dina förväntningar? 82,8 13. Föreställ dig ett träningscenter/en förening som är perfekt i alla avseenden. Hur pass nära eller långt ifrån tycker du att Friskis&Svettis Karlstad ligger jämfört med detta ideal? 70,9 14. Tycker du att det är prisvärt att träna med Friskis&Svettis Karlstad? 85,3 Medel80,6 Summa322,3