Communication Assistant How to use this presentation This package of slides is divided into two sections: 1. An overview of: Communication Assistant (Basic Express and Pro) Communication Assistant Console Communication Assistant Supervisor 2. An over view of CA in use and some scenarios into which this can be sold. On most slides there is a key emphasis which is the main message for that particular feature. In addition where sales opportunities may be available, these are also highlighted. In these notes the following abbreviations will be used: CA – Communication Assistant (Pro and Basic Express) CA Console – Communication Assistant Console CA Supervisor – Communication Assistant Supervisor Communication Assistant En serie Telefoni/PC program som gör dig mer effektiv
Vad är Communication Assistant ? Till vad anväder du din PC ? Till vad använder du din telefon ? e-mails Information om dina kunder Min kalender Jag vet inte, ingen har visat mig ! Musik Svarar på samtal Ringer Sköter min ekonomi Hemsidor Facebook Let’s unify! Med Communication Assistant kan du koppla samman all kommunikation till ett gränssnitt - Unified Communication. Key emphasis: Users tend to make use of PC functionality but are often not able to utilise the full potential of their phone system. The underlying concept behind CA is to access the functionality of their phone system from their PCs and to offer enhanced functionality as a result. Ask the question “what do you use your PC for ?” Most answers will include e-mail, Office or specific CRM systems. Click the mouse to reveal the answers on the screen Then ask what do most people use their phones for. The answers will probably be make, take and transfer calls (remembering that this presentation will be shown to dealers so there may be more answers) Click the mouse to show what a typical response may be. Explain that it is possible to integrate communications with a Windows based PC by using CA. Click the mouse. Note: CA only works on PCs running Windows XP or above. It will not work on Apple OSX or Linux based systems.
“In the coming years, unified communications technologies will eliminate the barriers between the communications modes that we use every day. The impact on productivity, creativity and collaboration will be profound.” Key emphasis: this quote is from 2006. Three years later Panasonic is able to bring this prediction to life by using CA Bill Gates The Unified Communications Revolution, Published: June 26, 2006, Bill Gates, Chairman, Microsoft Corporation
Vad är Communication Assistant ? En serie PC program avsedd att öka effektiviteten i företagets kommunikation. Några av möjligheterna i CA: Peka och Klicka telefoni Visar närvaro och tillgänglighet i realtid Microsoft Outlook® Integration Visuell röstbrevlåda Effektiv hantering av supportgrupper Och mycket mer… Med Communication Assistant intuitiva Peka och klicka program kan du fokusera på enkel och snabb kundkommunikation. Key emphasis: This is a simple overview and each element of this will be covered in detail later in the presentation.
Vad är Communication Assistant ? CA Familjen Telefonist Basic Express Nyhet ! Nyhet ! Full kontroll över hela verksamheten Nya anvädare Grupper-hantering Erfarna användare Supervisor Pro
Communication Assistant – 4 alternativ Communication Assistant kan installeras i 4 olika alternativ beroende på anvädarens krav och behov, alla alternativ kan användas med eller utan server. Communication Assistant Basic-Express Peka och Klicka telefoni – med begränsad funktionalitet för den nya användaren. Närvaro och tillgänglighet visas när man klickar på den man söker. Antal kontakter och samtalshistorik är begränsat till: 10 kontakter 10 senaste samtalen Nyhet ! Communication Assistant Pro Peka och klicka telefoni – med full funktionalitet för den mer krävande användaren. Närvaro och tillgänglighet visas i realtid Enkelt att ändra din närvaro indikering, eller skapa en helt ny profil. - för en snabb och effektiv samarbete med kollegor. Tänk på: Närvaro indikering är mer än bara frånvaromeddelande. Key Emphasis: Basic Express: Familiar point and click interface designed for the entry level user. Limited to 10 contacts and call history records and has a clickable user presence. It is available for all users on the NCP and TDE platforms up to the server limits. Pro: Familiar point and click interface designed for the experienced user. User presence is shown in real time and user can have up to 1000 contacts and user history entries.
Communication Assistant – 4 alternativ Communication Assistant Supervisor För gruppchefer att övervaka gruppens telefoni i realtid. Antal i kö, snitt väntetider, overflow, förlorade samtal. Gruppchefen kan medlyssna, deltaga eller överta ett pågående samtal. Logga in eller ut kollega ur samtalsgruppen. Communication Assistant Operator Console / Telefonistplats Intuitiv peka och klick telefoni. – kunna hantera flera parallella samtal. Både kortkommandon och Drag and drop funktionalitet, inga krångliga menyer att navigera i. Alla inkommande samtal kan hanteras och skickas vidare enkelt och effektivt. Hantera alla användares status. Nyhet ! Key Emphasis: Supervisor: Team control and monitoring interface allowing control of agent groups and access to monitoring tools Console: Control of incoming and outgoing call traffic making use of a drag and drop interface.
Communication Assistant – Server Server-less installation för det mindre företaget. - Framtaget för en enkel installation och enkelt underhåll. - Communication Assistant kan installeras utan någon extra server – en bra lösning för det mindre företaget med ett kontor. CA Server Installation med fler möjligheter. Support för upp till 256 användare Nätverk med upp till 8 kontor En gemensam kontaktlista i CA servern Välj hur du vill bli kontaktad Support för tunna klienter miljö Enkel användning Enkelt för din budget Enkel installation Enkelt underhåll Key Emphasis: CA can be deployed in two modes: Sever less on the NCP or TDE platform offering up to 128 users CA Server based offering up to 256 clients, multi site networking across 8 sites with shared contacts and group lists.
COMMUNICATION ASSISTANT en översikt Peka och klicka telefoni för en Unified Communication lösning COMMUNICATION ASSISTANT en översikt
Communication Assistant Pro Intuitiv pek och klick telefoni. Ange din status och vidarekoppling med ett enkelt klick Enkelt Windows gränssnitt, används direkt på en vanlig PC Användare kan spara egna kontakter och se deras status Närvaro och tillgänglighet visas i realtid CA Pro liknar vanliga Windows program ger en känsla av igenkänning. Key elements: CA is a Windows based productivity suite that adds value to the Panasonic KX-NCP communication platforms. CA allow users to take control of communications from their desktop offer integration between voice and data. The Panasonic CA productivity software suite is a highly intuitive PC based software application suite that blends powerful point and click telephony together with screen based presence, availability, Microsoft Outlook® integration, visual voice messaging, and a variety of collaboration tools to simplify and enhance real-time communications for business telephony users. CA applications integrates the power of Panasonic KX-NCP500/NCP1000 and TDE communication platforms with networked desktop PCs – providing companies with enhanced personal, team, and business productivity across their entire work force. CA transforms a company by liberating employees from cumbersome manual operations and brings everyone to the presence based point-n-click era of instant communications. Sales Note: CA Basic Express only allows 10 contacts and 10 user history entries. CA Pro allows 1000 of both items, offering upsell opportunities. Välj hur du skall kommunicera med dina kontakter, röst, chatt eller e-post
Communication Assistant – Basic Express Peka och klicka telefoni med begränsad funktionalitet Samtalshistorik begränsad till de 10 senaste Antal kontakter begränsade till 10 CA Basic Express är standard för alla NCP/TDE användare. Key Emphasis: Familiar point and click interface designed for entry level users. User presence is accessed by a point and click Number of contacts limited to 10 Call history limited to 10 CA Basic express is available for up to all NCP and TDE users up to the server limit Närvaro och tillgänglighet visas när man klickar på kontakten
Communication Assistant Inkommande samtal Popup Inkommande samtal kan visas i 2 olika lägen. Standard pop-up fönster, där du kan svara eller vidarekoppla samtalet Ett litet pop-up fönster som visar att vi har ett inkommande samtal. Kontakten kan vara länkad till filer, webkamera eller www…. Key Elements: Incoming call popup allows users to see exactly who is calling and whether to take the call or reroute it to a defined user. Full control of incoming communications is experienced. Click to reveal Users can also be linked to webcams and specific documents which will automatically open when they call. This offers integration and control of door systems from any desktop.
Communication Assistant Chat Med Communication Assistant – kan du starta en chat (instant messaging) – för snabbast kommunikation. Om man behöver, kan man ringa upp den man chattar med direkt med bara ett klick. "Chat Call back" – när någon inte kan svara direkt. Key emphasis: The chat function allows immediate access to colleagues no matter what their availability. The immediacy of the chat function ensures that everyone can be contacted no matter what their voice status. Kommunicera med kollegor även när dom är i telefonen.
Communication Assistant Integration med Microsoft® Outlook® Communication Assistant kan integreras Microsoft® Outlook® ger möjlighet att enkelt ringa från dina Outlook kontakter och få pop-up från inkommande samtal. Ett gränsnitt att arbeta i. Key emphasis: All key communication, voice and data, can be made available via one interface. Microsoft Outlook © is one of the most common Personal Information Mangers available and widely use by small users and corporations worldwide. Integration of CA allows a focus on productivity from within a common interface. Tänk på: Outlook Toolbar fungerar inte i tunn klient miljö.
Communication Assistant Click2Call (Ring direkt från alla program) Peka och klicka telefoni direkt från vanliga program som tex. Word, Excel, www, använd kopiera och ring funktionen. Användaren kan programmera ett kortkommando tex. F8, för att automatiskt ringa ett markerat nummer. Säker och direkt uppringning, sparar tid och pengar. Key emphasis: users can take advantage of data integration by quick and productive connections using the copy and call interface. Web pages and documents that contain phone numbers and contact details can be transported simply and effectively using copy and call. Search results from the web can now be utilised quickly and effectively to make contact with customers and prospects.
Toolbar - funktionsknappar Välja dina vanligaste funktionsknappar När Communication Assistant startas finns en 12 knappars toolbar förkonfigurerad med de vanligaste funktionerna. Man kan flytta toolbar:en till någon kant av skärmen Du kan ändra ordning på knapparna När du använt klart knapparna läggs dom i bakgrunden och du kan fortsätt dina PC applikationer utan dom skymmer varandra Om man önskar dölja denna toolbar. Klicka på “Go To” meny och välj “Function Key”
Communication Assistant Röstmeddelande VM Assistant Communication Assistant kan kopplas till VoiceMail Assistant. Nu kan du visuellt: - Se - Lyssna eller - Maila vidare röstmeddelanden. Visuell överblick över alla dina röstmeddelanden. En “Hang Up”(lägg på) knapp har lagts till i senaste versionen för att slippa ett separat samtalkontroll lista. Key emphasis: Voice mail access can be simplified using CA . Messages can be listened to via the PC or phone or can be downloaded for further processing. This feature offers opportunities for remote and travelling workers to be able to collect their voice mail and process them off line. The VM Assistant module integrates with the KX-TVM Voice Mail systems and does not access the built in voice mail features of the NCP platforms. Dial in from home over a VPN, check your message and download them for processing. Prioritise key messages by selecting from a menu. The Voice Mail Client offers users a number of options for accessing voice mail. Users can listen to the messages on either their desk phone, or on their PC. This is a further demonstration of how CA offers true Unified Communications. In addition, users can download messages as WAV files to their PC for remote processing, eg; forwarding to any work colleague via email . Sales Note: This is a very powerful application which links into the Panasonic KX-TVM Voice Mail systems. This feature will offer opportunities to upgrade users to these systems. Tänk på: Tillval krävs KX-TVM50 / KX-TVM200
Communication Assistant IP Soft phone Din PC kan tillsammans med ett headset fungera som en vanlig bordstelefon. Communication Assistant IP Softphone möjliggör kommunikation via företagets växel, oavsett vart du befinner dig. Anytime anywhere kommunikation via IP teknologi Key emphasis: CA allows access to Unified Communications no matter where you are. The ability to access to a remote network allows a reduction in call costs and anytime anywhere availability for users. The availability of the Internet is constantly growing thanks for Wi-Fi, 3G and IP access in hotels and internet cafes. Therefore access to the office is available for anyone that is on the road. The ability to join conference calls and communicate at reduced call costs means a reduction in communication downtime. It is recommended that a VPN connection with VOIP quality of service is utilised. Tänk på: IP Softphone kan inte användas i tunn klient miljö VPN krav för möjliggöra kommunikation utanför företagets nätverk
Communication Assistant Ringgrupper Användare med CA Pro kan logga in och logga ur gruppen. Utöver vanliga CA Pro funktioner kan en call center agent: Se logg in/ logg ut status I alla grupper man är medlem i. Logga in / logga ut ur enskilda grupper eller alla grupper man är medlem i. Start / Stop WrapUp tid efter varje samtal. Kontrollera samtalsgrupper effektivt via CA Pro Key emphasis: Call groups are a useful tool to ensure routing of calls to key employees in a company. This feature links with CA Supervisor and allows informal call centre functionality to be experienced. This feature is not available on CA Basic Express Sales Note: For users requiring this option, a CA Pro activation key is required, offering upsell opportunities.
CA Pro eller CA Basic Express Simple and intuitive point n click call control YES Easily set Call Forwarding / Do-Not-Disturb settings Dial from user created contact lists Get reminder of missed calls Message Waiting Indication / Access View, search/sort and tag call history Voice Mail Assistant to check Voice Mail Messages (requires optional TVM) Call Recording (requires optional TVM) Microsoft Outlook Integration IP camera & door-phone integration Chat (Instant Messaging) between users View Colleagues’ online presence & telephone status, absent Messages NO Clickable Access to Incoming Call Distribution Groups for departmental call routing CRM Integration (TAPI Desktop Databases) Key emphasis: CA Basic Express has all the features and functions of CA Pro with the exception of CRM TAPI integration, ICD options and real time status updates. However CA Basic Express allows unlimited installations to the maximum number of users allowed on the PBX (128 users serverless, 256 users with a server). Sales Note: The availability of CA Basic Express to all users of Panasonic KX-NCP500/NCP1000 and TDE platforms allows site wide installations offering upsell opportunities.
COMMUNICATION ASSISTANT Telefonist – en översikt Nytt ! Peka och klicka telefoni för en Unified Communication lösning COMMUNICATION ASSISTANT Telefonist – en översikt
Telefonistplats Full kontroll Communication Assistant Console Ett kostandseffektivt PC verktyg som ger en receptionist/telefonist full kontroll över företagets samtalstrafik. Via kortkommandon på tangentbordet eller drag and drop gränssnitt, slipper navigera i flera olika menyer. Med en tydlig översikt har du full kontroll över rösttrafiken i företaget. Key Emphasis: CA Console is a simple to use system that allows drag and drop routing of calls. It is highly visual and easy to control, offering maximum productivity with the minimum of training Calls can be connected using to extensions on other PBX networks that are linked using CA Server
Telefonistplats Chatta med mottagaren Communication Assistant Console CA Telefonisten har samma chat funktion som övriga CA applikationer vilket ger möjligheter att chatta med en kollega som har tex. Ett samtal som väntar. Parkera samtalet medan du chattar. Sedan kan du enkelt flytta samtalet genom tex drag and drop funktionen. Key Emphasis: CA Console incorporates the same chat function that is featured in CA. This allows calls to be parked whilst status is checked. As a result callers need never miss an urgent call. Call parking and retrieval is only available on the PBX you are connected to and is not available across networks.
Ser till så alla obesvarade samtal försvinner. Telefonistplats Communication Assistant Console Ta kontroll över samtalstrafiken Full funktionalitet för att hantera samtalen. Överför, parkera, konferens, skicka samtal till röstbrevlåda. Key Emphasis: CA Console offers a range of options to the operator, allowing all calls to be handled effectively and efficiently. Note that calls can be manually or automatically parked, routed to voice mail and conferenced. In addition calls can be recorded and placed on hold. Operator functions to be able to send DTMF or Flash signals are also available. Ser till så alla obesvarade samtal försvinner.
Central kontroll av alla anknytningar, underlättar för alla användare. Telefonistplats Communication Assistant Console Ändra status på andras anknytningar CA Telefonist kan ändra status på andras anknytningar. Vidarekoppla, stör ej Sätt ‘Wake up’ ringning på anknytning Sätt frånvaro meddelande Blockera en anknytning från otillåtna samtal Central kontroll av alla anknytningar, underlättar för alla användare. Key Emphasis: CA Console allows the central operator access to the settings for individual extensions in order to make changes. This feature ensures that CA is utilised to it’s maximum potential even if individual users are too busy to apply their own settings. Therefore your investment in a Panasonic Communications platform and CA is protected. This feature is only available on the PBX to which the CA Console is connected and not for other extensions on other PBXs within a network.
Telefonistplats Gör en anteckning i samtalshistoriken. Communication Assistant Console Gör en anteckning i samtalshistoriken. Telefonisten kan göra noteringar (memo) kopplade till unika samtal. Med noteringar kopplade direkt till gjorda samtal får man full kontroll över varifrån informationen kommer. Key Emphasis: CA Console allows the central operator to tag calls with memos for future use. This allows them to make notes during busy periods and pass messages when it is quieter. This feature ensures that the message always gets through ! Telefonisten kan på enkelt sätt lägga till speed dial från samtalshistoriken.
COMMUNICATION ASSISTANT SUPERVISOR - Översikt Peka och klicka telefoni för en Unified Communication lösning COMMUNICATION ASSISTANT SUPERVISOR - Översikt
Communication Assistant – Supervisor Contact centre funktionalitet utan en 3:e parts programvara. Supervisor/ gruppchefen kan övervaka kollegors telefoni i realtid. Rapportdel. - Summering av antal Mottagna samtal - Medelvärde för väntetid - Overflow - Förlorade samtal Gruppchefen kan kopplas in för: Tyst medhörning Deltaga i samtal Överta samtal Key emphasis: CA Supervisor is a 'one window management‘ that supports small, simple and/or casual call centres. A supervisor can easily manage and monitor groups and monitor performance. Key features include Group Selection Waiting Queue Monitor (live) Current Waiting Call Longest Waiting Time Group Member’s Presence Performance Monitor (manually updated) Total Incoming Calls Average Waiting Time Overflow Call Lost Call Note: CA Supervisor V2 operates in server or serverless mode. The Supervisor features are only available on a single PBX. Anm: Supervisor mode finns både för serverless och server/nätverkslösningar
Communication Assistant – Supervisor CA Supervisor stöd för Call Centres Supervisor modulen har förutom produktivitetshöjande Communication Assistant funktioner såsom, tex Chat, och Frånvarohantering, även stöd för: Logg-in / Logg-ut : Gruppchefen kan ändra Logg in status på medlemmar i kontaktlistan. Gruppchefen kan även : Koppla upp tyst medhörning Bryta in och deltaga i samtal Överta gruppsamtal Key emphasis: CA Supervisor allows some powerful features for supervising call groups. These are a key part of running a small call centre function. The ability to change the status of agents allows the supervisor to control how many people are available to take calls at key times. This reduces wait time or agent idle time and maximises use of your agent resources. “Listen in” = remote listening for the quality monitoring of calls “Barge In” = inclusion on a call for a three way conversation “Take over” transfer of calls from agent to supervisor
COMMUNICATION ASSISTANT SERVER- Översikt Nyheter ! Peka och klicka telefoni för en Unified Communication lösning COMMUNICATION ASSISTANT SERVER- Översikt
Communication Assistant Server Integration med Panasonic telefonväxlar CA Server programvara: Upp till 256 användare Multi-Site Networking (upp till 8 växlar) Gemensamma kontaktlistor och grupper Logg på missade samtal (när PC’n är avslagen.) Tunn klient Administratörsgränssnitt för CA: CA Web Manager CA erbjuder lösningar från det lilla kontoret till telefoni över flera orter. Key Emphasis: CA will make use of the server functions of the NCP and TDE platforms for up to 128 users. If end users require any more users then they will need to use the PC based CA server software which is available free of charge. Multi site CA networking is now available using the web manager. Communication Assistant (CA) Server provides the following additional capabilities: Increase user capacity (up to 256 users) Application users can use a central common contact list Application users can select presence based contact method Up to 8 sites can be networked Businesses can deploy CA in Thin Client IT environment When CA Server is installed, a web server is also installed to host CA Web Manager. All CA Server functions can then be accessed by an admin using a standard web browser on any networked computer.
Communication Assistant Server Företagets administratör kan använda CA Web Manager för konfigurering av CA Server. Gemensam kontaktlista (user profile) Fellogg, kan e-mailas efter ett uppgjort schema. Översikt vilka som använder systemet Key Emphasis: Controlling CA can take place at your desk, without the need to access the NCP or TDE platform. Click Common contacts can be setup for all CA users as well as cross site shared contact lists. Usage logs can also be accessed via the web client offering an overview of who is using the system.
Communication Assistant Server Stockholm Sundsvall Varje växel ansluts till en egen CA Server. Malmö Nätverk med upp till 8 orter. Vanliga användare eller telefonister kan se närvarostatus på alla användare i nätverket. Peka och klicka för att ringa eller chatta med kollegor över hela nätverket. Key Emphasis: This is a new feature in version 2 of CA and offers integration of communications across multiple sites. Users presence and routing status will therefore be available to all users, allowing enhanced communication productivity within a company domain.
Communication Assistant Server CA Server / Nätverk Användaren väljer från vilket ort/server han vill se kontaktlistan. När man valt önskad kontaktlista, ser man närvarostatus och kan kontakta önskad person via telefon, e-post eller chat. CA erbjuder full kontroll av användare över hela nätverket, för en ökad produktivitet. Key Emphasis: Networking options are accessed on login. This informs the CA server that you require access to all users details and adds this to the drop down menu in the CA client.
COMMUNICATION ASSISTANT FÖR EN FÖRBÄTTRAD PRODUKTIVITET Peka och klicka telefoni för en Unified Communication lösning COMMUNICATION ASSISTANT FÖR EN FÖRBÄTTRAD PRODUKTIVITET
Communication Assistant in Action High throughput telephony Remote Workers Current NCP and TDE installations New businesses Vem använder CA Professionella telefonanvändare Nya användare Arbetar På distans Befintliga NCP och TDE installationer This section provide some example of CA in action. There will be some examples of CA in action in typical vertical markets that can benefit from it’s functionality
Communication Assistant i verkligheten Kontor Reception Lagret Call Center Key Emphasis: CA can be utilised across a number of different environments to allow access to Unified Communications Office CA integrates with Panasonic Communications systems to offer Unified Communications across traditional office environments. With unlimited Basic Express licenses, everyone can benefit. Warehouse Companies who work away from their central office can now be confident of continuing to be part of the Unified Communication process. ‘Away from desk’ settings can route calls to DECT and/or mobile so you never have to miss a call Reception CA Console now allows your receptionist to be in control of incoming voice traffic and ensure your prospects and customers are routed to the correct destination. CA Console even integrates with door cameras to control access Help Desks CA Supervisor takes the strain out of call routing and allowing efficient monitoring and controlling help desk environments
CA i verkligheten CA på kontoret NCP Finans är en framgångsrik advokatbyrå med kontor I centrala Malmö. Dom har en reception och 8 advokater med eget kontor. Advokatbyrån har och 5 st administratörer i en supportgrupp. Avokaterna träffar ofta kunderna kontoret eller ute hos kunderna.
CA i verkligheten Advokater Reception / Telefonist Support Grupp Alla advokater har CA Pro, supportgruppen har CA Basic Express och receptionen har CA console.
CA i verkligheten Support Grupp Advokater Reception / Telefonist Ett samtal kommer in till advokaten Pelle. Sara, receptionisten, ser på hennes PC (CA Console) att Pelle har satt sin telefon i läge “stör ej” Ett enkelt klick av Pelle resulterar i en positiv upplevelse från den som ringde. Pelle har också vidarekopplat sin telefon via CA. Sara kopplar in samtalet vilket då automatiskt kopplas vidare till Supportgruppen. Click mouse This sets the scenario for this solution. The call is routed but hits the ‘Do not disturb’ setting from CA CA offers your call handling staff the confidence to route calls without concerns Visual of the call being routed CA ensures that important calls are routed to the appropriate destination
CA i verkligheten 9, 01234 562343 Sofia i supportgruppen har fått en uppgift att kontakta alla gamla kunder. Kundernas telefonnummer finns i ett excell ark. CA snabbar på uppringningen och höjer produktiviteten. Genom att använda snabbvalsknappen för ‘Kopiera och ring’ ringer Sofia snabbt direkt till alla kunder. CA hanterar om du tex måste slå en 9:a för att få en utgående linje. Click mouse This sets the scenario for this solution. Excel is the most commonly used spreadsheet in the world. Click Mouse Copy and Call is a powerful function that works in the majority of windows based applications. The hot key can be changed to any set of keystrokes, for example a function key. The graphic enhances the messages of simplicity in dialling Key message – productivity
Communication Assistant i verkligheten CA i ett sammarbete för att öka effektiviteten Click Mouse An important call is received by Mandy. The information she gathers needs to be immediately discussed. However the people required to take place in this discussion are not at their desks. Three members of the required team are having a meeting . Mandy uses the chat function of CA , and a message is sent to the screen of the laptop of the user concerned to call as soon as possible. Wait for the green line and Click Mouse Another member is using their laptop away from her desk, however they are contactable via Mobile. By checking the status on CA, Mandy is able to see that this is the preferred method of contacting them. She does so and joins the conference. Finally a key member of the discussion is working at an office overseas. By using the hotels IP connection, he is able to use the IP softphone to access the conference . Pelle använder sin laptop ute hos en kund. Genom att kontrollera Pelles status i CA ser Sara han han vill bli kontaktad på sin mobiltelefon, Hon gör det och kopplar ihop alla i en telefonkonferans. Ett viktigt samtal kommer in till Sara i receptionen. Informationen hon får måste hon omedelbart diskuteras med några av sina kollegor. Sara ser på sin PC (CA Console) att kollegorna inte finns på sina kontor. Slutlighen måste hon även få tag på Micke som är ute på en installation (långt borta). Genom att använda hotellets (IP) internetuppkopling får hon tag på Micke i hans IP softphone, och kopplar in honom I telefonkonferansen. Tre av kollegorna har ett möte. Sara använder chatten i CA för att meddela kollegorna att hon behöver kontakt så fort som möjligt.
CA i verkligheten CA i en liten fabrik Söders Ost är en liten som gör många olika ostsorter bla den berömda söderosten. Dom har ett stort lager, en fabriksdel och några mindre kontor. Personalen tillbringar mycket tid ute i fabriken på lagret eller på olika möten. Med CA, kan alla vidarekoppla sina kontorstelefoner till sin DECT telefoner, mobiltelefon eller röstbrevlåda.
Använd alltid vidarekoppling för att få dina viktiga samtal. CA i verkligheten Använd alltid vidarekoppling för att få dina viktiga samtal. Ute på språng Gått för dagen Key emphasis: CA allows the routing of calls to mobiles, DECT and other users. In a warehouse/manufacturing/garage scenario this allows employees to be away from their desks and still receive calls. Key message – anytime anywhere communications Click mouse to see routing 1 Click mouse to see routing 2
CA i verkligheten CA i ett “Call Center” Ett programvaruföretag har ett call ceter för att kunna ge sina kunder en snabb service på Sina produkter. Kundservice Dom använder CA Supervisor för att försäkra sig om att alla samtal tas väl omhand och för att övervaka kvaliten på deras kundservice. Övervaka och hantera Den mycket kostnadseffektiva CA Supervisor ger möjlighet att på enkelt och övrskådligt sätt övervaka och hantera alla inkommande samtal.
CA i verkligheten CA i ett “Call Center” Genom att använda en ringgrupp kopplat till CA Supervisor får man en bra enkel lösning för ett Call center / HelpDesk. Effektiv hantering av samtal och bra support till användaren ger maximal produktivitet. Key emphasis: By controlling the login / logout and busy status along with ICD, calls can be routed effectively and a helpdesk group work productively. Click mouse to see call routing in action Note: CA PRO is required for ICD operation which also links with TAPI. This has been tested on CRM applications including Microsoft Excel and Access, Goldmine and ACT! A variety of applications can be linked through Panasonics Partner Program. This involves key middleware companies who are able to provide CRM integration with CA Pro.
Optimera resurserna, maximerar utnyttjandet av pesonalen. CA in Action CA i ett “Call Ceter” Supervisor/Gruppchefen kan övervaka samtalsvolymen och logga in medarbetare I ringgruppen om det behövs. Optimera resurserna, maximerar utnyttjandet av pesonalen. Key emphasis: By controlling the login / logout and busy status along with ICD, calls can be routed effectively and a helpdesk group work productively. Click mouse to see agent remote logion in action
Communication Assistant Ökad produktivitet Visuellt kunna se status på alla kollegor och hur dom önskar bli kontaktade. Ökad kundservice Samtal direktkopplade till rätt telefon (fast, mobil, DECT..) oavsett var man befinner dig. Alltid uppdaterad Alltid få rätt meddelande Ökad effektivitet All kommunikation visas på din PC. Bästa lösningen Enkel att installera, använda, och underhålla, och inte minst för din budget.
Tack!
This is a navigation slide to be used during any question and answer sessions Click on the tabs to move to the section you require and then press the ‘End’ key to move back to this slide.