Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

ShoreTel Connect Kontaktcenter

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "ShoreTel Connect Kontaktcenter"— Presentationens avskrift:

1 ShoreTel Connect Kontaktcenter

2 Connect Kontaktcenter
Kunden i fokus Bemötande i världsklass Webbbaserad Intelligent kö hantering Kompetens och identitetsstyrning Positionsuppläsning Multimedia – Samtal, mail och chat Avancerad Callback Databaskoppling Prioriterad kö Realtidsadministratör Rapportgenerator Handuppräckning för Agent Påtvingad kodning vid frånvaro Ställbara nyckelvärden i agentgränssnitt

3 Agentvy i Kontaktcenter
Logga in och ur mina köer Alla mina aktiva samtal, kan även vara e-post och chatt Lista med alla inkommande samtal till de köer jag är med I, kan även vara e-post och chatt meddelande. Inställning för att Visa och Sortera Paus läge med eller utan påtvingad kod Programmerbara nyckelvärden s.k. KPI där viktig information visas. Varje KPI har färgkoder med ställbara tröskelvärden

4 KPI för Tillgängliga Agenter är Röd – Varnar då ingen är tillgänglig
Agent – Samtal I Kö Inkommande samtal I kö – Vem ringer, vilket nummer har de ringt, vilken kunskap söks och prioritet på samtalet Paus med tid Antal i kö KPI för Tillgängliga Agenter är Röd – Varnar då ingen är tillgänglig

5 Agent – Inkommande samtal
Pop-up på inkommande samtal med förhandsinformation och Svara knapp

6 Agent – Pågående samtal
Detaljerad information om pågående samtal Kontrollpanel med samtalshantering, hjälp etc. Aktiva konversationer (samtal, e-post och chatt)

7 Agent – Avsluta samtal Efter kan Agenten koda samtalet (nöjdhet, kund o.s.v.) och man kan ställa en önskad efterabetestid s.k. Wrap-Up

8 Supervisor i Kontaktcenter
Extra fält med överblick på inloggade Agenter Kö som Agenten är inloggad i Lista på inloggade Agenter

9 Supervisor – Information om Agenter
Utökad funktion för medhörning Information om Agenters pågående samtal

10 Supervisor – Agent Handuppräckning
Agent behöver hjälp Vem är det som behöver hjälp?

11 Supervisor – Avancerat Läge med Realtidshantering
Detaljerad Agent information Grafisk Hantering Inkommande Detaljerad Inringande Nr Detaljerad Kö information Grafisk Agent information

12 ShoreTel Kontaktcenter
Presentation Ola Moberg | Kamoda AB | |


Ladda ner ppt "ShoreTel Connect Kontaktcenter"

Liknande presentationer


Google-annonser