Mellan-/ Slutrapport Produktionsincitament för den audiovisuella branschen Utländska finansieringsmottagaren Diarienummer Produktions namn Rapporteringsperiod.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
VM Drift och Underhåll En Internationell tävling för väghållning Björn Eklund.
Advertisements

UPPFÖLJNING I KOMMUNERNA 10 MARS Agenda Syfte Process och målgrupp Rapportering Summering.
Genomförd av CMA Research AB Medarbetarundersökning 2014 Oktober 2014 Ängelholms kommun.
Socialdokumentation Består av två delar!
 Le i telefonen  Hälsa och presentera dig med fullständigt namn  Fråga efter personalansvarig/rätt person  Finns det tid?  Fråga på ett intressant.
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015 Stockholm Stad.
Allmänt Bidrag kan beviljas till företag, oavsett företagsform, som bedriver verksamhet på marknadsmässiga villkor. Bidrag beviljas inte i följande fall.
Information om stöd till företag Länsstyrelsen Västernorrland Magnus Karlsson Sektionschef näringslivssektionen.
Genomförd av CMA Research AB Medarbetarundersökning 2014 Oktober 2014 Ängelholms kommun.
Almi Företagspartner Tillväxtkartläggning av små och medelstora företag Genomförd av CMA Research AB Juni 2017.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Fredrik Steinholtz - Vagabond nt AB Fredrik Steinholtz -
Privata medel- kontaktmannens hantering Uppdaterad
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2015
Uppföljningar av hemtjänstutförare - fokusområden
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Presentatör | Företagets namn
Mera liv i hållbara städer
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Ekonomisk redovisning och rapportering för år
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
APL info åk 1 Arbetsförlagt arbete.
Index för att mäta företags kapacitet att energieffektivisera
Lärandeansatsen i Socialfonden
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Information från NypsCentralen
Kommer ni ihåg våra STORA frågor?
SOCIALA MEDIER-KAMPANJ “The Butterfly Effect”
Dagstidningen som taltidning
Manual Styrande dokument.
Marknadsföringsplan Ditt namn.
Villkor och förutsättningar för Vetenskapsrådets bidrag
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Soloföretagare 4 december 2015.
Bra villkor på jobbet Bli medlem i ett Sacoförbund – det tjänar du på
Riksrevisionen Årlig Revision
Med kundval HAR nackaborna makten över sin service.
Uppföljning folkhögskola
UF Ett år som företagare Företagsamhet och arbetslivsfärdigheter i praktik Timme 4. och 5. – Affärsidé, personal och rådgivare.
Betalningsprocessen och kontroller
Rapportering enligt EKL
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Ramavtalet ”Utskriftstjänster ” i korthet
Sveriges Maskinringar
Procapita Vård- och omsorg Avvikelser
PS-Självservice Manual Medarbetare Visma Window Support
Rapportera framsteg eller status
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Johan gustafsson, kommunikationschef c more
Vändagskampanjen 2019 Info för frivilliga
Förslag projektplan Provisionsfil S4I
Provisionsinformation
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Vändagskampanjen 2019 Info för frivilliga
Samordnad hantering Inledande utgångspunkter
Aktiv och attraktiv lokalförening!
Det kommunala varumärket Hur attraktiv är din kommun?
Hållbar utveckling måste vara
Rubriker: Franklin Gothic Demi Brödtext: Franklin Gothic Book
För dig – Skatteförvaltningens webbtjänster
Vuxenutbildningsnätverket
[Projektnamn] Utvärdering
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2019
Skapande skola-redovisningar 2018/19 Sändningen börjar kl
Samordningswebbinarier om Skapande skola
Presentationens avskrift:

Mellan-/ Slutrapport Produktionsincitament för den audiovisuella branschen Utländska finansieringsmottagaren Diarienummer Produktions namn Rapporteringsperiod Ansvarig projektledare Kontaktperson for kostnadsredovisningen [datum] [produktions kontaktperson]

Anvisning för rapporteringen och redovisningen Ange rätt alternativ på första sidan: mellan-/slutrapport Besvara frågorna och lägg till sidor i rapporten efter behov Fyll i kostnadsredovisningstabellen Lägg till slut till making-of-bilder för marknadsföring av produktionsincitamentet Skriv ut rapporten, bestyrk med din underskrift att uppgifterna är riktiga och skanna filen Skicka denna rapport med en formbunden kostnadsspecifikation och revisorns revisionsrapport som bilaga via post eller e-post till Tekes

Företagets situation Hur har företagets affärsverksamhet utvecklats under produktionstiden? Förändringar som påverkat företagets affärsverksamhet? Bedöm hur produktion påverkar omsättningen, exporten och utvecklingen av arbetsplatser i ditt företag.

Genomförande Genomfördes produktionen planenligt? Beskriv eventuella avvikelser. På vilken ort gjordes produktionen? Anlitade du filmkommissionen, det lokala näringsutvecklingsbolaget eller tjänster som staden erbjuder?

Köpta tjänster i Finland Levererade tjänsteproducenterna den tjänst som hade beställts? Om du har köpt tjänster från flera producenter, bedöm dem separat. Bedöm kortfattat kvaliteten på tjänsterna som du köpte för produktionen. Om du har köpt tjänster från flera producenter, ange vilken producent din värdering gäller.

Din erfarenheter i Finland Planerar du inom de närmaste tre åren produktion i Finland? Kan du utgående från dina erfarenheter rekommendera Finland (1 = kan inte rekommendera, 10 = rekommenderar säkert)? Berätta varför.

Kostnadsredovisning Rapporteringsperiod [från – till] Kostnadsslag Budget Procent Kostnader för perioden Sammanlagt Penninglöner Lönebikostnader [%] Köpta tjänster Övriga kostnader Totalt [Om ni har haft någon övrig offentlig finansiering, ange här finansierare och mängd]

Försäkran av den ansvarige projektledaren Jag försäkrar att de kostnader vi redovisar, xx euros, har orsakats av projektet, som avses i beslutet. Kostnaderna har inriktats till projektet i enlighet med förfaringssättet i beslutet och de allmänna finansieringsvillkoren. Kostnaderna baserar sig på godtagbara, utbetalda nettobelopp utan mervärdesskatt i företagets bokföring och kan verifieras i projektbokföringen samt i uppföljningen av arbetstid i de fall där de allmänna finansieringsvillkoren kräver uppföljning. [Namn] [Ställning] [Underskrift]

Making-of-bilder för marknadsföring