BRAND PR KUNGSGATAN 66, STOCKHOLM, SWEDEN.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
DigIT Kompetensutveckling för alla medarbetare. DigIT Hur kom DigIt till? Digital teknik som hjälpmedel i arbetslivet och hos brukarna ökar – vi hänger.
Advertisements

Sexuella kränkningar och respekt Hur påverkar vi utvecklingen i rätt riktning? En powerpoint av S2m.
13:1 Kopiering tillåten. M2000 Compact © Liber AB Onlinemarknadsföring Onlinemarknadsföring kan användas i marknadskommunikationens olika faser: den kontaktskapande.
10:1 Kopiering tillåten. M2000 Compact © Liber AB Marknadsföringens olika fronter.
Ett forskningsbaserat arbetssätt i teorin och praktiken.
 Le i telefonen  Hälsa och presentera dig med fullständigt namn  Fråga efter personalansvarig/rätt person  Finns det tid?  Fråga på ett intressant.
Var går gränsen? När går en idé över till verklighet? När blir drömmarna vardag? När blir jobbet så roligt att det inte längre känns som jobb,
Argumenterande text Retorik Arbetsgång Modell Stilfigurer.
Finansiärer Länsstyrelsen i Södermanland Landstinget Sörmland Kulturrådet Landstinget Stockholm Östsam Integration inom kultursektorn under 11 år. Projektägare.
Entreprenörshuben Målgruppen: Utlandsfödda, någon undantag, svenskar? 18 – 64 (med slutfört gymnasium) Alla nyanlända oavsett att de har ekonomiskbistånd.
© Landja Marknadsanalys AB Säkerhet och olycksrisker Sveriges Lantbruk våren Sveriges Lantbruk våren 2009 En undersökning bland lantbrukare Jörgen.
12:1 Kopiering tillåten. M2000 Compact © Liber AB Personlig försäljning Vid försäljning till konsument –i butiken –hemma hos kunden –via telefon Vid försäljning.
I ett globalt perspektiv växer nu många marknader snabbt och konkurrensen ökar också om kunderna. Hur bedömer du att detta påverkar.
SMART KOMMUN I NACKA: ENKEL OCH ÖPPEN VÅRT MÅL ÄR ATT BLI BÄST PÅ ATT VARA KOMMUN.
TILLGÅNGAR (Besöksmål/platser)
Fredrik Steinholtz - Vagabond nt AB Fredrik Steinholtz -
KUNSKAP - KOMPETENS - ERFARENHET
Välkommen till Axis Bolagsstämma 2003
Politiskt ledarskap och social media - ett demokratiskt verktyg?
Konjunkturen i Stockholms län kv Juni 2017
Svenskt Näringsliv Undersökning bland småföretag angående finansieringskrav Markus Uvell & Annette Selberg 14 oktober 2004.
… … … … … … … … … 5. VIKTIGA UPPGIFTER PARTNER KUNDGRUPP VÄRDELÖFTE
Budgetprocessen Skattetillväxt:
En mer personcentrerad sjukskrivning för kvinnor mellan år
på personer i behov av hjälp
SEPTEMBER 2010 Stockholms län
FRISTADS P01 FOTBOLLSGALA
En kort presentation av Tillväxtverket
Unga vuxnas boende Hur unga vuxna bor och hur de vill bo? RUFS 2050
Hur blir ett lag BRA?  Vi i laget På match & träning Jag som spelare
Fastighetsbranschens knäckfrågor för en framgångsrik digitaliseringsresa Patrik Larsson, Meta.
Egentligen skulle Dan Olofsson berättat den här historien
Ha kul ihop (man måste få något gott på avslutningen)
Erfarenhetsutbyte 25 november
Karin Robertsson Ersta Sköndal Bräcke högskola SISU, 6 december 2017
Kommer ni ihåg våra STORA frågor?
Det här är ett bra ställe för en uppdragsbeskrivning
EXEMPEL GLOBALISERING Megatrend Konsekvenser för Helsingborg
Vilka får plats hos oss? Välkomna till en eftermiddag omkring Mångfald, Värdegrund och bemötande Ledarforum 2018.
Lokalt gåvogivande - Förslag som läggs fram till styrelsen 5 feb
Ha kul ihop man måste få något gott på avslutningen
IT verksamhetens satsning utifrån IKT.
Året var 2004, i en liten stad som heter Laholm, blev en trygghet totalt omkullkastad. En liten brun nallebjörn blev helt utkastad i kylan! Och blev liggande.
Fritidsbank 27 september.
Varför sitter vi här? – Har du undrat över vad det tjänar till att ha medarbetarsamtal? - Och hur man gör så att det blir effektivt?
Länken till kommersialisering i försörjningssektorn
Charlie har fått möjlighet att starta ett företag under gymnasietiden
Industriella revolutionen
- Mottagare, medborgare, medskapare
Sökes: CNC-operatör Har du kompetensen har vi arbetstillfället!
VARUMÄRKESPLATTFORM FÖR PLATSEN VADSTENA
Verktyg för att jobba med OSA
Kommunikationsstrategi för staden Så berättar vi om stadens arbete
SAMVERKAN FÖR EN POSITIV UTVECKLING I STOCKHOLM
Övning Tid: Ca 40 minuter Reklamkurragömma.
Strategisk plan: till LCI framåt Strategisk plan: till
VARFÖR EN UTVECKLINGSSTRATEGI?
Ditt kompletta kontorsvaruhus
Vi är facket för alla på din arbetsplats – oavsett yrke eller utbildning.
8 av 10 ser positivt på framtiden
Tobak - Lektion 2 Åk 4-6.
Rättigheter = s. 20.
Bostadstillägg Pensionsmyndigheten har av regeringen fått uppdraget att öka kunskapen om bostadstillägg och verka för att mörkertalet inom bostadstillägg.
”Jobbhälsan en samhällsutmaning?”
EXEMPEL Ökade välfärdskostnader Brännpunkt Konsekvenser för staden
Anne Wallace VICE VD First Street Brunswick, GA Kontor
Industriella revolutionen
- LISTAR DE STÖRSTA LEDARSKAPSUTMANINGARNA 2019
Angereds unga stadsutvecklare
Föräldrar Förskola Förskolan Solägget 14 svar, 78%
Presentationens avskrift:

BRAND PR KUNGSGATAN 66, STOCKHOLM, SWEDEN

Det är en ny tid vi lever i Enligt alla undersökningar är tron på auktoriteter i botten, och tidskriften Time utnämnde redan 2006/2007 den vanliga människan till årets person.

Det viktigaste mediet, Internet, ägs av konsumenterna, och vi kommersiella aktörer är bara gäster där. Tidigare kunde vi köpa oss plats i medierna, och tjata ner konsumenterna (med en lätt överdrift). Nu måste vi börja lära oss att uppföra oss som folk.

En revolution har ägt rum, varumärkesdiktaturen är störtad och vi lever i en tid av spirande varumärkesdemokrati. Där konsumenterna är med och skapar både produkter och kommunikation, oavsett om du vill eller inte. Men också en tid där du har möjlighet att bli frihetskämpe, men också hjälte på jobbet

I denna tid önskar jag dig välkommen till mitt företag Brand PR, och mitt nätverk av duktiga medarbetare. Vi har ett arbetssätt där du får tillgång till en kreativitet i dokumenterad världsklass, oavsett om det gäller traditionell PR eller den fantastiska värld vi kallar ”alternativa medier”, där Social Media är ett tongivande inslag.

Relax! Vårt arbetssätt ger strategisk höjd, samtidigt säkerhet och trygghet i produktionen. Genom vår ”All-Inclusive” debitering får du glädjande, oväntad och svårslagen ”value for money”.

Traditionella medier är basen i mycket av vad vi gör. Marknadskommunikation, events, medierelationer, medieträningar och kriskommunikation. Kolla kundhistoriken…

Social Media. Vi vill visa dig hur du lätt och enkelt kan börja kommunicera med de du i dag bara ropar till. Social Media som del i en varumärkesstrategi, inte bara en taktisk gimmick. GO Digital är en halvdags workshop som sätter dig på banan. Starta smått – det är enklare än du tror! Sedan kan vi ta dig och dit varumärke hela vägen

Ett slags CV Berwaldhallen

Pontus Nyström : Startade Vox PR. Växte från sex till 19 personer. Utnämndes av Dagens Industri till Sveriges mest kreativa PR- Byrå : Startade Tattoo PR. VD och Creative Director. Växte från sex personer till sjutton. Hög kreativ profil : VD och Creative Director, Edelman UFO. Utvecklingslabb för Edelmans (3:e största globala PR-byrå) satsning på ”alternative marketing/social media” : Executive Vice President, Creative Director, Edelman Digital, Europe Dessutom: PN Sveriges internationellt mest prisbelönte konsult med 4 Sabres och 6 IPRA Awards, dessutom 4 svenska SPINN, en Gyllene Nyckeln och ett Gyllene Hjulet Ett vanligt slags CV