Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Qulturum Bergeling 2014 Kartläggning av kundprocesser inom kommun och landsting Personcentrerad processkartläggning – PCP Före- byggande Behov uppstår.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Qulturum Bergeling 2014 Kartläggning av kundprocesser inom kommun och landsting Personcentrerad processkartläggning – PCP Före- byggande Behov uppstår."— Presentationens avskrift:

1 Qulturum Bergeling 2014 Kartläggning av kundprocesser inom kommun och landsting Personcentrerad processkartläggning – PCP Före- byggande Behov uppstår KontaktUtredning Beslut om åtgärd/ behandling Genomför åtgärd/ behandling Upp- följning Frågor att besvara i varje steg av processen Vad och hur gör vi i detta steg? Vad säger riktlinjer/erfarenheter/evidens om vad som skulle behöva göras? Vad/hur behöver information ges till kund/patient/brukare/elev/klient/etc.? Vilka förutsättningar behöver finnas på plats (kompetenser, samverkan, teknik, e-tjänster, kapacitet, behov av flexibilitet)?

2 Qulturum Bergeling 2014 Förebyggande

3 Qulturum Bergeling 2014 Behov uppstår

4 Qulturum Bergeling 2014 Kontakt

5 Qulturum Bergeling 2014 Utredning

6 Qulturum Bergeling 2014 Beslut om åtgärd/behandling

7 Qulturum Bergeling 2014 Genomföra åtgärd/behandling

8 Qulturum Bergeling 2014 Uppföljning

9 Qulturum Bergeling 2014 Vad behöver vi följa upp för att få svar på om det är God vård? Patientfokuserad Jämlik Kunskapsbaserad och ändamålsenlig Säker I rimlig tid Effektiv


Ladda ner ppt "Qulturum Bergeling 2014 Kartläggning av kundprocesser inom kommun och landsting Personcentrerad processkartläggning – PCP Före- byggande Behov uppstår."

Liknande presentationer


Google-annonser