BEANS NÖJD KUND INDEX 2015 Resultat från webbenkät.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
easyresearch. se/s. asp Varför?
Advertisements

Året var 2004, i en liten stad som heter Laholm, blev en trygghet totalt omkullkastad. En liten brun nallebjörn blev helt utkastad i kylan! Och blev liggande.
Varför förlorade jag mitt favoritjobb?
Inloggning Mobil Administration Finns på Ange ditt användarnamn och PIN-kod. Klicka på OK. Ett SMS skickas till din mobil.
Lee Esselström 2002 Min egen julkalender - stickade sockor på rad
Vi utvecklar människor. Människor utvecklar företag Utvärdering Säljutbildning Öppen utbildning Vt 2010 Utbildare: Johan Skogström Plats: Consensus Utvärderingen.
Tyck till på Lnu.se Feedback/förslagslådor – vad ger det?
IPad grundkurs.
TACK alla ni som hjälpt oss att svara på vår patientenkät! Här kommer resultatet. Vi jobbar vidare för att bli ännu bättre..
Varför är det viktigt att mäta?
~ Den första mobiltelefonen ~
Patientenkät sommaren -13
Via SMS så får du erbjudande om nya vikariepass, kan acceptera eller avböja dessa erbjudanden, eller blir direktbokade på pass. Förfrågningarna besvaras.
Wikinggruppen Presentation av ”WIKING SMS” – Effektivisera din verksamhet.
VÄRDEGRUNDSARBETE Åmålsgården, Åmåls Kommun
Ett webbaserat rekryteringsverktyg för alla branscher!
Les meilleures photos de
Vad vi jobbar med • Folder på anslagstavlan • Veckobrev • Bloggen Hur tycker ni det fungerar med bloggen?
FORTUNA FF – P95 Spelarbarometer. Spelarbarometer – Fråga 1 1.Vilken 1.Vilken är din målsättning med fotboll? 1.Har ingen 2.Träffa kompisar 3.Hålla mig.
Servicekunskap Lektion 1 s 7-14
BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning)
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013? Verksamhetsresultat för Eksjö Särskilt boende.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Skellefteå - Bodö.
Att skriva en artikel.
Instruktioner Vilken grupp av frågor känner du att du instämmer mest med? Instämmer du i hög grad med de första 10 frågorna är din självkänsla lägre.
Syftet med en personlig handlingsplan
Brukarenkät IFF Brukarundersökning individ, familj och funktionshinder (IFF) hösten Sammanlagt svarade 185 brukare på enkäten. För IF så var.
Malin Junerfält Mitt Syslöjdsarbete.
Journalister har ofta kontakt med forskare
Kortseminarium Radical Collaboration, 30 min Presentation av Mixed Minds Presentation av värden Presentation av deltagarna (om de inte är.
, Hej, Nu har snart en termin gått av det här verksamhetsåret. Vi som jobbar med och för era barn summerar det pedagogiska arbetet på förskolan och konstaterar.
Rapport till Örebro läns landsting om Medarbetarundersökning
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Blackebergs Gruppboende Bromma.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Tranebergs Å-Hem, Bromma.
Workshop inför Projektet
BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning). SAMMANSTÄLLNING AV UNDERSÖKNINGEN 18 OBLIGATORISKA FRÅGOR SAMT 2 ÖPPNA 347 SVAR SKICKAT TILL 1343 KUNDER,
Linnéa. Gode Gud Jag skriver för att säga förlåt för att jag var arg igår när du ignorera mina böner och ingenting blev som jag ville.

Stadsledningskontoret Brukarundersökning inom äldreomsorgen 2013
Att sälja Lions Quest-kurser till skolor /14.
Exder EPC. Exder EPC Välkommen! I det här bildspelet går vi igenom hur man lägger upp nya artiklar samt skickar artikelinformation. Du bläddrar framåt.
Frågor om elevinflytande till elever i åk 3 – 9 i grundskolan
Stockholm stad Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2014
Stockholm stad Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2014
Färgelanda bibliotek Kvalitetssäkring Låntagarenkät.
Känna till och ha provat metoder och verktyg för processledning
Hur man beställer produkter och blir lojal kund..
SKOP Rapport till Örebro läns landsting om Medarbetarundersökning 2011 SKOP:s arkivnummer: S21DEC11 Psykiatri PPH - Läkare, tillsvidareanställd, spec.komp.
Elisabeth Ingesson, Kalmar Läns Landstingsavdelning 097
Stockholm stad Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2014 Stödboende Södermalm stadsdel.
BEANS NÖJD KUND INDEX 2014 (e-survey undersökning)
Samhällsvetenskapliga metoder
Klicka här för att logga in på ditt konto Fyll i dina kontouppgifter och tryck på logga in knappen. Är det inte din dator glöm inte att se till så ”Kom.
SLUGs Medlemsundersökning Resultat och kommentarer från studenterna
Hur lätt är det att nå oss per telefon? 0=absolut inte 10=ja, absolut.
Vem är jag, Vem är du?.
Sammanställning av enkätsvar ang
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Töreboda - Nässjö.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Kalmar.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Strömstad.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Swebus AB Trafikslag: Buss Sträcka: Umeå – Mo i Rana.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Luleå - Kiruna.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Dalatrafik-KR Trafik AB Trafikslag: Buss Sträcka: Mora - Gällivare.
Vad tycker du? När man diskuterar berättar man vad man tycker om något. När jag tycker något har jag en åsikt. Ett finare ord för att säga något är att.
Sophie Eklund Automatiserade röstsamtal till Telias fiberkunder /Relation/Identifier 0.1 Draft.
Bättre kundupplevelse med relevant och effektfull kommunikation.
Välkommen till Lättakuten! Odensvi Läkarmottagning
Enkät i gymnasieskolan 2015
Presentationens avskrift:

BEANS NÖJD KUND INDEX 2015 Resultat från webbenkät

SAMMANSTÄLLNING AV UNDERSÖKNINGEN 19 OBLIGATORISKA FRÅGOR SAMT 2 ÖPPNA 318 SVAR (2014: 251 svar) SKICKAT TILL 1464 (1577) KUNDER, EN SVARSFREKVENS PÅ 22 % (16%)

3. JAG ANSER ATT MIN SÄLJREPRESENTANT HAR ETT TREVLIGT OCH TILLMÖTESGÅENDE SÄTT.

4. JAG ANSER ATT MIN SÄLJREPRESENTANT HAR TILLRÄCKLIG KOMPETENS OCH UPPTRÄDER PROFESSIONELLT.

5. JAG ANSER ATT BEANS SERVICEPERSONAL LÄMNAR MASKINEN I RENT OCH FINT SKICK.

6. JAG ANSER ATT BEANS SERVICEPERSONAL HAR ETT TREVLIGT OCH TILLMÖTESGÅENDE SÄTT.

7. JAG TYCKER ATT JAG FÅR SNABBA LEVERANSER AV VAROR.

8. JAG ANSER ATT BEANS HAR SNABB SERVICE VID FELFALL.

9. JAG ANSER ATT VI PÅ VÅRT FÖRETAG ÖVERLAG ÄR NÖJDA MED SMAKEN PÅ KAFFET I VÅR KAFFEMASKIN.

10. JAG VET OM ATT DET INGÅR FRIA SMAKJUSTERINGAR I VÅRT SERVICEAVTAL MED BEANS.

11. JAG TYCKER ATT DET ÄR POSITIVT ATT BEANS KOMPENSERAR FÖR HELA SIN VERKSAMHETS KLIMATPÅVERKAN.

12. JAG ANSER ATT BEANS MILJÖARBETE LIGGER FÖRE DERAS KONKURRENTERS.

13. HAR NI ETT MILJÖMÄRKT ELAVTAL PÅ ERT FÖRETAG?

14. DET ÄR VIKTIGT FÖR MIG MED EN LEVERANTÖR SOM HAR ETT ANSVARSFULLT MILJÖARBETE.

15. HUR UPPLEVER DU VÅR WEBBSHOP BEANS ONLINE? Ny fråga 2015! Notera att denna fråga behöver göras om inför nästa år, ställs nu som en fråga men alternativen utgår ifrån att det är ett påstående man tar ställning till! Många som noterade detta i fritextsvaren.

FRITEXT HUR UPPLEVER DU VÅR WEBBSHOP BEANS ONLINE? Lite jobbigt att man måste börja om att leta när man lagt något i varukorgen. Man borde komma tillbaka där man var. Jättebra att man kan lägga till sina favoriter. Då går det snabbt att beställa. Lätt att hitta samt ett bekvämt sätt attt beställa på! Enkelt upplägg av hemsida som fyller sin funktion. Ingen Wow- faktor, men enkel och funktionell.

16. JAG ANSER ATT BEANS HÅLLER VAD MAN LOVAR.

17. JAG TYCKER ATT BEANS TJÄNSTER ÄR PRISVÄRDA.

18. JAG KÄNNER MIG TREVLIGT BEMÖTT I MINA KONTAKTER MED BEANS. ”99% TYCKER PÅSTÅENDET STÄMMER MYCKET ELLER GANSKA BRA!”

19. JAG KAN TÄNKA MIG ATT REKOMMENDERA BEANS TILL ANDRA. ”96% KAN TÄNKA SIG ATT REKOMMENDERA OSS TILL ANDRA!”

FRITEXT Ge oss dina två bästa förslag för att vi ska bli ännu bättre som leverantör till ert företag Avisera i förväg via mail, sms eller via telefon vilken dag och ungefärlig tid man kommer för att göra service Kommer uppriktigt inte på något. Ni är ett himla bra företag där allting går som på räls. Fortsätt så ;-) Ha kontinuerlig kontakt med kunderna även om inte avtal ska förlängas. Hade vart riktigt bra kundservice med ett mail "Fungerar allt bra och smakar bra?" kanske 2 gånger om året. Skapa ett abonnemang på kaffe där leveranserna kommer automatiskt så att den berömda "någon" som ska beställa slipper tänka på det, vilket ofta är när det är helt slut. Vid fel på maskinerna så kunde det vara bra om Ni kunde se om det går att lösa per telefon istället för att vi ska vänta på någon tekniker tills nästa dag. Det kanske inte alltid nödvändigt med personligt besök... Smakprover på befintliga och nya produkter.

Tack för fortsatt visat förtroende!