Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

BEANS NÖJD KUND INDEX 2014 (e-survey undersökning)

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "BEANS NÖJD KUND INDEX 2014 (e-survey undersökning)"— Presentationens avskrift:

1 BEANS NÖJD KUND INDEX 2014 (e-survey undersökning)

2 SAMMANSTÄLLNING AV UNDERSÖKNINGEN 19 OBLIGATORISKA FRÅGOR SAMT 2 ÖPPNA 251 SVAR SKICKAT TILL 1577 KUNDER, EN SVARSFREKVENS PÅ 16% MÅNGA SVAR PÅ VÅRA ÖPPNA FRÅGOR!

3

4

5 3. JAG ANSER ATT MIN SÄLJREPRESENTANT HAR ETT TREVLIGT OCH TILLMÖTESGÅENDE SÄTT.

6 4. JAG ANSER ATT MIN SÄLJREPRESENTANT HAR TILLRÄCKLIG KOMPETENS OCH UPPTRÄDER PROFESSIONELLT.

7 5. JAG ANSER ATT BEANS SERVICEPERSONAL LÄMNAR MASKINEN I RENT OCH FINT SKICK.

8 6. JAG ANSER ATT BEANS SERVICEPERSONAL HAR ETT TREVLIGT OCH TILLMÖTESGÅENDE SÄTT.

9 7. JAG TYCKER ATT JAG FÅR SNABBA LEVERANSER AV VAROR.

10 8. JAG ANSER ATT BEANS HAR SNABB SERVICE VID FELFALL.

11 9. JAG ANSER ATT VI PÅ VÅRT FÖRETAG ÖVERLAG ÄR NÖJDA MED SMAKEN PÅ KAFFET I VÅR KAFFEMASKIN.

12 10. JAG VET OM ATT DET INGÅR FRIA SMAKJUSTERINGAR I VÅRT SERVICEAVTAL MED BEANS.

13 11. JAG TYCKER ATT DET ÄR POSITIVT ATT BEANS KOMPENSERAR FÖR HELA SIN VERKSAMHETS KLIMATPÅVERKAN.

14 12. JAG ANSER ATT BEANS MILJÖARBETE LIGGER FÖRE DERAS KONKURRENTERS.

15 13. HAR NI ETT MILJÖMÄRKT ELAVTAL PÅ ERT FÖRETAG?

16 14. DET ÄR VIKTIGT FÖR MIG MED EN LEVERANTÖR SOM HAR ETT ANSVARSFULLT MILJÖARBETE.

17 15. Hur kan Beans hjälpa er med ert miljöarbete? Ni är föredömliga redan på miljöområdet Utöka det ekologiska och ansvarsfulla sortimentet. Vårt krav hos en leverantör är att de skall arbeta aktivt med miljöfrågor. Genom att ni gör det hjälper ni oss. Regelbundet skicka statistik över inköp och antal transporter/besök. Erbjuda miljömärkt kaffe. KRAV-märkta varor

18 16. JAG ANSER ATT BEANS HÅLLER VAD MAN LOVAR.

19 17. JAG TYCKER ATT BEANS TJÄNSTER ÄR PRISVÄRDA.

20 18. JAG KÄNNER MIG TREVLIGT BEMÖTT I MINA KONTAKTER MED BEANS. ”96% TYCKER PÅSTÅENDET STÄMMER MYCKET ELLER GANSKA BRA!”

21 19. JAG KAN TÄNKA MIG ATT REKOMMENDERA BEANS TILL ANDRA. ”95% KAN TÄNKA SIG ATT REKOMMENDERA OSS TILL ANDRA!”

22 20. Ge oss dina två bästa förslag för att vi ska bli ännu bättre som leverantör till ert företag Förkorta leveranstiden med en dag. Tycker att ni är bra som ni är! Mera chockladbönor till kunderna :) Kundevents med smaktillfällen av nya kaffesorter. För min del fungerar kontakten med Beans redan på ett fullt förtroendeingivnade sätt och jag är helt nöjd ! Att ha årliga träffar för att visa era produkter samt informera om nya tjänster och varor.

23 Tack för fortsatt visat förtroende!


Ladda ner ppt "BEANS NÖJD KUND INDEX 2014 (e-survey undersökning)"

Liknande presentationer


Google-annonser