Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Ett Livskraftigt Centrum
Advertisements

Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013? Verksamhetsresultat för Eksjö Hemtjänst.
SKOP Rapport till Vara kommun om Undersökning om skolbarnomsorgen 2011 SKOP:s arkivnummer: S13MAR11 Nästegårds fritidshem.
Novus Allmänheten om regional identitet i Dalarna (Del B)
HAKIR (handkirurgiskt kvalitetsregister) Ett samarbete mellan Södersjukhuset AB Linköpings Universitetssjukhus Skånes universitetssjukhus i Malmö Uppsala.
78 respondenter. 2 [1] Hur har det varit hemma sedan du var här sist?
Novus Allmänheten om regional identitet i Dalarna (Del A) November Peter Blid Helena Björck Ida af Robson 2064.
Folkbildningspolitikers attityder till studieförbunden 2013
Resultat av brukarenkäter 2012 Funktionsstöd. Svarsfrekvens.
Nya tider för kollektivtrafiken Välkomna! …till en dag om kollektivtrafiken i Dalarna i dag och i morgon. Buss Egen bil Tåg Taxi Integration Samordning.
Kundundersökning mars 2010
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad: B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period:
Michael Leijonhud Utvecklingskontoret
Kundundersökning mars 2010
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Skellefteå - Bodö.
Kundundersökning mars 2010
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport Sverige AB Trafikslag: Buss Sträcka: Härnösand - Långsele.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Nässjö.
Affärsmodell för att fördubbla kollektivtrafikens marknadsandel
Resultat Tolkcentralens brukarenkäten 2011 Under hösten 2011 genomförde vi på Tolkcentralen en brukarenkät. Enkäten skickades ut till registrerade brukare.
Piteå kommun som samhällsbyggare Piteå – det är hit man kommer när man kommer hem.
SJUKDOMSFÖREBYGGANDE METODER SJUKDOMSFÖREBYGGANDE METODER.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Blackebergs Gruppboende Bromma.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Sveg - Arlanda.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Tågkompaniet Trafikslag: Tåg Sträcka: Gävle - Hallsberg.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Arlanda - Arvidsjaur.
Vad kan jag göra som förälder? Om alkohol, unga och föräldraskap Presentation 4 Ett föräldrastödsprogram utvecklat av Örebro Universitet Copyright © Nikolaus.
Anropsstyrd trafik-Norrbotten
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Bromma.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
VÄRDEGRUNDSARBETE Åmålsgården, Åmåls Kommun
Att sälja Lions Quest-kurser till skolor /14.
Behovsanalys och brukardialog 2011
Resvanor i Ludvika och Smedjebackens kommuner Resultat från resvaneundersökningen Våren 2014.
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Destination Gotland Trafikslag: Färja Sträcka: Visby - Oskarshamn.
Fakta om undersökningen
Nöjdhetsmätningar invånare Vårdguiden på telefon
Kanske är vi goda vänner i ett år...
Brukarundersökning 2014 Enkät till brukare på dagverksamhet.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Blekingetrafiken Trafikslag: Tåg Sträcka: Kristianstad - Karlskrona.
TK7 UPPDRAGET.  Mål och Kriterier  Kunna berätta om : Viktiga politiska och ekonomiska händelser i världen under perioden fram till idag. På vilket.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Uddevalla - Varberg.
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Västervik.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Borås.
Undvik intervjumissarna
Landstingsstyrelsen /KS. Andel nöjda med besöken hos hälso- och sjukvården i Norrbotten. Grupper, år Genomsnitt för riket och Norrbotten 83.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Töreboda.
Resebarometern 2011 ÖSTERGÖTLANDS LÄN. Om du fick välja fritt, vilken svensk stad reser du helst till i sommar? 1. Stockholm (33 %) 2. Göteborg (31 %)
Kundundersökning mars 2010 Operatör: SJ AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Luleå - Riksgränsen.
/AME/INFO. Mätningar och analyser Månatliga medieanalyser Årliga medieanalyser Årliga attitydundersökningar - hela Skåne - Malmö - vid olika.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Tågkompaniet Trafikslag: Tåg Sträcka: Gävle – Mjölby.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Värmlandstrafik AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Karlstad - Charlottenberg.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Destination Gotland Trafikslag: Färja Sträcka: Visby - Oskarshamn.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Merresor Trafikslag: Tåg Sträcka: Nässjö – Värnamo – Halmstad.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Hemavan - Arlanda.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Kalmar.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: SJ AB Trafikslag: Nattåg Sträcka: Stockholm - Luleå.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Swebus AB Trafikslag: Buss Sträcka: Umeå – Mo i Rana.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Dalatrafik-KR Trafik AB Trafikslag: Buss Sträcka: Mora - Gällivare.
Zenit Reseguide. Webbaserat system för planering av resor Föreslår bästa transportsättet med hänsyn till miljö och avstånd Guide hjälper användaren att.
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Destination Gotland
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Next Jet AB Trafikslag: Flyg
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Norrtåg Trafikslag: Tåg Sträcka:
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Next Jet AB Trafikslag: Flyg
Kontaktcenter Stockholm Brukarundersökning 2009
Botkyrka kommun Brukarundersökning 2018
Särskild kollektivtrafik
Presentationens avskrift:

Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro 2017-04-08 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport År 2009 v. 18-21

2017-04-08 Att få resa när man vill Vilket betyg vill du ge bokningen, dvs. hur tiden du fick stämde med den tid du önskade åka? Linköping Samtliga (43 st) (980st) År 2009 v. 18-21

2017-04-08 Kort väntetid på beställningen Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Linköping Samtliga (43 st) (980st) År 2009 v. 18-21

2017-04-08 God tidsanpassning och rimlig restid 1. Kom fordonet på det klockslag som du fick löfte om? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) (55st) (1343 st) År 2009 v. 18-21

God tidsanpassning och rimlig restid 2. Kom du fram i tid? 2017-04-08 God tidsanpassning och rimlig restid 2. Kom du fram i tid? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) (55st) (1343 st) År 2009 v. 18-21

2017-04-08 God tidsanpassning och rimlig restid Vilket betyg vill du ge restiden från (hämtadressen) till (lämnadressen)? Linköping Samtliga (55 st) (1343 st) År 2009 v. 18-21

2017-04-08 Vänligt bemötande 1. Vilket betyg vill du ge bemötandet av samtalsmottagaren, dvs. den du pratade med? Linköping Samtliga (43 st) (980st) År 2009 v. 18-21

Vänligt bemötande 2. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? 2017-04-08 Vänligt bemötande 2. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? Linköping Samtliga (55 st) (1343st) År 2009 v. 18-21

2017-04-08 Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? Linköping 98% År 2009 v. 18-21

2017-04-08 Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dig tills att du kom fram till målet? Linköping 87% År 2009 v. 18-21

2017-04-08 Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställningen och resan sammantaget? Linköping 94% År 2009 v. 18-21

2017-04-08 Trend Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan?

2017-04-08 Trend Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dit tills att du kom fram till målet?

2017-04-08 Trend Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställning och resan sammantaget?