Fråga 1 Tror du att upplevelsedagar med efterföljande arbete i skolan kan bidra till att färre ungdomar blir inblandade i trafikolyckor där alkohol/droger finns med i bilden?
Fråga 2A. Kryssa i vilket av följande alternativ som är mest/minst effektivt i arbetet mot alkohol/droger 1= är minst och 5= mest Föreläsning av drabbad (Björn och Jocke)
Fråga 2B. Kryssa i vilket av följande alternativ som är mest/minst effektivt i arbetet mot alkohol/droger 1= är minst och 5= mest Upplevelsedagen
Fråga 2C. Kryssa i vilket av följande alternativ som är mest/minst effektivt i arbetet mot alkohol/droger 1= är minst och 5= mest Läsa om detta i undervisningen
Fråga 2D. Kryssa i vilket av följande alternativ som är mest/minst effektivt i arbetet mot alkohol/droger 1= är minst och 5= mest Arbeta självständigt
Fråga 2E. Kryssa i vilket av följande alternativ som är mest/minst effektivt i arbetet mot alkohol/droger 1= är minst och 5= mest Se filmer kring detta ämne
Fråga 2F. Kryssa i vilket av följande alternativ som är mest/minst effektivt i arbetet mot alkohol/droger 1= är minst och 5= mest Värderingsövningar
Fråga 2G. Kryssa i vilket av följande alternativ som är mest/minst effektivt i arbetet mot alkohol/droger 1= är minst och 5= mest Temaprojekt i skolan
Fråga 2H. Kryssa i vilket av följande alternativ som är mest/minst effektivt i arbetet mot alkohol/droger 1= är minst och 5= mest Information från polisen
Fråga 3. Har du efter föreläsningen och upplevelsedagen mod och argument att stoppa en person som tänker eller ska ”köra” på fyllan?