1 År 2009 v. 22-26 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Ett Livskraftigt Centrum
Advertisements

SKOP Rapport till Vara kommun om Undersökning om skolbarnomsorgen 2011 SKOP:s arkivnummer: S13MAR11 Nästegårds fritidshem.
Novus Allmänheten om regional identitet i Dalarna (Del B)
Katarina Jonsson Vendor Manager, Software.
78 respondenter. 2 [1] Hur har det varit hemma sedan du var här sist?
Novus Allmänheten om regional identitet i Dalarna (Del A) November Peter Blid Helena Björck Ida af Robson 2064.
Folkbildningspolitikers attityder till studieförbunden 2013
Nya tider för kollektivtrafiken Välkomna! …till en dag om kollektivtrafiken i Dalarna i dag och i morgon. Buss Egen bil Tåg Taxi Integration Samordning.
SKOP Elever - Västra skolan, alla årskurser 1 Rapport till Vara kommun om Elevundersökning 2010 SKOP:s arkivnummer: S19APR10 Elever - Västra skolan, alla.
Kundundersökning mars 2010
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad: B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period:
TURISM I NORDEN TURISM I NORDEN
Kundundersökning mars 2010
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Skellefteå - Bodö.
Kundundersökning mars 2010
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport Sverige AB Trafikslag: Buss Sträcka: Härnösand - Långsele.
Webbkollen hemma Följ upp förbättringsåtgärder för att säkra en trygg utskrivning Intervjustödet Webbkollen hemma kan användas vid uppföljning av åtgärder.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Nässjö.
Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %
Beställare Konsult Projektnummer Datum Anna Söderman, Norrbottens läns landsting Lars Aldemark Information om svininfluensan i Norrbotten.
Piteå kommun som samhällsbyggare Piteå – det är hit man kommer när man kommer hem.
Föräldrainflytande. 1. Anser du att det finns ett fungerande samarbete mellan förskola och hem på ditt/dina barns avdelning?
Resebarometern 2011 HELA LANDET. Om du fick välja fritt, vilken svensk stad reser du helst till i sommar? 1. Stockholm (31%) 2. Göteborg (29 %) 3. Malmö.
Vägen till lycka…..
V ersion Dialogseminarium – Patientens väg i vården Välkommen!
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Blackebergs Gruppboende Bromma.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Sveg - Arlanda.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Tågkompaniet Trafikslag: Tåg Sträcka: Gävle - Hallsberg.
Anropsstyrd trafik-Norrbotten
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014 Resultat för Karlskrona Hemtjänst.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
RIALTO Jenny Alvolin Barn- och ungdomsombud Broschyren: Kartläggning av barnets förmågor och behov. Underlätta för barnets vistelse i fsk/skola.
VÄRDEGRUNDSARBETE Åmålsgården, Åmåls Kommun
:44 Mäklarpanelen maj För vilka är bostadsmarknaden mest fördelaktig just nu, d v s i vilken utsträckning är det.
Föräldramöte Team Agenda Viggan Vårcup 11/3 (Oskar) Anmälan på andra cuper under våren (Johan) Träningsplan för Team 03 (Fredrik) Aktiviteter.
Att sälja Lions Quest-kurser till skolor /14.
TÄNK TILL VÄRDEGRUNDSMATERIAL 2014.
Personligt 2012 En undersökning bland eleverna i skolår 7, 9
Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro
1 Joomla © 2009 Stefan Andersson 1. 2 MÅL 2 3 Begrepp Aktör: en användare som interagerar med webbplatsen. I diagrammet till höger finns två aktörer:
Webbkollen hemma Ålder 65+ Respondenter: 65.
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Destination Gotland Trafikslag: Färja Sträcka: Visby - Oskarshamn.
© RESEARCH INTERNATIONAL SWEDEN ABPROJEKTNAMN / PROJEKTNUMMER 1.
Stöd till en evidensbaserad praktik för god kvalitet inom socialtjänsten – brukarmedverkan vid brukarundersökningar inom LSS • • SKAPAD.
Fakta om undersökningen
Nöjdhetsmätningar invånare Vårdguiden på telefon
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Blekingetrafiken Trafikslag: Tåg Sträcka: Kristianstad - Karlskrona.
Nationella proven i kursen Svenska B.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Uddevalla - Varberg.
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Västervik.
Barnets rättigheter i Sverige och för alla barn i världen
1 Allmänheten om ljudböcker Rapport från opinionsundersökning 7 april 2009 Lars Björkman Viktor Wemminger.
Landstingsstyrelsen /KS. Andel nöjda med besöken hos hälso- och sjukvården i Norrbotten. Grupper, år Genomsnitt för riket och Norrbotten 83.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Försäljning av Newbody Säsongen Mål Målsättningen är att sälja 1000 st paket. Förra året sålde vi totalt 801 st paket, vilket gav ett överskott.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Töreboda.
1 SÖDERTÖRNSKOMMUNERNA SAMVERKAR Kultur och fritid.... uppskattas av medborgarna men varför?
Kundundersökning mars 2010 Operatör: SJ AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Luleå - Riksgränsen.
/AME/INFO. Mätningar och analyser Månatliga medieanalyser Årliga medieanalyser Årliga attitydundersökningar - hela Skåne - Malmö - vid olika.
Trafikundersökning Beckombergaskolan 2014
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Tågkompaniet Trafikslag: Tåg Sträcka: Gävle – Mjölby.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Värmlandstrafik AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Karlstad - Charlottenberg.
1 Jan Lundström OV’s Hemsida Utbildning Ledare. 2 Jan Lundström OV’s Hemsida Standard Lagrum.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Destination Gotland Trafikslag: Färja Sträcka: Visby - Oskarshamn.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Hemavan - Arlanda.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Kalmar.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Swebus AB Trafikslag: Buss Sträcka: Umeå – Mo i Rana.
Kontaktcenter Stockholm Brukarundersökning 2009
Särskild kollektivtrafik
Presentationens avskrift:

1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport

2 År 2009 v Linköping Samtliga (77 st) (1659 st) Att få resa när man vill Att få resa när man vill Vilket betyg vill du ge bokningen, dvs. hur tiden du fick stämde med den tid du önskade åka?

3 År 2009 v Linköping Samtliga (77 st) (1659 st) Kort väntetid på beställningen Kort väntetid på beställningen Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning?

4 År 2009 v God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid 1. Kom fordonet på det klockslag som du fick löfte om? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) (105 st)(2591 st)

5 År 2009 v God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid 2. Kom du fram i tid? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) ( 105 st)(2591 st)

6 År 2009 v God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid Vilket betyg vill du ge restiden från (hämtadressen) till (lämnadressen)? Linköping Samtliga (105 st) (2591 st)

7 År 2009 v Vänligt bemötande Vänligt bemötande 1. Vilket betyg vill du ge bemötandet av samtalsmottagaren, dvs. den du pratade med? Linköping Samtliga (77 st) (1659 st)

8 År 2009 v Vänligt bemötande Vänligt bemötande 2. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? Linköping Samtliga (105 st) (2591 st)

9 År 2009 v Fråga B8 Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? Linköping 92 %

10 År 2009 v Fråga R17 Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dig tills att du kom fram till målet? Linköping 95 %

11 År 2009 v Fråga R18 Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställningen och resan sammantaget? Linköping 93 %

12 År 2009 v Trend Fråga B8 Trend Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan?

13 År 2009 v Trend Fråga R17 Trend Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dit tills att du kom fram till målet?

14 År 2009 v Trend Fråga R18 Trend Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställning och resan sammantaget?