Mål v.46 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Elevråd på SFI vad är det?. Du som är elev på SfI har möjlighet att påverka din utbildning. Det betyder att du kan tala om vad som fungerar bra och vad.
Advertisements

SOCIAL MILJÖ I FÖRSKOLAN! En utmaning?!. SOCIAL MILJÖ 8. Delaktighet- Att känna o uppleva sig delaktig hela dagen! 9. Jämställdhet- Rätten att ha inflytande.
Allt innehåll innanför ramen Vi har jobbat med cirkelmodellen i ÅK:2.
Allsång på Liljebacken 19/5 2016
Slöjd Så här blir du bättre och får ett högt betyg: Lär dig dessa fyra förmågor: Förmåga 1: Formge och Framställa föremål med hjälp av verktyg och tekniker!
Åk 4 LPP. LÄSFÖRSTÅELSESTRATEGIER Vi ska lära oss hur vi använder läsförståelsestrategier för att bli bättre läsare och få mer glädje av de texter vi.
Ett fungerande schema förutsätter att uppdrag och arbetsgivarens förväntningar är kända ger utrymme för alla arbetsuppgifter inom avtalad arbetstidsram.
Arrangör:HÄSSELBY HAWKS SK IBK. ARRANGÖR: HÄSSELBY SK INNEBANDY Varmt välkomna till Hawks knatteliga! Den 18 oktober hälsar vi killar födda 2006 och 2007.
Utförd av: Per Svensson Organisationsnamn: Göteborgs Stad NEKK-projektet Undersökningen utfördes från till Antal svar: 5 Antal inbjudna.
Regiongemensam elevenkät 2016 Skolrapport Öjersjö Brunns skola ÅK5.
MÅL KURS D HÖRALÄSA PRATA SKRIVA KLAR SIDA. Höra Dessa områden ska man kunna: - berättelser - beskrivningar - samtal - diskussioner - information - nyheter.
Hur man använder EasyWorship del 1
Empowerment i teori och praktik?
Trädgårdens Äldrecentra
Uppsats – ”Etik och livsfrågor”
Ett tillfälle att ta fram skolgemensamma scaffoldings
Mål v.12 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)
Mål v.10 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)
VISA DENNA BILD: INLEDNING
Mål v.13 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)
Mål Ekologi 2 När vi är klar med detta område bör jag kunna:
U5: Gallring och konkurrens
Mål v.49 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)
Mål v.4 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)
Tja (bo) det är fredag idag och ett extra bildspel vecka 26
Konsten att läsa sakprosa
Välkommen till mitt utvecklingssamtal ÅK Ht 2017
Mål v.7 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)
SPRÅKSOCIOLOGI. Norrländska..
Sophie Mårtensson Linda Partland Minna Granica Karin Envall
Välkomna till mitt utvecklingssamtal
Elevråd på SFI vad är det?.
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Elevråd på SFI vad är det?.
Mål v.6 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)
Artist/Band Elevnamn och klass.
Mål v.47 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Att bemöta och bli bemött
Lektion 2:1 Våldets uttryck Våldet tar sig olika uttryck
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Mål v.3 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul)
ORIENTERING ÄVEN I VINTER!
Regiongemensam elevenkät 2016
Engelska – English Pick a colour…
Etik- planering.
Läsförståelse.
Regiongemensam elevenkät 2016
Vägledande principer för socialtjänsten
Nyanser och grundfärger
Barnintervju på ekonomiskt bistånd
Ung Cancer - Medlemsundersökning 2017, Närstående
Kommunala aktivitetsansvaret
Skolrelaterad psykisk ohälsa bland unga tjejer och killar
Din säkerhet på sjukhus
Barnkonventionen.
Regiongemensam elevenkät 2016
Fallet 1) Ambulans och polis; frågar vad som hänt.
Demokrati, politik och val.
Regiongemensam elevenkät 2016
Gymnasieval 2019.
Tobak - Lektion 2 Åk 4-6.
Regiongemensam elevenkät 2016
Vad måste jag kunna? SFI kurs D.
Arbetsmiljö inom restaurang
Bråk Kapitel 1.
Catha Glaas Herrängens skola
Glasklart? ”Planområdet genererar trafikströmmar som måluppsöker destinationer i kommersiella regioncentra, vilka erbjuder faciliteter som inte tillhandahålles.
Vet du egentligen vad dina föräldrar vill?
För en levande värld Löser riktiga problem Utmanande vetenskap.
Presentationens avskrift:

Mål v.46 Jag känner mig säker (grön) Oftast går det bra (gul) Jag tycker det är svårt (röd) Matematik Att förstå vad ett negativt tal är. Kunna avläsa termometern och fylla i olika temperaturer. Svenska Kunna göra en tankekarta om ett djur. Kunna skriva en faktatext om ett djur utifrån en tankekarta. Veta vad ett slangord är och kunna ge några exempel på sådana. NO Kunna namnge flera nedbrytare. Kunna berätta mer om en nedbrytare. Engelska Kunna veckodagarna på engelska. Kunna fråga vilken dag det är idag.