- Ett varmt välkomnande i kallt klimat 2015-08-18 Det Goda Värdskapet Den välkomnande skillnaden - Ett varmt välkomnande i kallt klimat Mariana Johansson, processledare säkra service processen, supportchef IT-service
”Vi ska vara bra på att bli bättre” Med tydliga tjänster och kompetenta medarbetare ger vi ett professionellt stöd som skapar mervärde för vår uppdragsgivare och våra kunder. ”Vi ska vara bra på att bli bättre”
Det var tufft att vara student... History Det var tufft att vara student...
Värdskapsutbildning
100% Välkommen
Erfarenhet – Vilket resultat vi uppnått Vi har förbättrat resultat i mätning av ”Nöjd Student Index” Vi har nära samarbete över enhetsgränser - Likartat arbetssätt Vi ”flyttar runt frågan” istället för ex studenten Vi har fått kompetensbreddning via kompetensöverföring mellan medarbetare Vi har uppnått ökad förståelse för LTUs service som helhet och har större kund/gäst-fokus Vi har infört gemensamt systemstöd för ärendehantering och förändrat arbetssätt Vi har förbättrat resultat i mätning av ”Nöjd Student Index” Vi har nära samarbete över enhetsgränser - Likartat arbetssätt Vi ”flyttar runt frågan” istället för ex studenten Vi har fått kompetensbreddning via kompetensöverföring mellan medarbetare Vi har uppnått ökad förståelse för LTUs service som helhet och har större kund/gäst-fokus Vi har infört gemensamt systemstöd för ärendehantering och förändrat arbetssätt Ett gott Värdskap är en självklarhet och idag levande i vår vardag!
mariana.johansson@ltu.se