1 År 2009 v. 40-43 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Ett Livskraftigt Centrum
Advertisements

Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013? Verksamhetsresultat för Eksjö Hemtjänst.
Kanske är vi goda vänner i ett år...
SKOP Rapport till Vara kommun om Undersökning om skolbarnomsorgen 2011 SKOP:s arkivnummer: S13MAR11 Nästegårds fritidshem.
Ett gott liv i ett livskraftigt län
Katarina Jonsson Vendor Manager, Software.
HAKIR (handkirurgiskt kvalitetsregister) Ett samarbete mellan Södersjukhuset AB Linköpings Universitetssjukhus Skånes universitetssjukhus i Malmö Uppsala.
Novus Allmänheten om regional identitet i Dalarna (Del A) November Peter Blid Helena Björck Ida af Robson 2064.
Nya tider för kollektivtrafiken Välkomna! …till en dag om kollektivtrafiken i Dalarna i dag och i morgon. Buss Egen bil Tåg Taxi Integration Samordning.
Kundundersökning mars 2010
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013? Verksamhetsresultat för Eksjö Särskilt boende.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad: B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period:
Kundundersökning mars 2010
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Skellefteå - Bodö.
Kundundersökning mars 2010
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport Sverige AB Trafikslag: Buss Sträcka: Härnösand - Långsele.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Nässjö.
Karl-Johan Bodell Kollektivtrafikupphandling ”Kalmar län 2008, 2017” Regionförbundet i Kalmar Län Kalmar den 29 april 2009.
Vård i rimlig tid Region Skåne Lund
Beställare Konsult Projektnummer Datum Anna Söderman, Norrbottens läns landsting Lars Aldemark Information om svininfluensan i Norrbotten.
Piteå kommun som samhällsbyggare Piteå – det är hit man kommer när man kommer hem.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Blackebergs Gruppboende Bromma.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Tranebergs Å-Hem, Bromma.
Anropsstyrd trafik-Norrbotten
SKOP Rapport till Vara kommun om Barnomsorgsundersökning 2011 SKOP:s arkivnummer: S22MAR11 Kvänums förskola.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Bromma.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Prao Vecka 40 (29 sep - 3 oktober)
1 Varför går jag på Hockeygym 6 Resultat +Beteendemål +Tidpunkt då de ska vara uppfyllda 5 Vision 2+3 Gruppen.
VÄRDEGRUNDSARBETE Åmålsgården, Åmåls Kommun
Att sälja Lions Quest-kurser till skolor /14.
Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro
Resvanor i Ludvika och Smedjebackens kommuner Resultat från resvaneundersökningen Våren 2014.
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Destination Gotland Trafikslag: Färja Sträcka: Visby - Oskarshamn.
SCB:s medborgarundersökning Resultat för Nacka kommun.
Nöjdhetsmätningar invånare Vårdguiden på telefon
SKOP Rapport till Vara kommun om Barnomsorgsundersökning 2011 SKOP:s arkivnummer: S22MAR11 Familjedaghem.
Kanske är vi goda vänner i ett år...
Där hittar man all info som man behöver till resan.
Brukarundersökning 2014 Enkät till brukare på dagverksamhet.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Blekingetrafiken Trafikslag: Tåg Sträcka: Kristianstad - Karlskrona.
Nationella proven i kursen Svenska B.
TK7 UPPDRAGET.  Mål och Kriterier  Kunna berätta om : Viktiga politiska och ekonomiska händelser i världen under perioden fram till idag. På vilket.
Kap 11: …och allt landar i marknadsplanen!
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Västervik.
Undvik intervjumissarna
Landstingsstyrelsen /KS. Andel nöjda med besöken hos hälso- och sjukvården i Norrbotten. Grupper, år Genomsnitt för riket och Norrbotten 83.
Försäljning av Newbody Säsongen Mål Målsättningen är att sälja 1000 st paket. Förra året sålde vi totalt 801 st paket, vilket gav ett överskott.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Töreboda.
/AME/INFO. Mätningar och analyser Månatliga medieanalyser Årliga medieanalyser Årliga attitydundersökningar - hela Skåne - Malmö - vid olika.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Värmlandstrafik AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Karlstad - Charlottenberg.
Föreläsning 1 Procent Matematik. Olika sätt att tänka 5 % av 900? 900/100 = 9 5 ∙ 9 = 45 5% av % = 90 5% = 45.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Hemavan - Arlanda.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Kalmar.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: SJ AB Trafikslag: Nattåg Sträcka: Stockholm - Luleå.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Swebus AB Trafikslag: Buss Sträcka: Umeå – Mo i Rana.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Dalatrafik-KR Trafik AB Trafikslag: Buss Sträcka: Mora - Gällivare.
0 1 Anställningsintervju Ett möte mellan den arbetssökande och arbetsgivaren!
Arbetsmiljöarbete Service- och bemötande
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Destination Gotland Trafikslag: Färja Sträcka: Visby - Nynäshamn.
Zenit Reseguide. Webbaserat system för planering av resor Föreslår bästa transportsättet med hänsyn till miljö och avstånd Guide hjälper användaren att.
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Destination Gotland
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Next Jet AB Trafikslag: Flyg
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Norrtåg Trafikslag: Tåg Sträcka:
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Next Jet AB Trafikslag: Flyg
Kontaktcenter Stockholm Brukarundersökning 2009
Botkyrka kommun Brukarundersökning 2018
Särskild kollektivtrafik
Presentationens avskrift:

1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport

2 Linköping Samtliga (50st) (1266st) Att få resa när man vill Att få resa när man vill Vilket betyg vill du ge bokningen, dvs. hur tiden du fick stämde med den tid du önskade åka? År 2009 v

3 Kort väntetid på beställningen Kort väntetid på beställningen Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? År 2009 v Linköping Samtliga (50st) (1266st)

4 God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid 2. Kom du fram i tid? År 2009 v Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) ( 84st)(2130st)

5 Vänligt bemötande Vänligt bemötande 1. Vilket betyg vill du ge bemötandet av samtalsmottagaren, dvs. den du pratade med? År 2009 v Linköping Samtliga (50st) (1266st)

6 Vänligt bemötande Vänligt bemötande 2. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? År 2009 v Linköping Samtliga ( 84st) ( 2130st)

7 Fråga B8 Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? Linköping 84 % År 2009 v

8 Fråga R17 Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dig tills att du kom fram till målet? Linköping 90 % År 2009 v

9 Fråga R18 Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställningen och resan sammantaget? År 2009 v Linköping 90 %

10 Trend Fråga B8 Trend Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? År 2009 v

11 Trend Fråga R17 Trend Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dit tills att du kom fram till målet? År 2009 v

12 Trend Fråga R18 Trend Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställning och resan sammantaget? År 2009 v