1 År 2009 v. 31-35 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Ett Livskraftigt Centrum
Advertisements

Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013? Verksamhetsresultat för Eksjö Hemtjänst.
SKOP Rapport till Vara kommun om Undersökning om skolbarnomsorgen 2011 SKOP:s arkivnummer: S13MAR11 Nästegårds fritidshem.
Novus Allmänheten om regional identitet i Dalarna (Del B)
Katarina Jonsson Vendor Manager, Software.
78 respondenter. 2 [1] Hur har det varit hemma sedan du var här sist?
Novus Allmänheten om regional identitet i Dalarna (Del A) November Peter Blid Helena Björck Ida af Robson 2064.
Nya tider för kollektivtrafiken Välkomna! …till en dag om kollektivtrafiken i Dalarna i dag och i morgon. Buss Egen bil Tåg Taxi Integration Samordning.
SKOP Elever - Västra skolan, alla årskurser 1 Rapport till Vara kommun om Elevundersökning 2010 SKOP:s arkivnummer: S19APR10 Elever - Västra skolan, alla.
Semesterekonomi 2012 Ingela Gabrielsson, Privatekonom
Kundundersökning mars 2010
Nya mötestider - nya resemöjligheter!
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad: B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period:
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Skellefteå - Bodö.
Kundundersökning mars 2010
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport Sverige AB Trafikslag: Buss Sträcka: Härnösand - Långsele.
Webbkollen hemma Följ upp förbättringsåtgärder för att säkra en trygg utskrivning Intervjustödet Webbkollen hemma kan användas vid uppföljning av åtgärder.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Nässjö.
Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %
Beställare Konsult Projektnummer Datum Anna Söderman, Norrbottens läns landsting Lars Aldemark Information om svininfluensan i Norrbotten.
Piteå kommun som samhällsbyggare Piteå – det är hit man kommer när man kommer hem.
Föräldrainflytande. 1. Anser du att det finns ett fungerande samarbete mellan förskola och hem på ditt/dina barns avdelning?
Resebarometern 2011 HELA LANDET. Om du fick välja fritt, vilken svensk stad reser du helst till i sommar? 1. Stockholm (31%) 2. Göteborg (29 %) 3. Malmö.
Vägen till lycka…..
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Blackebergs Gruppboende Bromma.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Sveg - Arlanda.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Tågkompaniet Trafikslag: Tåg Sträcka: Gävle - Hallsberg.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014 Resultat för Hemtjänst Centrum (minst 7 svarande) Hemtjänst.
Anropsstyrd trafik-Norrbotten
SKOP Rapport till Vara kommun om Barnomsorgsundersökning 2011 SKOP:s arkivnummer: S22MAR11 Kvänums förskola.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014 Resultat för Karlskrona Hemtjänst.
Konsumenter om Svanen och EU Ecolabel Om undersökningen Utförd av: Response Analys, Oslo i dec 2010 Cirka personer från respektive land Totalt.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Bromma.
Hittarps IK Kartläggningspresentation år 3.
Beräkna en ekvation (metod 1)
VÄRDEGRUNDSARBETE Åmålsgården, Åmåls Kommun
Att sälja Lions Quest-kurser till skolor /14.
TÄNK TILL VÄRDEGRUNDSMATERIAL 2014.
Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro
1 Joomla © 2009 Stefan Andersson 1. 2 MÅL 2 3 Begrepp Aktör: en användare som interagerar med webbplatsen. I diagrammet till höger finns två aktörer:
Webbkollen hemma Ålder 65+ Respondenter: 65.
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Destination Gotland Trafikslag: Färja Sträcka: Visby - Oskarshamn.
© RESEARCH INTERNATIONAL SWEDEN ABPROJEKTNAMN / PROJEKTNUMMER 1.
Servicekunskap Hur vill du jobba med boken?
Nöjdhetsmätningar invånare Vårdguiden på telefon
Stockholmsenkäten, 2014 Ekerö kommun Åk 9 Åk 2 (gymnasiet)
SKOP Rapport till Vara kommun om Barnomsorgsundersökning 2011 SKOP:s arkivnummer: S22MAR11 Familjedaghem.
A. BOIJ AB Idé- och produktutveckling © 2009 Anita Boij Bild 1 av 41 F A L K Ö P I N G Ungdomars hälsa och drogvanor 2008 Undersökning bland niondeklassare.
RALS 2007 – Lite siffror mars anställda 50,2 % kvinnor 49,8 % män.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Blekingetrafiken Trafikslag: Tåg Sträcka: Kristianstad - Karlskrona.
Nationella proven i kursen Svenska B.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Uddevalla - Varberg.
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Västervik.
1 Allmänheten om ljudböcker Rapport från opinionsundersökning 7 april 2009 Lars Björkman Viktor Wemminger.
Landstingsstyrelsen /KS. Andel nöjda med besöken hos hälso- och sjukvården i Norrbotten. Grupper, år Genomsnitt för riket och Norrbotten 83.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
1 SÖDERTÖRNSKOMMUNERNA SAMVERKAR Kultur och fritid.... uppskattas av medborgarna men varför?
Resebarometern 2011 ÖSTERGÖTLANDS LÄN. Om du fick välja fritt, vilken svensk stad reser du helst till i sommar? 1. Stockholm (33 %) 2. Göteborg (31 %)
Kundundersökning mars 2010 Operatör: SJ AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Luleå - Riksgränsen.
/AME/INFO. Mätningar och analyser Månatliga medieanalyser Årliga medieanalyser Årliga attitydundersökningar - hela Skåne - Malmö - vid olika.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Tågkompaniet Trafikslag: Tåg Sträcka: Gävle – Mjölby.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Värmlandstrafik AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Karlstad - Charlottenberg.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Destination Gotland Trafikslag: Färja Sträcka: Visby - Oskarshamn.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Hemavan - Arlanda.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Kalmar.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Swebus AB Trafikslag: Buss Sträcka: Umeå – Mo i Rana.
Kontaktcenter Stockholm Brukarundersökning 2009
Särskild kollektivtrafik
Presentationens avskrift:

1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport

2 Linköping Samtliga (72st) (1560st) Att få resa när man vill Att få resa när man vill Vilket betyg vill du ge bokningen, dvs. hur tiden du fick stämde med den tid du önskade åka? År 2009 v

3 Kort väntetid på beställningen Kort väntetid på beställningen Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? År 2009 v Linköping Samtliga (72st) (1560st)

4 God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid 1. Kom fordonet på det klockslag som du fick löfte om? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) ( 107 st)(2574 st) År 2009 v

5 God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid 2. Kom du fram i tid? År 2009 v Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) ( 107 st)(2574 st)

6 God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid Vilket betyg vill du ge restiden från (hämtadressen) till (lämnadressen)? Linköping Samtliga ( 107st) ( 2574st) År 2009 v

Linköping Samtliga (72st) (1560st) 7 Vänligt bemötande Vänligt bemötande 1. Vilket betyg vill du ge bemötandet av samtalsmottagaren, dvs. den du pratade med? År 2009 v

8 Vänligt bemötande Vänligt bemötande 2. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? År 2009 v Linköping Samtliga ( 107st) ( 2574st)

9 Fråga B8 Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? Linköping 92 % År 2009 v

10 Fråga R17 Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dig tills att du kom fram till målet? Linköping 93 % År 2009 v

11 Fråga R18 Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställningen och resan sammantaget? Linköping 89 % År 2009 v

12 Trend Fråga B8 Trend Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? År 2009 v

13 Trend Fråga R17 Trend Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dit tills att du kom fram till målet? År 2009 v

14 Trend Fråga R18 Trend Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställning och resan sammantaget? År 2009 v