Nöjdhetsbarometern 2012
Nöjdhetsbarometern –förberedelser Varför nöjdhetsbarometer om MIP? Flemming Kristensen, socialhögskolan Upplevelser kring resultat med stadgarnas innehåll Upplevelser kring resultat med kommunikation och verksamheter Frågorna testas
Nöjdhetsbarometern – förberedelser Enkät lanseras 12 oktober medlemsförening fick enkäten via e-post 18 föreningar fick enkäten postvägen 12 föreningar har vi inte fått kontakt med OSA senast den 30 november 2012, men enkäten har varit öppen till 20 januari föreningar har tackat nej till att svara 70 föreningar har svarat, inkl 3 föreningar pappersvägen
Nöjdhetsbarometern - del 1: frekvensfrågor – fig. 1
Nöjdhetsbarometern - del 1: frekvensfrågor – fig. 2
Nöjdhetsbarometern - del 1: frekvensfrågor – fig. 3
Nöjdhetsbarometern - del 1: frekvensfrågor – fig. 4
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadgefrågor – fig. 5
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadgefrågor – fig. 6
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadgefrågor – fig. 7
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadga frågor – fig. 8
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadgefrågor – fig. 9
Nöjdhetsbarometern – del 3: kommunikation – fig. 10
Nöjdhetsbarometern – del 3: kommunikation – fig. 11
Nöjdhetsbarometern – del 3: kommunikation – fig. 12
Nöjdhetsbarometern – del 3: kommunikation – fig. 13
Nöjdhetsbarometern – del 4: verksamheterna – fig. 14
Nöjdhetsbarometern – del 4: verksamheterna – fig. 15
Nöjdhetsbarometern – del 4: verksamheterna – fig. 16
Nöjdhetsbarometern – Jämförelse stadgefrågor
Nöjdhetsbarometern - utvecklas Årlig mätning kring nöjdhet med MIP Utöka frågor, kring om det MIP gör är viktigt eller inte Fler enkäter kring andra områden, ex hur föreningar upplever Malmö stad