WEB - landingsite med bokningsbara produkter
WEB - landingsite med bokningsbara produkter SOCIALA MEDIER – facebook, twitter
WEB - landingsite med bokningsbara produkter KONSUMENTMÄSSOR SOCIALA MEDIER – facebook, twitter
WEB - landingsite med bokningsbara produkter KONSUMENTMÄSSOR VÄRDSKAP- på flygplats SOCIALA MEDIER – facebook, twitter
WEB - landingsite med bokningsbara produkter KONSUMENTMÄSSOR PRESSBEARBETNING VÄRDSKAP - på flygplats SOCIALA MEDIER – facebook, twitter
PRESSRESOR Totalt, ca 30 journalister och bloggare
Ca 100 publicerade artiklar/inslag PRESSRESOR Totalt, ca 30 journalister och bloggare
Ca 150 blogginlägg PRESSRESOR Totalt, ca 30 journalister och bloggare Ca 100 publicerade artiklar/inslag
12 pressmeddelanden/newsletters PRESSRESOR Totalt, ca 30 journalister och bloggare Ca 100 publicerade artiklar/inslag Ca 150 blogginlägg
Drygt 4300 followers på Facebook. PRESSRESOR Totalt, ca 30 journalister och bloggare Ca 100 publicerade artiklar/inslag Ca 150 blogginlägg 12 pressmeddelanden/newsletters
Drygt 4300 followers på Facebook. Kraftig ökning av ant spanjorer i regionen PRESSRESOR Totalt, ca 30 journalister och bloggare Ca 100 publicerade artiklar/inslag Ca 150 blogginlägg 12 pressmeddelanden/newsletters
2 rotationer per vecka, året om
Nya möjligheter för gruppresor? 2 rotationer per vecka, året om
Landing site
Landing site Mässdeltagande Facebook
Swedish Workshop Landing site Mässdeltagande Facebook
PR-avtal Visit Sweden Landing site Mässdeltagande Facebook Swedish Workshop
Pressbesök Landing site Mässdeltagande Facebook Swedish Workshop PR-avtal Visit Sweden
Mässdeltagande Värdskap Skellefteå Airport Landing site Facebook Swedish Workshop PR-avtal Visit Sweden Pressbesök
Resultat hittills? Var fjärde resenär är från GB Förutom dessa, en kraftig ökning av internationella resandet
Framtiden? Några av våra målsättningar: Öka kännedomen om direktflyget Sälja in övriga säsonger Några av våra utmaningar: Fler reseanledningar, året om Fler exportmogna produkter Transferlösning/-ar i regionen