Marknadsföring av NIKOLA

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Ackord på piano Ett ackord består av minst tre toner som klingar tillsammans.
Advertisements

3 av 4 lever med psykisk ohälsa, antingen egen eller som närstående.
Listar de sökta objekten.
Vad är eHälsa? Nationell strategi för tillgänglig och säker information inom vård och omsorg sedan Sedan 2010 är socialtjänsten med fullt ut. Vision:
Näringsliv i Härnösand Ekonomiska Förening
KUB-projektet och koppling till informationsverige.se
3 av 4 lever med psykisk ohälsa, antingen egen eller som närstående.
Utbildning inom kontinensvård i Sverige
Vad innebär val av vårdenhet?
Utveckling av familjecentraler i ett nationellt perspektiv
Kommunen, en attraktiv arbetsgivare
Yrkesförbundet för dig som jobbar med försäljning och marknadsföring.
Vägledning och studentrekrytering Via sociala medier Martin Holmberg Uppsala universitet.
REKLAM OCH MARKNADSFÖRING. KONSUMTION PÅ GOTT … ”Want to get happier? Let’s go shopping again. I’m ready.” ”Glöm drömmen om en vit jul. Shoppa istället!”
vi revolutionerar bokning av vård
14 punkter för ett rättvist och jämlikt Västra Götaland Valmanifest Socialdemokraterna i Västra Götalandsregionen.
35 % är urinvägsinfektioner
Södra Älvsborgs Sjukhus Självskadenoder Satsning av regeringen Överenskommelse mellan regering och SKL Södra Älvsborgs Sjukhus.
Kartläggning Barn-Bibliotek-IT våren 2010 Visby
Patienthotell projekt ”Hur långt har vi kommit”. Projektdeltagare Ledningsgrupp för projektet Anna Greta Öberg, huvudprojektledare Elsa Lehtonen, vårdchef.
En presentation av enheten
SBAR Modell för bättre kommunikation
REKLAM OCH MARKNADSFÖRING. PÅ GOTT … ”Want to get happier? Let’s go shopping again. I’m ready.” ”Glöm drömmen om en vit jul. Shoppa istället!” ”Nu måste.
Vad är Hinfo Hinfo är en nationell databas för information om hjälpmedel Innehåller alla typer av hjälpmedel som kan klassificeras inom iso 9999 ex hjälpmedel.
Marknadsförarens mall för att skapa köpares persona!
Powerpointmall Region Värmland Riktlinjer oktober 2011.
Företagsekonomi 1 Centralt innehåll
Blekinge Om du fick välja fritt, vilken svensk stad reser du helst till i sommar? Vilket speciellt resmål eller plats skulle ni helst åka till i Sverige.
Barn som anhöriga till föräldrar med missbruk m.m.
Socialförvaltningen Anders Engelholm Medicinskt ansvarig sjuksköterska Härnösand kommun Tel: 0611 – Mobil:
Kan kampen mot antibiotikaresistens vinnas?
Diagnos och delaktighet
Marknadsförarens mall för att skapa köpares persona!
Göteborgsregionens kommunalförbund: Ale|Alingsås|Göteborg|Härryda|Kungsbacka|Kungälv|Lerum|LillaEdet|Mölndal|Partille|Stenungsund|Tjörn|Öckerö ”Att få.
1 Processen i Region Skåne Regional arbetsgrupp –identifiera målgrupper, –ta fram lämpliga kommunikationskanaler, –ta fram utbildningsmaterial, verktyg.
Kulturdepartementet Nationell samordning för en positiv supporterkultur och mot våld och annan brottslighet i samband med idrottsevenemang Agneta Blom.
M Lauritzen UTBLICK NIKOLA Djurönäset, Märta Lauritzen, Uroterapeut, Karolinska Universitetssjukhuset.
Nationella indikatorer
Delprojekt kompetensutveckling. Mål för delprojektet kompetensutveckling AktivitetEffektmålProduktmål Samordnad utbildning Att utveckla Västra Götaland.
Region Skånes 1177-tjänster ger ökad tillgång till kvalitetssäkrad information, underlättar kontakten med vård och omsorg och ger bättre möjlighet till.
Brandmän ska ha skägg, inte mens
100 ÅR AV KUNSKAPER OCH ERFARENHETER OM EU- PROGRAM/PROJEKT ”SEUPP”
Regeringsuppdrag  Teknik för äldre  100 projekt  HI samordnare  Blåsans väl och ve  ”Blåsans väl och ve är ett unikt projekt som använder dagens.
Länsstyrelsernas uppdrag
Version 1.2 Övningsuppgift Kvittera inskrivning och kallelse Du ska starta bildspelet för övningsuppgiften. Klicka var som helst för att börja. Version.
Affärsplaner för samhällsentreprenörer? Distanskurs i SHE 4 april 2011 Fredrik Björk, Malmö högskola.
Förstudie: Hållbar konsumtion
Råd till framtida Arionstipendiater Sök! Det är det bästa råd jag kan ge. Förbered dig noga, tänk igenom vilket material du vill presentera om ditt område.
Delprojekt 1:1- Projektbidrag via länsstyrelserna 50 mkr för 2007 Länsstyrelserna - ansökningar och beslut Projekt inom affärsutveckling och.
Handbok för förskrivning av personliga hjälpmedel
Om oss: Vi är en intresseorganisation för personer med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF) Vi företräder våra medlemmar Vi driver på utvecklingen.
Sökning gjord
Okänd primärtumör Ny medicinsk riktlinje. Okänd primärtumör Definition En heterogen sjukdomsgrupp med histopatologiskt bekräftad metastatisk cancer där.
Vaccination mot influensa
Resultat grundkrav och prestationer 2015 PRIO-nätverket
Sv Nationell samordning för landstingens arbete med utrustning för elektronisk kommunikation.
Mittuniversitetet Utländska akademiker ‒ snabbspår till integration? Helena Andersson & Ingela Norberg.
Riksförbundet Attention: Vi är en intresseorganisation för personer med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF) Vi företräder våra medlemmar.
Kultur- och språkanpassad hälsoinformation Steg 2 Datum:
Delprojekt 1:1- Projektbidrag via länsstyrelserna
Omhändertagande vid blåsdysfuntion Kunskap och arbetsmaterial
Anhörigstöd i sydöstra Skåne Inom anhörigstödet i de fem SÖSK kommunerna (Simrishamn, Tomelilla, Ystad, Skurup och Sjöbo) pågår just nu ett projekt.
Pensioner och försäkringar
Vaccination säsongsinfluensa för personal i hälso- och sjukvården
Regionala Strama Västra Götalandsregionen
Konferens E-kommunikation 2017
Kartläggning av Patientens Väg I Tidig Samordning

Göteborgs konstmuseum
Kompetens- och verksamhetsutveckling inom funktionshinderområdet i
Presentationens avskrift:

Marknadsföring av NIKOLA

Marknadsföringsgruppen Agneta Sandberg, Blekinge Anders Engelholm, Härnösand Lars Kylberg, SCA Magdalena Spak, Västra Götaland Agneta Zaar, HI Håkan Leander, HI Kerstin Mogård, Uppvidinge

Nationellt driva på utvecklingen inom inkontinensområdet Nikola syfte Nationellt driva på utvecklingen inom inkontinensområdet Alla patienter med blås- och tarmfunktions-problem erbjuds utredning och behandling God kunskap hos allmänhet, vårdpersonal och sjukvårdshuvudmän om blås- och tarmfunktionsproblem Allas rätt att gå på toalett

Målgrupper Nätverksmedlemmar & lokala nätverk Förskrivare Andra relevanta målgrupper (vilka är de?)

Du ska marknadsföra! NIKOLA som nätverk nikola.xx Bilda lokala grupper!!! nikola.xx Kvalprogrammet Klara krav Övrig information

Exempel på stöd för nätverksmedlemmar Nikola.xx, ny hemsida Presentationskit Roll up Folder (pdf) (svart/vit-anpassad) Powerpointbilder Intranät Personligt stöd, det finns pengar NU (inte sen)

Frågor till grupparbetet Vilket stöd behöver du för att sprida NIKOLA i ditt lokala nätverk och till förskrivare? Vilka andra relevanta målgrupper finns för marknadsföring av NIKOLA?

Hur går vi vidare?