Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip 040-691 9033.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
”från person till funktion”
Advertisements

En presentation av ett unikt system
Handledning för innehavare och kontaktpersoner i JPBS.
Inloggning Mobil Administration Finns på Ange ditt användarnamn och PIN-kod. Klicka på OK. Ett SMS skickas till din mobil.
- En gemensam plattform för lärande för Katrineholms kommuns förskolor, grundskolor och gymnasieskolor.
Varför är det viktigt att mäta?
Försäkringskassan.
Wikinggruppen Presentation av ”WIKING SMS” – Effektivisera din verksamhet.
Mobila anknytningar med Springmobil
Syo PRAO ver. 3.0 Välkommen till presentationen av Syo PRAO Vi kommer att gå igenom de flesta funktionerna i Syo PRAO.
Ett webbaserat rekryteringsverktyg för alla branscher!
Det lönar sig!.
Ulf Wallin, Eskil Fouganthine
Att söka och förvalta kunskap
Telenor Svarsservice Växel Telefonpassning.
Case: Helhetslösning för kodning och distribution samt publicering av kortfilmer via Internet Kund: Ungdomsstyrelsen Projekt: Netdays Workhops runt.
Utbildning föreningsadministratör. Viktiga datum! Fr.o.m. 1/ är det krav på att aktiviteter/sammankomster ska närvarorapporteras i kommunens system.
UTBILDNINGSFÖRVALTNINGEN TILLHANDAHÅLLARAVDELNINGEN Beslut i kommunfullmäktige 8/ Gemensam ingång för ansökan om förskoleplats Fördelning av 30 timmar.
Vision 80/20 Contact Center Lösningsexempel
TuneShop Axel Gärkman Jag är en s.k. sångwriter. Jag komponerar och skriver sånger,som mina kunder sedan får använda.
ny dag redo för en Business Value Launch /3/2017 8:37 PM 1
Trio Enterprise Corporate and Concept Presentation
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
TREFPunkt IT och Nätverk på Chalmers Onsdagen den 20 Okt 2004.
Sammanfattning Vi gjorde ett studiebesök i Kista Service Hus. Två pensionärer pratade om problem i deras vardagsliv. Utifrån det tänker vi skapa en digital.
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Ring, ring – med vem ska vi slå en signal? Gun Nilsson Telefoniansvarig, LDC.
Medborgarservice i Skellefteå kommun
personalhandläggare, rekryterare, chefer, fackliga m fl.
Konfiguration Bredband och Router
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Privata och publika moln Kund X Anders Brännfors
Panasonic’s SIP Telefon KX-HGT100 HGT100 SIP Telephone Innehåll HGT100 SIP Telefon KX-HGT100 - Funktionsöversikt Display – Samtals ID – Samtals logg Vänt,
Resultat av kvalitetsundersökning Äldreomsorg Linköpings kommun
Marknadsförarens mall för att skapa köpares persona!
Hur skapar ditt företag en effektivare kundservice?
Visionary solutions, provided with care.
Kort presentation ny VIP2000 Ny telefonilösning
Cosmic version R8.0.
Paketerad lösning för upp till 40 användare
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och.
2 2. Kommunens vision är att vara en framsynt tillväxtkommun, attraktiv att bo och verka i.
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. …telefonilösningen för dig som har fokus på hur det ” låter ” för dina kunder när du själv inte kan svara...
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett återuppringningssystem - samtalsbokning istället för kö för bl.a. vårdcentraler och bilverkstäder.
Vision Vi bygger Sveriges landslag i taxi. Vision Vi bygger Sveriges landslag i taxi.
Marknadsförarens mall för att skapa köpares persona!
Välkommen till! Varför QualisTorget – vad kan QualisTorget göra för Er skola? QualisTorget beskriver denna webbtjänsts funktion på ett bra sätt, eftersom.
Regional Innovativ GIS- och E- tjänstsamverkan Samarbetsprojekt mellan 5 kommuner i Västernorrland; Örnsköldsvik, Kramfors, Härnösand, Timrå, Sundsvall,
HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter.
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Telefoni - LU Gun Nilsson Telefoniansvarig, LDC
Forskning om dialog och dialogsystem på inst. för lingvistik målsättning: –utveckla teorier om mänsklig dialog som kan användas i byggandet av dialogsystem.
IT utvecklar sociala tjänster! 1 KommITS 9 november 2011, Göteborg Åke Svenson, utredare, f d socialdirektör Järfälla,
Samarbetsytor i Aurora
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Nytt mobiltelefonavtal TeliaSonera leverantör. Integration med universitetets fasta telefonisystem, mobil anknytning.
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Telefoni - LU Gun Nilsson Telefoniansvarig, LDC.
En mobil växel olik alla andra
Copyright © 2015 Datatal AB. All rights reserved. Nyheter 5.11.
Contact Center On Demand Mika Pitkänen Sales Director.
Dialect Unified En mobil växel olik alla andra Innehåll Växeln som molnstjänst En telefonväxel på dina villkor För användaren Vem vill du ringa? Telia.
Funktion och utseende. Utseende undersida Montera GSM kort.
Stockholms stad Serviceförvaltningen PROCESS- OCH GRÄNSSNITTSBESKRIVNING KC Förskola.
Unotelefoni.se Uno. Användarinstruktion. unotelefoni.se Uno. En överblick. Hänvisning Samtal direkt på anknytning
Uno. Användarinstruktion.
Uno. Telefonistinstruktion.
Vad? Ett återuppringningssystem - samtalsbokning istället för kö för bl.a. vårdcentraler och bilverkstäder. Inte vanlig CallBack!
Söka skola 2017 Bättre processbeskrivning kommer om någon vecka att publiceras på webben.
ShoreTel Connect Kontaktcenter
Söka skola 2019 – Stockholm Underlag till informationsträffar mm för fristående skolor som medverkar i det gemensamma ansöknings- och antagningssystemet.
Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt.
Mi PC Den här presentationen beskriver Mi PC.
Presentationens avskrift:

Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip 040-691 9033

Talsvar & Röstbrevlåda Professionell och effektiv telefoni Vision 80/20 Närvaro & Hänvisning Talsvar & Röstbrevlåda Talstyrda tjänster Contact Center

Vision 80/20 Contact Center Inringande person Inringande person Målgrupp: Alla företag och organisationer med avdelningar i form av: kundtjänst/support , ordermottagning, supportavdelning mm. Agenter 3 x Oberoende Växeloberoende CC-lösning Telefon oberoende (Digitalt, Analogt, Dect och Mobilt) Geografiskt oberoende – Agenter kan sitt lokalt eller spridda över världen. Snabbt och lätt för agenterna att komma i gång. Allt som behövs är dator med internetuppkoppling samt någon form av telefoni Samtalsdirigering Kö 1 1 Kö 2 2 Kö 3 3

Vision 80/20 Contact Center Mobila agenter Kö 1 Kö 2 Kö 3 På kontoret Distansagenter CC-Bridge Call Handling IVR (1,2,3 etc) Talsvar Kö Call Back Schema Statistik Tal Fastnät Mobilnät Internet e-post Fax SMS Inkommande ärende CRM Databaser Management Planering Realtids info Statistik mm

Vision 80/20 Contact Center Inringande person Inringande person Funktionalitet Webbaserade agenter Samtalsdirigering (IVR): ”Tryck 1, 2 eller dröj kvar” A-nummer styrning Köhantering av:Tal, (e-post, sms & Fax Q2-Q3 2009) Repeterande kö-besked med plats och tid i kö Skilled based routing Call-Back med bl a tidstyrning & schema Inspelning Plocka samtal i kö Koppla samtal Agenter Samtalsdirigering Kö 1 1 Kö 2 2 Kö 3 3

Vision 80/20 Contact Center Inringande person Inringande person Forts. Funktionalitet Ut ringande funktion Hantera konferenser &Trepartsamtal Sekretess Telefonbok: gemensam, per kö och agent Statistik - agenter, köer, realtid, mm Flera språk: Svenska, Norska, Danska och Engelska CRM - mot t ex ärendesystem, ordersystem eller säljstödsystem Agenter Samtalsdirigering Kö 1 1 Kö 2 2 Kapacitet 300 köande Obegränsat med antal köer 50 agenter inloggade i samtal i samma kö 2400 samtal/timme per kö Kö 3 3

Vision 80/20 Contact Center Agentapplikationen Inloggning – Agent Ange vilken telefon Val av kö Inloggning Agenten kan välja till vilket telefonnummer som systemet ska slussa samtalen till. DVS Agenten kan sitta på eller utanför kontoret. Agenten väljer vilka köer som han ska logga in i. (Självklart dom köer som admin. har tilldelat agenterna).

Vision 80/20 Contact Center Visar inkommande samtal till inloggade köer. Inkommande samtal i kö Här visas inkommande samtal i inloggade köer

Vision 80/20 Contact Center ”Samtal i kö”. Här kan agenten se vem och hur många som står i kö samt plocka samtal. ”Historik” om mottagna, samt utgående samtal. ”Sök” i olika kataloger/telefonböcker Info och historik om ”aktuellt samtal” Vilka agenter som är inloggade samt deras status. Information om aktuellt samtal: A-nummer Namn Historik om aktuellt samtal. Vem kunden tidigare pratat med och vilken kö. Hantera samtal. Koppla transportera, pendla och ringa. Status i resp. kö: hur många som står i kör samt längsta kötid.

Vision 80/20 Contact Center Minipanel Minipanelen är ett alternativ gränssnitt till huvudprogrammet Pop Up Visar antal agenter, lediga agenter, antal i kö och längsta kötid i mina köer. Visar A-nummer och vilken kö samtalet kommit in på. Agenten kan arbeta i andra system samtidigt. Samtal kan transporteras, Agenten kan sätta sig i paus eller handläggning och spela in samtal Ger möjlighet att samtidigt som man arbetar med annat, lägga Mini-fönstret överst för att få information om pågående och inkommande samtal.

Vision 80/20 Contact Center Monitorer Det finns flera monitorer som agent eller gruppchef kan använda för att få realtidsinformation Kö-monitor Agent monitor Datamonitor Tidsmonitor CC-Bridge har ett antal monitorer som man kan kombinera på olika sätt eller se var för sig. Monitorerna finns tillgängliga för varje agent i deras respektive webbapplikation och brukar ofta även användas för att skapa en ”Wallboard” (LCD/Plasma skärm eller projektor) centralt placerad i call-centert så att alla agenter i realtid kan följa aktiviteten i de olika köerna.

Vision 80/20 Contact Center Monitorer som ”Wallboard” i Call Centret på plattskärm eller projektor!

Vision 80/20 Contact Center

Vision 80/20 Contact Center – Generell telefonist Agenter och telefonister i samma lösning! Platsoberoende Effektivare Enklare Bättre service. Agent Nyhet! Web-Telefonist Q2 2009

Vision 80/20 Contact Center Statistik För administratören Överskådlig och komplett statistik