Inköp och beställningar på Linbanegatan 12 -fördelning och ansvar
Chefer eller behörig beställare: datorer, telefoner, surfplattor, skärmar och annan IT-utrustning större inköp som behövs till avdelningen, t.ex. möbler
Medarbetare eller chef Kostnader: Gemensamma beställningar till lokalen och ”alla” medarbetare läggs på ansvar 1105000 och verksamhet 92011. Övriga kostnader belastar avdelningen och verksamheten Medarbetare eller chef IT-kringutrustning så som datorväska, sekretessfilter, kablar och tangentbord Toners Skrivarpapper Arkivpapper, fakturapapper och annat specialpapper Material från webbutiken, repro och vaktmästeriet- t.ex. kuvert Fika från webbutiken Tömning av sekretesstunna och blåa tunnan med pappersåtervinning Produkter i Profeelskatalog Blommor Bokning av servicepoolen och andra tjänster.
Anna Wilson Kontorsmaterial från Staples- fyll i listan i skrivarrummet Kaffe, te, mjölk mm till köket- mejla Anna om det börjar ta slut
Direktupphandling Sker på inköp över 10 000 kr där vi saknar avtal. Görs av en direktupphandlare: Christina Bringfors Dahlgren Håkan Sandberg Vilhelmina Vinderos Anna Wilson Thina Lindgren