KUNDANSKAFFNING.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
LinkedIn som en tjänst för nätverksbildande Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Advertisements

ÖPPET KÖP BYTESRÄTT Ingen lag!
Fiber i Bohus Peter Davidsson, Fredrik Östlind, Lennart Svensson
Marknadsekonomi eller planekonomi?
Det moderna svenska inrikesnätverket
1 Intervjuer med 39 Kvinnliga företagare i Vara Kommun Genomförda under juni – augusti 2006, av Ingrid Ullberg, Mångfald i Vinköl inom projektet Utveckling.
Ekonomiska system.
Välkommen till frukostmöte med Connect Väst Morgonens föreläsare Erik Bick och Ulf Ledmyr.
Varor och tjänster.
L ILLA E DETS KOMMUN Fiber hem till dig – går det?
SAMHÄLLSEKONOMI.
Projektbeskrivning för Affärschansprojekt VILNIUS 2007.
Familjebaserad korttidsintervention inom barn- och ungdomspsykiatrin •Telefonsamtalet • Brevet •Samtalet •Utvärdering.
Intervju inför ViV-projektet.
Block 4: Att driva företag
PRESENTATION av BOKNING OCH INCHECKNING. Nu kommer vi att visa hur enkelt du gör en bokning i.
TOBINSKATTEN Ett medel söker sitt mål Finansutskottet Klas Eklund
Klok filosofi … ?.
Behövs det pengar? Byteshandel.
14. Avsluta projekt.
Business Reflex AB “Marketing som strategiskt verktyg för att driva affärsinnovation”
Affärsidé - företagets vägvisare
Konkurrens och konkurrenter Vänner eller fiender?.
1:a Möte Offert process Avsluts process
Key Findings - rekryteringstrender
Kontakter, Kontakter, Kontakter – överallt Kontakter Bengt Johannisson, professor i entreprenörskap Linnéuniversitetet och Högskolan i Jönköping Morgonpredikan.
Din vänskap är en värdefull skatt....
The Wellness Evaluation A Career in Wellness Changing People’s Lives. Be dem att att uppskatta om informationen de fick var användbar Stäm av att de tyckte.
Marknadsplan Gör en marknadsplan.
Malmö hösten 2010 Hej, För den intresserade finns det möjlighet att beställa en overall i IFK-färgerna enl. bifogad information. För att vi på ett smidigt.
Erik Andersson Profil Primära användaren Kön Man Ålder 40 år
IT utvecklar sociala tjänster! 1 KommITS 9 november 2011, Göteborg Åke Svenson, utredare, f d socialdirektör Järfälla,
Marknadsföring av turism
Moment 2 Mall för presentation av idé
Skaraborgs turismstrategi Strategisk inriktning för utveckling av besöksnäringen i Skaraborg
Marknadsföring av turism
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Luleå - Kiruna.
1:1 H2000 Praktisk marknadsföring 1 – att marknadsföra i butik Kopiering tillåten © Liber AB 1:1 Vilka behov har mina kunder? Vilka kunder vänder jag mig.
Bild 1 EXAMENSARBETET KANSKE STARTEN PÅ DIN NYA KARRIÄR…
Team 4 Trust AB. Team 4 Trust - Varför? Fyra seniora industrialister som tillsammans har bred kunskap, samt erfarenhet av långa internationella karriärer.
Elever läser. Luke och Freebody Kodknäckande praktiken – förstå samband mellan talade ljud och skrivna symboler. Textdeltagande – semantisk förståelse,
PRAO ÅK 8 VECKA nov Din studievägledare och kontaktperson på skolan: Mimmi Linden
Teknisk service (1/2) Välkommen till Nespresso Club, du talar med, vad kan jag hjälpa dig med? Medlemsnummer Skulle jag kunna få ditt medlemsnummer? (Om.
Varför är bra hemsidor viktiga för företag?. En hemsida är en av de mest kraftfulla marknadsföringsverktyg ett företag kan ha. Inget annat marknadsföringsverktyg.
Ett kontrakt har sitt pris
MARKNADSFÖRING Marknadsföring är allt arbete som utförs i ett företag i syfte att föra en vara eller tjänst från producent till konsument.
Ann Carlsson, vd Apoteket AB
Vi är din IT-avdelning Alla storföretag har IT-avdelning / IT-chef. Mindre företag har inte resurser till samma lösningar. Vi erbjuder småföretag samma.
Kundresan i sociala medier
Intressetrappan i sociala medier
Marknadsplan Gör en marknadsplan.
Korta noteringar från borden
PRAO Praktisk arbetslivsorientering Katarina Norra
PRAO vecka 48 (27 november- 1 december)
Att skriva CV och ansökningsbrev Intervju – hur kan det gå till?
MÅNGA olika TYPSNITT kan ge ett
2013 – ÅK1 – version 1.
Saco-förbundet för dig i transportsektorn
Nämndmöte KB Mars 2016.
(Företagsnamn) Marknadsföringsplan
Hur man använder Video med e-post och Prospektrapporten
Presentation av affärsplan
Din företags-broschyr
Att leda och genomföra transformation WS 3 Region 10
Presentation av affärsplan
Företagets namn Affärsplan.
Priser: JR/SR-storlekar.
Win-win när sociala företag gör affärer med andra företag Mona hallström hjorth 21 februari
LIF e-hälsa 2019 Hur bidrar Sveriges forskande läke­medels­industri till visionen ”Sverige bäst i världen 2025”? Urval hemsidan.
Presentationens avskrift:

KUNDANSKAFFNING

KUNDANSKAFFNING ACNs Prisfilosofi VÅRT FOCUS – Andra operatörer och deras marknadsdel VÅR STRATEGI – Lägre priser än ledande operatörs tjänster VÅR POSITION – Erbjuda mer till en större del av marknaden ACNs Product Team har koll på marknaden för att alltid vara konkurrenskraftiga

Representant filosofi KUNDANSKAFFNING Representant filosofi DITT FOCUS – Varm marknad DIN STRATEGi – Relationsmarknadsföring DIN POSITION – Bygg en solid kundbas medan du bygger ditt team

Kvalicera dig för utbetalningar på 7de Nivå KUNDANSKAFFNING Återkommande Långsiktig mål Kvalicera dig för utbetalningar på 7de Nivå 40 poäng ELLER 20 poäng och 4 kvalificerade direktsponsrade Team Trainers Du Upp till 10% 1 1/4% 2 1/4% 3 1/4% 4 1/2% 5 1% 6 2% 7 7% SVP upp till 2% 8

Källa 2: Tilltänkta kunder genom presentationerna KUNDANSKAFFNING Källa till kunder: Källa 1: Du själv Källa 2: Tilltänkta kunder genom presentationerna Inget intresse av möjligheten Tänker på det Källa 3: Familj, vänner, nära kontakter & Genom rekommendation

Led med ACN möjligheten till företagande KUNDANSKAFFNING Kom ihåg Led med ACN möjligheten till företagande Skaffa kunder bland intressenter vid dina presentationer

DE FLESTA INTRESSENTER: KUNDANSKAFFNING Kom ihåg ...när du skaffar kunder utanför dina rekryteringspresentationer DE FLESTA INTRESSENTER: Är INTE tekniska Är mer intresserade av ihärdighet, entusiasm och spänning. Inte detaljer.

Ingen slamming eller kundplacering KUNDANSKAFFNING TSA: STORA BOKSTÄVER Korrekt namn Ingen slamming eller kundplacering Underskrift av den som står för telefonabonnemanget

KUNDANSKAFFNING Bli rekommenderad! Anledningar varför du skall fråga efter rekommendationer & varför intressenter & kunder bör rekommendera dig ACN-2-ACN Gratis samtal!

KUNDANSKAFFNING Ringkretsar:

KUNDANSKAFFNING Stanna kvar: Förbered Winback

Tack för att du hjälper mig prova min tjänst.. Följa-upp Samtal Tack för att du hjälper mig prova min tjänst.. Inget problem!Jag hjälper gärna till...

KUNDANSKAFFNING SW – SW – SW – SW NÄSTA!!