Kommunikation för er ToD-miljö Hur du skapar: intresse, kontakt och affärer för din T&D 1.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Välkommen till Ravelli.se. Ravellis affärsidé  Ravelli skall utveckla och sälja designade kläder och accessoarer till föreningar och skolklasser i Skandinavien.
Advertisements

Att förbättra världen genom återvinning och utbildning Handen på hjärtat – har vi inte ofta för mycket kläder i garderoben som vi inte använder? Det är.
Handel i världen.
I samarbete med Nikolaus Koutakis Örebro universitet 1.
Åk 4 LPP. LÄSFÖRSTÅELSESTRATEGIER Vi ska lära oss hur vi använder läsförståelsestrategier för att bli bättre läsare och få mer glädje av de texter vi.
… går det att komma in i cafét med rullstol eller barnvagn? … finns det mat för den som inte kan, får eller vill äta allt? … finns det handikapptoalett.
Röda tråden. Syfte Föreningen följer Svensk Innebandys Utvecklingsmodell nedan kallat SIU som ligger till grund för långsiktigt idrottsutövande. Aktuell.
16:1 Kopiering tillåten. M2000 Compact © Liber AB Kampanjens förutsättningar sammanfattas i en brief Bakgrund Vilka är målgrupperna? Kampanjens mål Vilka.
Bioekonomi – från ord till handling. Sverige är ett fantastiskt skogsland! Vår vision kan skapa en positiv dialog och samsyn om skogens möjligheter. Skogen.
I samarbete med Nikolaus Koutakis Örebro universitet 2.
TRIVSELREGLER VALLENS IF F98 I omklädningsrummet :  Att alla sänker ljudnivån.  Att alla skall få en plats att byta om på.  Att alla håller ordning.
”Förskoleklassen en klass för sig” Förskoleklassen är en bro mellan förskola / skola och elevernas fortsatta lärande. Förskoleklassen omfattas av läroplanens.
Fredrik Steinholtz - Vagabond nt AB Fredrik Steinholtz -
TD agenda samråd Inledning Film Publik visning EAH - projektet
En snabbkurs i orientering
Nya svenska storföretag En kommentar
Nu Skin Europa, Mellanöstern och Afrika (”EMEA”)
Bästa utveckling för alla
CC-Fix.
Staden Geografi åk 4.
Motivera lantbrukarna i rådgivningen
Människokännedom.
Arbetssökning vid arbets- och näringsbyrån
Jämställd regional tillväxt Blekinge Malin Faraasen
Elisabet Strand Engagerad, rak och empatisk problemlösare som blir uppskattad och omtyckt när man upplevt mig ”in action”.
En kort presentation av Tillväxtverket
Fotbollen i Hovsta Vision
Utrustning.
Grön infrastruktur - Friluftsliv
Påverkansanalys Version 2 mars 2017
Nyttjande av stimulansbidraget för andra målgrupper
Tillväxt på miljödrivna marknader
Praktiska tips för lyckas!
Motivera lantbrukarna i rådgivningen
Service, service, service!
Törnekviors förskola Januari 2018.
Kompetensförsörjningsgruppen presenterar
Hej alla glada innebandyföräldrar
RISE Test & Demo Din resurs för teknisk utveckling och nya affärer
Det här arbetar vi med för att du ska kunna nå kunskapskraven
Projektledare - Wille Kyrk
Kommunikationsplan Bilaga 11 till överenskommelsen mellan Hudiksvalls kommun och Arbetsförmedlingen gällande samverkan för att minska arbetslösheten.
Uppdatering EIO Q – Nya ISO
Affärskunskap.
En klimatneutral värdekedja i bygg- och anläggningssektorn 2045 – en färdplan för fossilfri konkurrenskraft. Arbetet drivs av Skanska Färdplanen klar 23.
C H M S X Å A F K P Q V B G L R W Y D I N T Z Ä E J O U Ö
Utbildningsmodul Erbjudande - PITCH
GRÖN INFRASTUKTUR – nu och framåt
Föreningen Samtal och erfarenhetsutbyte
Kommunikationsstrategi för landsbygdsprogrammet
Chefens kommunikativa uppdrag Dag 1 & 2 Övningar
Design & Utvärdering, 5 poäng
Barnkonventionen.
Rulla ut toolkit 2017.
Rulla ut toolkit 2018.
Metodutveckling för att minska social oro
Ditt kompletta kontorsvaruhus
Välkomna! strategi för Vilt-förvaltning
Referenser – Carbon Capture and Storage (infångning och lagring av koldioxid) Bakgrund Fossila bränslen står för cirka 80% av världens energiförsörjning.
FRIIDROTT 7-10 ÅR INTRODUKTION.
Samordnad individuell plan (SIP)
1 2 Vad är viktigt för ett fruktbart samarbete i Uppsala län mellan olika aktörer, om vi ser till invånarnas bästa? Hur kan vår verksamhet utvecklas.
1 2 Vad är viktigt för ett fruktbart samarbete i Uppsala län mellan olika aktörer, om vi ser till invånarnas bästa? Hur kan vår verksamhet utvecklas.
Strategi 2025 Detta är ett bildspel som kan användas för att presentera den formella resan kring det pågående strategiarbetet. Bildspelet bygger på arbetsboken.
Stormen Alfrida.
Verksamhetsplaneringsdag
Biomedicinska analytikerdagen 15 april
Workshop 1: våra förutsättningar lokalt
Friskis&Svettis Friskis&Svettis är dess människor.
Tillväxtbolag inom digital röntgen
Presentationens avskrift:

Kommunikation för er ToD-miljö Hur du skapar: intresse, kontakt och affärer för din T&D 1

Hur du skapar förutsättningar för att ’rätt’ personer förstår saker ’rätt’. Förutsättning: Du vet ditt erbjudande till kund. Kanske genom att ha gått utbildningsmodulen ’Erbjudande och säljprocess’. För vet du inte vad du säljer, kommer inte kunden förstå vad de ska köpa

Målet för modulen: Hur skapa maximal räckvidd, samt intresse, till rätt personer vid kommunikationsinsatser. Ett utkast till en plan, på vad och hur du skall kommunicera, samt när. ”Nytt användningsområde för skogen!” Svampplockning eller tråd för kläder?