ShoreTel Connect Kontaktcenter

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
”från person till funktion”
Advertisements

En presentation av ett unikt system
Thommy Sjölander och Ulf Lundgren, MRO Software AB
Inloggning Mobil Administration Finns på Ange ditt användarnamn och PIN-kod. Klicka på OK. Ett SMS skickas till din mobil.
Microsoft® Lync™ 2010 Attendant-utbildning
Anpassning i Windows och Word utan hjälpmedel med tangentbordet
Naturvårdsverket | Swedish Environmental Protection Agency
Ringa video- samtal med datorn
iPad fortsättningskurs
Varför är det viktigt att mäta?
Ett webbaserat rekryteringsverktyg för alla branscher!
Samarbete med Microsoft Office Sharepoint server 2007 Angelica Rydelius Bergman Välkommen!
Ulf Wallin, Eskil Fouganthine
Manual för älgdatabasen i
På kik kommunicerar man genom att chatta och skicka bilder till varandra gratis var man än befinner sig förutsatt att man har internet. Har man en video.
Mobil Marknadsföring & Kundklubbar Ivar Uttergård Marknadschef
Vision 80/20 Contact Center Lösningsexempel
Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
Naturvårdsverket | Swedish Environmental Protection Agency 1 Det här bildspelet är till för dig som arbetar på Naturvårdsverket och vill ha.
Hur registrera t.ex älgobs och avskjutning i Viltdata?
Komma igång med Basecamp via appen
Kort presentation ny VIP2000 Ny telefonilösning
Paketerad lösning för upp till 40 användare
Manual: Att lägga till personer i en grupp. (Tryck på F5 för att se PP-presentationen)
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och.
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. …telefonilösningen för dig som har fokus på hur det ” låter ” för dina kunder när du själv inte kan svara...
Unik Guide för föräldrar
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett återuppringningssystem - samtalsbokning istället för kö för bl.a. vårdcentraler och bilverkstäder.
Komma igång med Lync Windows Store-appen
Snabbreferens för © 2013 Microsoft Corporation. Med ensamrätt. Lync-startskärmen På Lync-startskärmen finns paneler i hubben till vänster som ger dig smidig.
Copyright © 2015 Datatal AB. All rights reserved. Nyheter 5.11.
KALLA TILL DISTANSMÖTE VIA MICROSOFT LYNC, KLIENT
Välkommen till Emrox Network Ett Butiksprogram för inskrift av Service. Manual för butiksmedarbetare Spara gärna denna manual på din PC eller skriv ut.
Contact Center On Demand Mika Pitkänen Sales Director.
Norrtälje Kommun - På väg. Fakta Norrtälje Kommun ca invånare ca invånare Sveriges största skärgårdskommun 1/3 av Stockholms län till ytan.
Dialect Unified En mobil växel olik alla andra Innehåll Växeln som molnstjänst En telefonväxel på dina villkor För användaren Vem vill du ringa? Telia.
Miljödata ABwww.miljodata.seBG Besöksadress Ronnebygatan Karlskrona PG Org. Nr Adato - rehabverktyget.
Knappar i Excel Hoppa till Start Hoppa till Infoga Hoppa till Sidlayout Hoppa till Referenser Hoppa till Utskick Hoppa till Granska Hoppa till Visa Skriv.
Funktion och utseende. Utseende undersida Montera GSM kort.
En genomgång av nya funktioner Introduktion till appen från Inläsningstjänst.
Beskrivning av vår hemsidas funktioner och tjänster.
Stockholms stad Serviceförvaltningen PROCESS- OCH GRÄNSSNITTSBESKRIVNING KC Förskola.
Instruktion – sekretariatet Ekhallen/Ekrinken. Såhär ser kontrollpanelen ut:
Meddix SVP. Lokala rutiner Adress till driftmiljö
Unotelefoni.se Uno. Användarinstruktion. unotelefoni.se Uno. En överblick. Hänvisning Samtal direkt på anknytning
ShoreTel UC för mobilen
Uno. Användarinstruktion.
Uno. Telefonistinstruktion.
Vad? Ett återuppringningssystem - samtalsbokning istället för kö för bl.a. vårdcentraler och bilverkstäder. Inte vanlig CallBack!
Windows 10 för handledare
Region Skåne Förvaltningsgrupp för Digital Diktering
Instruktioner kortläsare

IT Databas Göran Wiréen
Epost på personlig iPad för elever
Nya Celianet.
Adato - rehabverktyget
Presentation av Behörighetsbeställning på webben
Kontaktcenter Stockholm Brukarundersökning 2009
Nyheter & Förbättringar LIS2011
Nyheter & Förbättringar LIS2011
Artvise Kundtjänst -Handläggarutbildning.
Snabbguide för Connect Alarm app
Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt.
Kollektivtrafik i hela Västra Götaland
Nyheter Melior 219 SP 1 patch 200
En universal inloggning 27 mars 2019
Mi PC Den här presentationen beskriver Mi PC.
Presentationens avskrift:

ShoreTel Connect Kontaktcenter

Connect Kontaktcenter Kunden i fokus Bemötande i världsklass Webbbaserad Intelligent kö hantering Kompetens och identitetsstyrning Positionsuppläsning Multimedia – Samtal, mail och chat Avancerad Callback Databaskoppling Prioriterad kö Realtidsadministratör Rapportgenerator Handuppräckning för Agent Påtvingad kodning vid frånvaro Ställbara nyckelvärden i agentgränssnitt

Agentvy i Kontaktcenter Logga in och ur mina köer Alla mina aktiva samtal, kan även vara e-post och chatt Lista med alla inkommande samtal till de köer jag är med I, kan även vara e-post och chatt meddelande. Inställning för att Visa och Sortera Paus läge med eller utan påtvingad kod Programmerbara nyckelvärden s.k. KPI där viktig information visas. Varje KPI har färgkoder med ställbara tröskelvärden

KPI för Tillgängliga Agenter är Röd – Varnar då ingen är tillgänglig Agent – Samtal I Kö Inkommande samtal I kö – Vem ringer, vilket nummer har de ringt, vilken kunskap söks och prioritet på samtalet Paus med tid Antal i kö KPI för Tillgängliga Agenter är Röd – Varnar då ingen är tillgänglig

Agent – Inkommande samtal Pop-up på inkommande samtal med förhandsinformation och Svara knapp

Agent – Pågående samtal Detaljerad information om pågående samtal Kontrollpanel med samtalshantering, hjälp etc. Aktiva konversationer (samtal, e-post och chatt)

Agent – Avsluta samtal Efter kan Agenten koda samtalet (nöjdhet, kund o.s.v.) och man kan ställa en önskad efterabetestid s.k. Wrap-Up

Supervisor i Kontaktcenter Extra fält med överblick på inloggade Agenter Kö som Agenten är inloggad i Lista på inloggade Agenter

Supervisor – Information om Agenter Utökad funktion för medhörning Information om Agenters pågående samtal

Supervisor – Agent Handuppräckning Agent behöver hjälp Vem är det som behöver hjälp?

Supervisor – Avancerat Läge med Realtidshantering Detaljerad Agent information Grafisk Hantering Inkommande Detaljerad Inringande Nr Detaljerad Kö information Grafisk Agent information

ShoreTel Kontaktcenter Presentation Ola Moberg | Kamoda AB | 031-3616606 | ola.moberg@kamoda.se