Advertisements
Advertisements

Coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅ NU SEN ÖKAD MEDVETENHET RISKING BEING ALIVE.

Similar presentations


Presentation on theme: "Coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅ NU SEN ÖKAD MEDVETENHET RISKING BEING ALIVE."— Presentation transcript:

1 coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅ NU SEN ÖKAD MEDVETENHET RISKING BEING ALIVE

2 Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN

3 Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive

4 Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel

5 Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel Se framåt i handling – eget committement, stöd på hemmaplan Möjliga handlingar i relation till organisationsstruktur

6 Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel Se framåt i handling – eget committement, stöd på hemmaplan Möjliga handlingar i relation till organisationsstruktur Medvetna pragmatiska val Mötet mellan min avsikt och omvärlden Handling - kontakt – upplevelse – reflektion – integration/lärande Organisatorisk riskning being alive

7 Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel Se framåt i handling – eget committement, stöd på hemmaplan Möjliga handlingar i relation till organisationsstruktur Medvetna pragmatiska val Mötet mellan min avsikt och omvärlden Handling - kontakt – upplevelse – reflektion – integration/lärande Organisatorisk riskning being alive Meningsskapande pragmatisk förändring

8 Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel Se framåt i handling – eget committement, stöd på hemmaplan Möjliga handlingar i relation till organisationsstruktur Medvetna pragmatiska val Mötet mellan min avsikt och omvärlden Handling - kontakt – upplevelse – reflektion – integration/lärande Organisatorisk riskning being alive Meningsskapande pragmatisk förändring ÖKAD MEDVETENHET RISKING BEING ALIVE


Download ppt "Coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅ NU SEN ÖKAD MEDVETENHET RISKING BEING ALIVE."

Similar presentations


Ads by Google