Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avGustav Martinsson
1
coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅ NU SEN ÖKAD MEDVETENHET RISKING BEING ALIVE
2
Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN
3
Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive
4
Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel
5
Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel Se framåt i handling – eget committement, stöd på hemmaplan Möjliga handlingar i relation till organisationsstruktur
6
Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel Se framåt i handling – eget committement, stöd på hemmaplan Möjliga handlingar i relation till organisationsstruktur Medvetna pragmatiska val Mötet mellan min avsikt och omvärlden Handling - kontakt – upplevelse – reflektion – integration/lärande Organisatorisk riskning being alive
7
Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel Se framåt i handling – eget committement, stöd på hemmaplan Möjliga handlingar i relation till organisationsstruktur Medvetna pragmatiska val Mötet mellan min avsikt och omvärlden Handling - kontakt – upplevelse – reflektion – integration/lärande Organisatorisk riskning being alive Meningsskapande pragmatisk förändring
8
Kartläggning av bakgrund, behov, dilemma – scanna fältet, beskriva konkret (cirkulära och relationella frågor) Studera parallella processer coachingmodell över gestaltiskt lärande DÅNU SEN Existentiellt förhållningssätt Fenomenologisk metodik Konfrontation i nuet – Reflektoriska frågor Vad sker när du berättar, vad hör du dig berätta? Emotion och frustration kan leda till insikt Intrapsykisk risking being alive Kreativt experimenterande Testa nya förhållningssätt – korta rollspel Se framåt i handling – eget committement, stöd på hemmaplan Möjliga handlingar i relation till organisationsstruktur Medvetna pragmatiska val Mötet mellan min avsikt och omvärlden Handling - kontakt – upplevelse – reflektion – integration/lärande Organisatorisk riskning being alive Meningsskapande pragmatisk förändring ÖKAD MEDVETENHET RISKING BEING ALIVE
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.