2008 Motorflygförbundet KSAK Riksnavigeringen Enkel att genomföra med de data-hjälpmedel M-KSAK kan erbjuda som PFCM Precision Flying Compitition Marking System och Ultimate Down Load
2008 Motorflygförbundet KSAK Så genomför du en tävling Gör en bana Flyg Analysera
2008 Motorflygförbundet KSAK M S Gör en bana
2008 Motorflygförbundet KSAK Så genomför du en tävling Gör en bana Flyg Analysera
2008 Motorflygförbundet KSAK M S Flyg banan
2008 Motorflygförbundet KSAK Så genomför du en tävling Gör en bana Flyg Analysera
2008 Motorflygförbundet KSAK Analysera flygningen
2008 Motorflygförbundet KSAK Analysera flygningen
2008 Motorflygförbundet KSAK Andra exempel på flygningar
2008 Motorflygförbundet KSAK Brytpunkt med minutsväng Korrekt utförd minutsväng. Passage av BP några sekunder tidigt. För tidigt utförd minutsväng, ”back track”. Passage av BP ca 1,5 minuter för sent Ej utfört minutsväng, ”back track” Ej passerat BP
2008 Motorflygförbundet KSAK Korrekt passage av BP. Något sent passerad BP. Ingen ”back track”. ”Back track”. Ej passerat BP Brytpunkt utan minutsväng
2008 Motorflygförbundet KSAK Du kan kontakta någon av oss Håkan Carlsson Fräs Erik Andersson Ingemar Olsson Gunnar Franzén
2008 Motorflygförbundet KSAK