Hur syns man i bruset? Genom att göra lite annorlunda Genom att öppna upp för det oväntade Sinnesupplevelser förstärker
Vad är vi bra på? Att realisera idé och vision Att skapa uttrycksfulla lösningar med enkla medel Att lyfta fram och förtydliga information med hjälp av konstnärliga uttryck Att kunna se när behovet är något annat än det som efterfrågas Att rytmisera - vi känner när auditoriet behöver ny näring Att även omfatta detaljerna i helheten
Det unika med oss? Vår samlade erfarenhet av kultur- och reklamuppdrag
Vi kan addera ljus och ljud färg och form olika materialval rumskänsla oaser - pauser musik skådespel
Vi har ett stort och upparbetat nätverk
Vi kan hjälpa er med presentationen mötet eventet konferensen mässan kampanjen
Vi är bra på att engagera alla inblandade
Vi eftersträvar att kittla alla sinnen Copy Astrid Göransson
Vi adderar kringaktiviteter
Uttrycksfulla lösningar med enkla medel Psykoanalytiska föreningen
Kampanjen skulle vara tillgänglig för dyslektiker och riktade sig till alla Ett samarbete mellan Riksutställningar, Riksteatern och Dyslexikampanjen m.fl..
Fikapausens betydelse för trivsel på arbetsplatsen En installation i en utställning om arbetslivet
Bilden användes på affischpelare, parkeringsautomater och som utsida på katalog. Om benvetenskap och människosyn från 1500-talet och framåt.
Livspussel svängda vitvaror specialtillverkade
Specialtillverkade lampor i en utställning om visioner Konsthallen i Nyköping
Kaos von Linné en utställning om att ordna världen
Ett exempel på hur man kan synliggöra statistik
En av åtta berättelser om utbrändhet
Biståndsorganisationen Diakonia behövde öka sin kännedomen. Vi föreslog en utställning på Etnografiska museet ”Människor som förändrar världen”
Kundlista Riksutställningar Vetenskapsrådet Etnografiska museet Svenskt Näringsliv Rädda Barnen Sif Kommunal Psykoanalytiska föreningen Arbetets museum Byggforskningsrådet Byggnads Fredells byggvaruhus Riksteatern m fl