För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot... Räck upp en hand alla som… •jobbat på en myndighet med lågt förtroende •jobbat på en myndighet vars medarbetare helst inte berättar var de jobbar •jobbat på en myndighet som kännetecknats av genuint dålig service •jobbat på en myndighet som kännetecknats av krångel och byråkrati •jobbat på en myndighet som ansetts sakna mänsklighet •jobbat på en myndighet med ifrågasatt effektivitet
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot... Vilka var de viktiga stegen? •Ansiktet utåt och service, 80-talet •Enklare att deklarera, tal •”Ett samhälle där alla vill göra rätt för sig”, 90-talet •Vårda viljan att göra rätt för sig, talet •Service, kontroll, lagändringar – olika verktyg, talet •Bättre service i telefon, 00-talet •E-tjänstutveckling, inklusive deklaration 00-talet •Forskningsbaserad verksamhetsstrategi, 2004 •Våra attityder och dess betydelse för förtroendet och måluppfyllelsen Mellan 1987 och 2004 blev 144 myndigheter en
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot... Vad vinner man på förtroende?
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot... Bemötande Förtroende Rättvisa Viljan att göra rätt Faktorer som påverkar viljan att göra rätt
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot olika plånböcker, med namn men utan adress, lades på gatan i 10 städer Hur många lämnades in till polisen? Oslo. Ankara
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot... Medborgarna började gilla Skatteverket bättre än skattesystemet
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot Kännedom och förtroende, pensionärer Källa TNS Sifo
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot Kännedom och förtroende, pensionssparare Källa TNS, Sifo
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot Expressen
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot SvD Brännpunkt
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot G-P
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot Därför är förtroende viktigt •Myndighetens förtroende påverkar normerna hos medborgarna, vilket i sin tur påverkar den allmänna viljan att göra rätt positivt. •Personer som har förtroende för myndigheten accepterar lättare beslut som går dem emot. •Myndigheter som har förtroende äger sin egen utveckling. •Ökat förtroende ger ökad stolthet hos alla medarbetare.
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot... Kom-ihåg-lista för förtroendebyggare •Minns vilka du är till för •Förenkla livet för dem •Sköt kärnuppdraget bra •Ha en klar bild av vad du vill, vart du ska och hur du vill bli uppfattad •Folk och företag i allmänhet är bra och vill göra rätt •Behandla dem därefter •Dra en klar skiljelinje mellan myndighetens arbete och systemet/ de politiska besluten
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyn: Visa/Sidhuvud och sidfot