LookWho’sClicking® MindFireInc® Marketing’s Missing Link.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
ADR: Automatic Delivery Rewards Vägledning. VAD ÄR ADR? •ADR är ett enkelt sätt att få hem produkterna du gillar och behålla din försäljningsvolym (PSV).
Advertisements

E-tjänster söker användare Från p-medborgare till e-medborgare
E-handelsidentiteter ökar konverteringsgraden – En studie utförd av HUI Research på uppdrag av.SE (Stiftelsen för Internetinfrastruktur) © 2011 HUI RESEARCH.
Varför är det viktigt att mäta?
Sellmasters affärsidé Vår affärsidé är att öka företagens försäljning och lönsamhet genom att veckovis coacha och träna säljare och säljkårer med tips.
Nyttorealisering på 10 min
30 – 18 – 11 – – 134 – 124 – – 76 – 75 – 62.
Ett webbaserat rekryteringsverktyg för alla branscher!
För att uppdatera sidfotstexten, gå till menyfliken: Infoga | Sidhuvud och sidfot. 1 Prognos till alla.
Presentation av: Johan Uddh Utvecklingschef. Våra kunder! Vår idé gör det enkelt att vara kund oavsett var du bor! Kvinnan står för beslutet till förändring.
Om bildspelet Detta bildspel är tänkt som ett bibliotek att plocka bilder ur. Om bildspelet ska användas av personer på bank är det viktigt.
Sellmasters affärsidé
Avalon Information Systems Vi är IT-företaget som behärskar framtagning av information och utveckling av konkurrenskraftiga IT-system. - Produktinformation.
Jonas Augustsson.  Målet att komma högt upp på ex. en Google sökning.  Med hjälp av rätt typ av kodning, sökord i lagom mängd i texten, bildtexter mm.
Vår tekniska plattform, vår lyhördhet för kundens processer och affärer, vår förmåga att dra till oss rätt kompetens och vår kraftfulla satsning på.
Mamut Business Software 9.0 Nyheter & Försäljningsargument
PLR.SE EN MARKNADSPLATS SOM NÅR 830 PLÅTSLAGERIFÖRETAG.
Marknadsföring & Internet
Marknadsföring av turism
Block 4: Att driva företag
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Introduktion till IT och e-Tjänster Delkurs 3 1 Datorer i Nätverk En introduktion till ’Hård Infrastruktur’ DEL 2.
INFORMATIONSHANTERING Tips & råd av Anna Maria & Joakim
Out of home Jannike Sköldebjer MMS. Bakgrund People Meter-panelen mäter endast tittandet i hemmet. Gäster representerar panelmedlemmar som tittar i annans.
Marknadsförarens mall för att skapa köpares persona!
Din kompetens – vår möjlighet. Övergripande visionärt mål Målet är att hos landstinget som arbetsgivare höja kunskapen om personer med funktionsnedsättning.
Från 4 P till relationer Med kunden i centrum.
Marknadsförarens mall för att skapa köpares persona!
Marknadskommunikation och mediaval
Marknadsföring och försäljning
Varför UNIKUM? Genom att arbeta med IUP via Internet och verktyget Unikum vill vi uppnå flera saker: Ökad delaktighet i planeringen från föräldrar och.
Christoffers Clothing Company
Reklamkampanj Marknadsaktiviteter.
Västra Götalandsregionens nya handlingsprogram
Bo Hansson Nils Runberg. Vid första kontakten med hemsidan ska besökaren… Attraheras av en grafiskt intressant profil Lätt hitta mer om det som finns.
Marknadsföring av turism
Vill du ha fler gäster? Kostnadseffektiv och mätbar marknadsföring av din restaurang.
BEANS NÖJD KUND INDEX 2015 Resultat från webbenkät.
Varför beter sig ekonomin som en berg- och dalbana?
BIG DATA. Så här går det till : Varje webbplatsbesök används för att bygga upp en personlig profil. Den kan innehålla information om personliga intressen,
Visa ditt stöd för klimatavtalet genom att släcka lyset i 60 minuter Den 28 Mars
Rekommendationer - Hur handlar vi utifrån resultaten? Bibehåll förbättringsidén eller utveckla/avveckla, ny PGSA? Förbättringsområde: Patientförening för.
Improve today. Optimise tomorrow Bemanningsplanering för en värld i rörelse Enri Bimbashi, Product Manager.
Släck ljuset den 28 mars och visa ditt stöd för ett riktigt bra klimatavtal.
Sociala medier källkritik. Att kunna kommentera under ett flöde Bloggar inklusive kommentarsfält Twitter Facebook, Google+ eller Linkedin. fotosidor som.
Klimatfrågan – en undersökning bland börsföretag Världsnaturfonden Christer Boije P
Allmänt Peter Bloom e-post tfn Bidrag kan beviljas till företag, oavsett företagsform, som bedriver verksamhet på.
Henåkers Trophy – 29 mars 2014 Vill du vara med och sponsra Team-03:s hockeycup? För endast 1000 kr får Ni loggan i/på: - Helsidesannons i SLA - Lagets.
Välkommen till svenska 2!
Fokus vård och omsorg Kompetensförsörjning inom välfärdssektorn
Jag ser dig – jag ser dig inte! Om hat.
Beställare Inside KOM Mötes- samordnare Intern Service* IT Reception
Företags kommunikation med kunderna
Tips på verktyg som stöd i förbättringsarbetet
36 % 56 % Källa: IDC Visste ni….det finns studier som visar att en anställd lägger 36% av sin arbetstid på att leta efter och sammanställa information,
Korta noteringar från borden
Lathund för administratörer
Lathud för lagledare P00.
Med E-tjänst mot framtiden!
Handelsbarometern Svensk Handels indikator över framtidsförväntningarna bland handelns företag December 2017.
Vad tycker äldre om äldreomsorgen
© CPJ Consulting AB All ideas, concepts and information contained in this document remain confidential and the intellectual property of CPJ Consulting.
Olika funktioner och tips till PowerPoint
(Företagsnamn) Marknadsföringsplan
Hur man använder Video med e-post och Prospektrapporten
Vad är marknadsföring? “Marketing’s job is to convert societal needs into profitable opportunities”
Mia Liblik ny vd Folksam LO Pension
Vi i Guddarps IF kommer börja använda oss av Bokat.se!
Presentationens avskrift:

LookWho’sClicking® MindFireInc® Marketing’s Missing Link.

Vad gör vårt verktyg för Er? Spårar, mäter och förbättrar Dina marknadsaktiviteter på ett helt nytt sätt! Verktyget LookWho'sClicking® OnDemand hjälper Dig att med lätthet skapa Personifierade URL’er och landningssidor.

Vårt mål Förse uppdragsgivare med marknadens starkaste och mest användarvänliga integrerade plattform för marknadsföringsaktiviteter. Vi levererar innovativt stöd som leder till ökade intäktsmöjligheter, överlägsna programresultat och återkommande avkastning. Få fler respondenter, öka försäljningen och förbättra resultaten!

Prognos – DM Direct Magazine prognos för direktreklam (2008): Huvudbudskapet är att framtiden är ljus Direktreklamens tillväxttakt ligger stadig på 6,3% till 2011 Tillväxt hänförs till marknadsinvesteringar i flerkanaliga satsningar Att veta vem ni kommunicerar med är oerhört viktig i all form av marknadsföring, inte minst under lågkonjunkturer.

"42 % av alla som mottar direktreklam Fakta - DM "42 % av alla som mottar direktreklam (on- eller offline) föredrar att svara online" – 2006 DMA - undersökning Är ni förberedda?

Vad händer med respondenter som går till ett företags hemsida? "Men vi har en hemsida!?" Vad händer med respondenter som går till ett företags hemsida? OFTAST…INGENTING…? Att hänvisa respondenter till normala företagssidor är inte tillräckligt. Vanligt förekommande på olika företags hemsidor: Innehåller omfattande information som inte är kopplat till det direkta kunderbjudandet Har inte möjlighet att spåra (direkt) reklamen Sidorna är byggda för att ge information, inte att skapa ledande positioner

Hjälpmedlet heter LookWho’sClicking® Med detta hjälpmedel ger vi dig möjligheten att spåra, mäta och förbättra dina marknadsaktiviteter, exempelvis i följande mediekanaler: Annonser, TV, Banners, Radio, ODR, ADR, e-mail etc. INTRESSERAD? Ring eller skicka en mail till oss! För mer information och kampanjexempel, klicka på följande länk: LookWho’sClicking®