-Administratörer
Uppgift 1 Specialistgrupper Skapa en ny specialistgrupp på nivå 2 (under någon av de befintliga). Ändra mallen för notifiering vid nytt ärende Ändra mottagare av notifiering vid nytt ärende Gå in i den tillhörande behörighetsgruppen som skapats automatiskt. Lägg in de personer som ska arbeta i denna specialistgrupp. Lägg också in gruppen Handläggare Arbetsgrupp Kundtjänst som behörig i din specialistgrupp.
Uppgift 2 Ärendetyper Skapa en ny ärendetyp på nivå 2 (under någon av de befintliga). Ändra organisationstillhörighet och rekommenderad specialistgrupp. Skapa en ny ärendetyp på nivå 1 Fyll i namn, kortnamn, kategorigrupp, organisation samt rekommenderad specialistgrupp.
Uppgift 3 Kategorier Skapa en ny kategori Lägg till den i en kategorigrupp Ta bort kategorin från kategorigruppen Ta bort kategorin från systemet
Uppgift 4 Organisation Skapa en ny organisationsenhet någonstans i strukturen. Gå in i den ärendetyp du skapade tidigare. Koppla den till din nya organisationsenhet.
Uppgift 5 Svarsmallar Skapa en ny svarsmall för att besvara kund via e-post. Lägg in ett bokmärke i mallen. Välj in svarsmallen i rätt inkorgar
Uppgift 6 Checklistor Skapa en ny checklista i en av mapparna. Lägg in intern text och en länk till en webbsida. Koppla checklistan till rätt ärendetyper. Gå till de generella funktionerna och öppna snabbregistreringen för nya ärenden. Prova söka på ett ord i din checklista. Alla ärendetyper som den är kopplad till visas. Gå till administrationen och öppna din checklista igen Lägg in ett sökord. Bocka i rutan Vid sökning använd enbart nyckelord. Gå till de generella funktionerna och öppna snabbregistreringen. Prova söka på ett ord i din checklista. Prova sedan söka på nyckelordet som du skrev in.
Artvise Kundtjänst