Kundundersökningen Enkätfabriken har genomfört en kundundersökning om de arbetsmarknadsinsatser som kommunen finansierar. Syftet med undersökningen är.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Skolundersökning 2014 Föräldrar förskola
Advertisements

Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %
Medarbetarundersökning KTH Skolan för teknik och hälsa 2011
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Östra Göinge 2012 Lokalt företagsklimat.
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Kungsör 2012 Lokalt företagsklimat.
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Emmaboda 2012 Lokalt företagsklimat.
Montessori Elefanten Sigtuna kommun Skolundersökning 2013 Föräldrar förskola Antal svar för aktuell förskola: 15 st. Svarsfrekvens: 94 procent Antal svar.
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Åtvidaberg 2012 Lokalt företagsklimat.
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Katrineholm 2012 Lokalt företagsklimat.
Skolundersökning 2014 Föräldrar förskola
NKI nr 2 november 2014 Alingsås lasarett.
Haparanda stad Invånarenkät 2015 Haparanda stad – Invånarenkät
Verksamhetsrapport 2016 Verksamhet xx - medarbetare Svarsfrekvens Verksamhet xx 100% (100 svarande/100 mottagare) Svarsfrekvens AcadeMedia totalt 76% (6103.
Solna stad Skolundersökning 2015 December Om undersökningen Bakgrund Solna stad genomför regelbundet en brukarundersökning i förskola, och grundskola.
Verksamhetsrapport 2016 Verksamhet xx - elever Svarsfrekvens Verksamhet xx 100% (1000 svarande/1000 mottagare) Svarsfrekvens AcadeMedia gymnasium 100%
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2015 Resultat för Upplands Väsby_Camillas Hemtjänst och Service (minst 7 svarande) Hemtjänst.
Genomförd av CMA Research AB Medarbetarundersökning 2014 Oktober 2014 Ängelholms kommun.
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015 Stockholm Stad.
Regiongemensam elevenkät 2016 Regiongemensam elevenkät 2016 Vårdnadshavare Skolrapport Åsaskolan Årskurs 8.
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015 Stockholm Stad.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014 Stockholms län Resultat för Camillas hemtjänst & service i Täby (minst 7 svarande) Hemtjänst.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Solna stad Skolundersökning 2015
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Regiongemensam elevenkät 2016
Medarbetarundersökning 2016
Regiongemensam elevenkät 2016 Vårdnadshavare
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Regiongemensam elevenkät 2016
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Regiongemensam elevenkät 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Regiongemensam elevenkät 2016
Solna stad Brukarundersökning 2017
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2017
Regiongemensam elevenkät 2016
Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Brukarundersökning 2011
Kvalitetsbarometern LSS 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Sigtuna kommun Sigtuna kommun - Föräldrar Grundsärskola
Regiongemensam elevenkät 2016
Regiongemensam elevenkät 2016
Sigtuna kommun Sigtuna kommun - Föräldrar Grundsärskola
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Rapporten innehåller totalresultaten för åk 2, 5 och 8.
Regiongemensam elevenkät 2016
Regiongemensam elevenkät 2016
Regiongemensam elevenkät 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Botkyrka kommun Brukarundersökning 2018
Presentationens avskrift:

kundundersökningen Enkätfabriken har genomfört en kundundersökning om de arbetsmarknadsinsatser som kommunen finansierar. Syftet med undersökningen är att skapa en bild av hur kunderna upplever sin insats och kartlägga vilka faktorer som påverkar uppfattningen i positiv eller negativ riktning. Undersökningen genomfördes under april 2018. Svaren samlades in via en webbenkät och inbjudan att delta sändes per brev, dels till kundernas kontaktpersoner via arbetsmarknadsinsatsen, men även till kundernas hemadresser. Därtill skickades även ett påminnelse-SMS med en direktlänk till webbenkäten ut till kunderna. Sammanlagt har 109 av 347 personen svarat på hela undersökningen, vilket ger en svarsfrekvens om 31 procent.

Sammanfattande NKI I figuren ovan redovisas medelvärden för de olika frågeområden som undersökningen delades upp i. För att ge ett sammanfattande mått på kundernas syn på Nacka kommuns arbetsmarknadsinsatser generellt sett ställdes i undersökningen två så kallade nöjd-kund-index-frågor. Resultaten för dessa två frågor redovisas i figuren ovan.

Värdegrund

Kundens MÅL

KONTAKTER MED ARBETSLIVET