Marknadsföring FÖRETAG Ny hemsida smartboard.se

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Den här dagen är bara för dig!. Utställare som är där för dig. –Universitet/högskolor –Yrkeshögskolor –Folkhögskolor –Företag •Rekrytering på kort sikt.
Advertisements

Främja Kvinnors Företagande i Blekinge Första utlysningen – beviljade projekt Catharina Rosenquist.
Reporter.se håller hemsidor färska
TRÄFFA JOI Lär känna JOI communication. Vad kan vi göra för er?
SVENSKA LIVRÄDDNINGSSÄLLSKAPET. FILMEN OM OSS KANSLIET -GENERALSEKRETERAREKARIN BRAND -UTBILDNINGSANSVARIGMONA LISA WERNESTEN -EKONOMIKJELL GUSTAVSSON.
UN Women Sveriges verksamhetsplanering  Information/utbildning  Påverkan  Insamling.
MARKNADSPLAN 2013 Caroline Ossmin Lukas Jensen Malin Rydberg Linda Kåberg Johanna Svedlund Sebastian Otterborg.
Innehåll Strategier, målgrupper, mål Informationskanaler
Mamut Business Software 9.0 Nyheter & Försäljningsargument
Rotary behöver en stark image Christina Bredin
Psykosyntesföreningen Vision, verksamhetsidé & riktlinjer Vision Verksamhetsidé Riktlinjer Psykosyntesföreningen.
Kommunikation och marknadsföring i Heureka Lea Tuuli Kommunikationsdirektör.
Marknadsföring av turism
NULÄGESPRESENTATION SEPTEMBER 2014.
Styrning Mina meddelanden
ATT SÖKA PROJEKT. VI BÖRJAR MED NÅGRA EXEMPEL Projekt: Stärka regionförbundet och lokalföreningen Projektbeskrivning: Fler ideella Vi vill ha in fler.
4. Kanaler och forum, hemsidor, press och media Alvesta 11 februari 2010 Jacob Schulze.
Kap 8: Marknadsföring genom relationer
Marknadsplan Gör en marknadsplan.
Marknadsförarens yrkesroll
CV & ANSÖKNINGSBREV Per Arvidsson Lina Landström KARRIÄRCENTRUM
SMHI - din hjälp i små och stora beslut Leverentörsmöte: Företagsväxter AB 4 november 2011.
Läsplattor på Göteborgs stadsbibliotek. Därför startade vi  Stort intresse  Ge låntagarna chans att pröva på riktigt  Marknadsföra bibliotekets e-böcker.
Marknadsföring av Projekt X
TREADMÖTE 15 APRIL 2010/VÅRA ROLLER I PROJEKTET 1 ETT SAMVERKANSPROJEKT FÖR STUDENTER, FÖRETAGARE SAMT MENTORER I SKÅNE NV MENTORERNAS ”BIDRAG” Matchning.
Vi på EBA erbjuder kunder allt från Bungee jump till en äventyrshelg EBA gör lagstärkande helger för andra företag.
Varumärket SPF, Sveriges Pensionärsförbund. Varumärket är allt vi gör Varumärket är inte samma sak som en logotype, grafisk profil, slogan Varumärket.
Ola Nilsson Folkhälsoansvarig SPF:s förbundskansli SPF slår ett slag för det friska.
Bo Hansson Nils Runberg. Vid första kontakten med hemsidan ska besökaren… Attraheras av en grafiskt intressant profil Lätt hitta mer om det som finns.
Februari 2015 Friskis&Svettis - Tracking. Totalt – 7 mätningar (2014: Jan/Mar/Maj/Juli/Sep/Nov och 2015: Jan)
Gilla Din Ekonomi - Skola. INFORMATÖRSUTBILDNING FI:s huvudsakliga mål  Bidra till ett stabilt och finansiellt system med ett högt skydd för konsumenter.
Matematiktorsdagar Samarbete Kommunikation. Ur Allmänna råden för fritidshem. ”Aktiviteterna på fritidshemmet behöver bidra till att utmana eleverna samt.
5 P TAB SERVICES JUTTA JÄRVENPÄÄ, JANIKA KAITO, HENRIIKKA KEMPPINEN, MIREKA KANTANEN & SUSANNA KAINSALO.
Idéstuga – samla en grupp med både nya och gamla medlemmar och ta tillsammans fram förslag på nya aktiviteter.
Vi presenterar nyheten Äventyrshelger, där man får lära sig hur man överlever olika situationer i vildmarken. I marknadsföringen av denna kommer vi att.
Kommunikation mellan olika nivåer
Anna Hamberg Kick-off inför revideringen av näringslivsstrategin 22 januari.
STATUS WP3 Fredrik Grund – Innovatum –. Biogas2020 -tillsammans skapar vi en gemensam Skandinavisk biogasplattform WP3.1.1 Erfarenhetsutbyte, nätverk,
”Where there is a need there is a Lion ”. Lions Sveriges projekt “De glömda barnen” IPDG Åke Nyquist.
Senast 10 februari. Regiondalarnas hemsida, klicka på Elevantagningen.
Föreställ dig att du är 22 år och precis pluggat färdigt. Du bestämmer dig för att söka jobb hos Hela Världen AB. Hela Världen AB är ett företag som.
T4 inom Tc Norrbotten Inriktning skapas utifrån det lokala näringslivets behov. Arbete lokalt och regionalt. Samordning för att undvika konkurrens. En.
Elin Johnsson och My Hörting
Affärsidé HEAVENLY ska vara i framkant med hög kvalitativa produkter som attraherar alla, oavsett ålder, kön, smakpreferens etc. Vi ska ligga i framkant.
Katarina Lidén VD, SwedSec Licensiering AB
Digital mediakanal med unika läsare varje vecka
Enkät NB1- elever 2017 Antal svar från olika skolor.
Marknadsplan Gör en marknadsplan.
Verksamhetssammanställning för 2017
Svenska Brukshundklubben
Ett projekt av I samarbete med. Ett projekt av I samarbete med.
Produkt, pris, plats och påverkan
Marknad, målgrupp och mål
Enkät NB1- elever 2017 (1 181 deltagare) Sammanställd mån 18/9 -17
Netsmart ÅF-webinarie -19 maj 2017
Netsmart ÅF-webinarie -7 april 2017
NETSMART WEBINAR 6 OKTOBER 2017
Ny hemsida smartboard.se
Läkemedelsdagen 2018 Tema rationell läkemedelsbehandling År 2018 ordnas Läkemedelsdagen som en del av en omfattande kommunikationskampanj för genomförandeprogrammet.
Välkommen till förskoleklass 2018/2019
(Företagsnamn) Marknadsföringsplan
Tidsplan.
Utfall/resultat och produkter så här långt
Kompetenta, fokuserade, tydliga & kommunikativa 
Kommunikation.
Erasmus+ mobilitet yrkesutbildning
Kampanjkarta aktiviteter 13 – 19 år
För mera information: och följ oss på:
Måndagar: Prata om kampanjer - att planera, räkna på - kap. 5 och 6 Fredagar: Göra egna exponeringar - gruppuppgift efter olika teman Power-Point ”Kampanjer”
§ 1 Ändamål Mom 1 Dyslexiförbundet har till ändamål att stödja personer med funktionsnedsättningarna läs- och skrivsvårigheter/dyslexi och/eller matematiksvårigheter/dyskalkyli.
Presentationens avskrift:

Marknadsföring FÖRETAG Ny hemsida smartboard.se Kampanjer Sociala medier Mässor Lokala aktiviteter Annonser Säljstöd

Kampanjer www.smartboard.se/kampanjer Företagskampanj

Sociala medier Följ och dela! Netsmart AB Netsmart AB SMART Board SKOLA SMART Board FÖRETAG SMART Board Sverige SMARTKlubben SMARTKlubben SMARTKlubben SMART Board Sverige

Stora mässor 2017 - 2018 ISE 6 - 9 februari 2018

Lokala aktiviteter Vi bidrar med personal

Säljstöd på Webshopen Nyhetsbrev Webinarier Broschyrer / Produktblad

Bilagor Företagskampanj 29 sep 2017.pdf