Malmö högskola.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Arbetet med anmälningsavgifter
Advertisements

Avalon Information Systems Vi är IT-företaget som behärskar framtagning av information och utveckling av konkurrenskraftiga IT-system. - Produktinformation.
Kap 8: Marknadsföring genom relationer
Enheten för rättighetsfrågor West Pride. Vad är West Pride? -Kulturfestival -Belysa normkritik och hbtq-personers livssituation -Mötesplatser -Arenor.
Handel i världen.
SURE visar vägen i förändringen landsrapport Finland Antti Ikonen och Kaisa Isotalo SURE FIRE.
Smart Built Environment ur ett kommunikativt perspektiv #smartbuilt Kick-off 12 oktober 2015 Helena Gibson Ek.
Affärsplan 2010/2011 Förskolan Karlavagnen. Innehåll Företagets Vision Analys Målsättningar Strategier Planer Prioriteringar.
Utbildningsdepartementet Budgetproposition för 2012 mm.
SMART KOMMUN I NACKA: ENKEL OCH ÖPPEN VÅRT MÅL ÄR ATT BLI BÄST PÅ ATT VARA KOMMUN.
Kartläggning av studieavgifter – ett regeringsuppdrag Marie Kahlroth, projektledare NUAK-konferens 20 september 2016.
Sdfsajfdksadjflaskdfjsfd. Det var en gång …
VISA DENNA BILD: INLEDNING
Kunskapsprogram inom digital affärsutveckling
Supplemental Instruction (SI) – ett steg mot ökad samverkan mellan högskola, gymnasieskola och grundskola Jörgen Ekman & Andreas Jacobsson Pär Olsson.
Vem är jag? Stefan Haglund Bitr. antagningsansvarig
Äldreomsorgen idag och i morgon Ny teknik i välfärdens tjänst
Anonyma tentamina Fakulteten för teknik Skapad Anki Lektorp.
Fredrik Steinholtz - Vagabond nt AB Fredrik Steinholtz -
Hållbar kommunikation - systematisk dokumentation av kommunikativa behov och förutsättningar i pedagogisk miljö Sonia Tota, leg.logoped Grundsärskolans.
Målsättning Genom att utbilda beställarna i inköpsportalen
Exklusive nyanlända elever
Vägen till en helt digitaliserad Tentamina vid Juridiska Fakulteten
Psykisk hälsa Specialist Primärvård
Region Gävleborg Tillämpning i Stöd och behandling och kommunikationsplanering (5 minuter) Förmiddagen
Stoppa mutor.
SYSTEMATISKT KVALITETSARBETE
Maturity Matrix.
BarnSam Barn- och utbildningsförvaltningen, Gymnasie- och vuxenutbildningsförvaltningen, Hälso- och sjukvårdsförvaltningen, Kultur- och fritidsförvaltningen.
Vilka gemensamma målsättningar har vi med CC2016? Publikt Ekonomi
Revenue & Distribution på ditt hotell
Healthy Workplaces for All Ages 2016/17
De 5 buden i Ankaret -Hur vill vi kommunicera?
Mätning: IT-lösningar/distanslösningar finns och stödjer sammanhållen vård i hemmet Jan 2017 April 2017 Juni 2017 IT  lösningar/ distanslösningar finns.
Välkomna! INNEHÅLL Skolan berättar om vilka utmaningar de har haft under terminen. Socialtjänstens förebyggarteam presenterar vilka problem de upplever.
Fonden för europeiskt bistånd till dem som har det sämst ställt (FEAD)
Namn på lärare | kursnummer
Identitet och religion
Quick Tips for Effective Spa Management To manage your spa effectively, you should consider training your staff, letting people know about your spa through various marketing channels, and focus on improving customer experience. Play the slideshow to
Malmö högskola - försöksverksamhet med
Välkomna till Öppna universitetet vid Åbo Akademi!
Malmö högskola - försöksverksamhet med
Nu bygger vi nya KomIn..
Avgiftsreformen – lärosätena första erfarenheter
Röntgensjuksköterskedagen 8 november
GRÖN INFRASTUKTUR – nu och framåt
Personalstrategiska verktyg
Biomedicinska analytikerdagen 15 april
FRÅN SKOLA TILL ARBETE.
Kommunikationsstrategi för staden Så berättar vi om stadens arbete
Individuellt lärande tillsammans
Sjuksköterskedagen 12 maj
Malmö högskola - försöksverksamhet med
Strategisk kommunikation
Studieavgiftshanteringen ht11/vt12
Strategisk kommunikation
Redovisning vid Åbo Akademi
Malmö högskola - försöksverksamhet med
Studieadministratörens nya vardag
Våra medlemmar representerar ett tvärsnitt av det svenska samhället
Årshjul Xxx-avdelningen.
Strategi 2025 Detta är ett bildspel som kan användas för att presentera den formella resan kring det pågående strategiarbetet. Bildspelet bygger på arbetsboken.
Målgrupp år Boende på Tjärnaängar Kommunala fritidsledare
Kommunikationsplan 2019 för lokalt ledd utveckling i fyra fonder
Effektiva mötesplatser Erfarenhetsutbyte Kommunikation Synlighet
Biomedicinska analytikerdagen 15 april
- LISTAR DE STÖRSTA LEDARSKAPSUTMANINGARNA 2019
Sjuksköterskedagen 12 maj
För mera information: och följ oss på:
Kortsiktig /Långsiktig effekt Leverans/ /prestation
Presentationens avskrift:

Malmö högskola

Vad gjorde vi? Utbudet Service Projektgrupp som arbetade med marknads- och rekryteringsplan Länder och målgrupper – både i och utanför Europa! Vad gjorde vi? Malmö högskola

Utgångsläge och målsättning Utgångsläge innan reformen: 5-600 icke- europeiska studenter 50 EU/EES studenter Målsättning i samband med studieavgifter: 30 betalande och 100 EU/EES studenter Utgångsläge och målsättning MALMÖ högskola

Customer Relations Management – med personaliserade kontakter Webben och sociala medier Agenter Mässor Stipendier Extra antagningsomgång för EU/EES studenter Strategier Malmö högskola

Avgiftsprojekt Avgiftsprojekt med personal från olika avdelningar Bankkortsinbetalning och Fakturahantering Information om betalning och policy om Återbetalning Registrering Avgiftsprojekt MALMÖ HÖGSKOLA

UtMANINGAR Antagningsprocessen Kommunikation – internt och externt Utveckling av webben och sociala medier Servicenivå Malmö högskola

RESULTAT 50 betalande studenter 200 europeiska studenter Mindre studentgrupper men diversifierade grupper Erfarenheter och nya kontakter att bygga vidare på inför kommande år. MALMÖ HÖGSKOLA

MALMÖ HÖGSKOLA www.mah.se