Ö Cissi Cissi Dahl & Anneli Bengtsson X-Ovation.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
låt oss presentera SLIDEPLAYER.SE
Advertisements

LinkedIn som en tjänst för nätverksbildande Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
DIGITALA MEDIER I #ALMEDALEN Maj Innehåll  Digitala medier – grunderna  Digitalt PR-arbete  Digitala medier i Almedalen.
HSS Medias digitala medier
 Webpanel med 1600 svarande  Svarsfrekvevens om 57%  Riksrepresentativt urval  år.
Creative Cities Network Uppdraget Sverige – det nya matlandet Fokusområden -Primärproduktion -Förädlad mat -Offentlig mat -Restaurang -Turism/Marknadsföring.
Fredrik Thelander, fritidsledare Stockholm 7 mars 2012.
Barn, ungdomar och föräldrar på Internet. ”Internet är inte vår tids inferno utan vårt nya församlingshem” Natalia Kazmierska.
1. 2 Servo HÖGER Större utslag ger snabbare ->> hastighet. Mindre utslag ger långsammare -> hastighet. VÄNSTER Större utslag ger
TRÄFFA JOI Lär känna JOI communication. Vad kan vi göra för er?
1 Sociala medier inom juridiken Mark Klamberg, doktorand.
Sociala medier Maria Holm
Fakta om social media i sverige Sammanställt av Hans Kullin, Juni 2011.
Presentation av: Johan Uddh Utvecklingschef. Våra kunder! Vår idé gör det enkelt att vara kund oavsett var du bor! Kvinnan står för beslutet till förändring.
Vikten av att nätverka
Sociala medier Twitter Facebook Bloggar YouTube.
En del av Svenska Fotbollsförbundet
Vision "Vi vill inspirera till ett aktivt, roligt och hälsosamt liv." Copyright © 2007 Stadium "Vi vill inspirera till ett aktivt, roligt och.
Talböcker idag och imorgon
Näringsdepartementet Funkas Tillgänglighetsdagar Maria Häll Kansliråd, Enheten för IT-politik april 2010.
En nationell kampanj för digital delaktighet i Sverige
VART SKA VI…?.
Rotary behöver en stark image Christina Bredin
Mistat.se Kira Berg .se  1,5 miljoner svenskar står utanför internet. Hjälp oss minska klyftan med fram till  Upprop,
MARKNADSFÖRING OCH SERVICE
Hur kan vi påverka dem som styr?
Kommunikationsdagarna 2011 Göteborg augusti
Hur tänker Handisam om sociala medier?
Veteranen – en pigg 70-åring Årets tidskrift 2010
Reportagets delar Rubrik Underrubrik Ingress Brödtext Mellanrubrik
SOCIALA MEDIER PÅ RIKTIGT. VARJE DAG. #nopressurepå30minuter Presentation Chief Marketing and Communication Officer på Mynewsdesk.
bubblormellan process och resultat Reflektioner och erfarenheter från regionalt projekt Kajsa Petersson, Pirjo Elovaara,
Sociala medier och YouTube. ”Internet är inte vår tids inferno utan vårt nya församlingshem” Natalia Kazmierska.
Max Wehlin Halmstads Kommun Oktober 2014
Alumnundersökning Presentation Nätverksträffen för karriärvägledare och Alumnkoordinatorer 26 oktober 2013 Magnus Lindqvist Alumnkoordinator MALMÖ HÖGSKOLA.
PROJEKT FJÄLLVÄGEN 2012 – 2014 Både en resa och ett mål! Den kortaste vägen från kust till fjäll. Ett vinnande stråk genom samverkan! Det är en god vana.
Trender inom statsförvaltningen
Gröna näringen – en framtidsbransch!. Sid 2 | Lantbrukarnas Riksförbund Välkommen till de gröna näringarna Varor och tjänster som alla behöver – 4 procent.
Blir livet enklare med internet? Lambohov
Koka PR-soppa på en spik Johanna Snickars. Nordnet – en Nordisk nätbank Nordnet erbjuder tjänster som gör det enkelt att spara och låna Med innovativa.
Välkommen till Del 3.
Professor och forskningschef bodahlbom.se aktivering.se sust.se Staying Alive Bo Dahlbom.
Upplägget av delkursen massmedia:
Ungas uppfattning om välfärdssektorn Meningsfulla jobb med möjlighet att göra skillnad. Roliga och spännande jobb med goda framtidsutsikter och.
SÖS i sociala medier Kommunikationsavdelningen, Södersjukhuset
Vem litar du på? Om sociala medier och sociala nätverk Dataträff hos SeniorNet Södermalm 28 april 2010 Anita Rissler SeniorNet Lidingö.
Mera Möllan 2009 – Mera Möllan Bryta utanförskap Pilotarbete: samarbete och nya arbetsmetoder --> bättre resultat Skapa beröringspunkter mellan.
Sociala medier som påverkningskanal Anne Salovaara-Kero: Mamma Annorlunda & Normalstörd.
principer som beskriver
Mobila tjänster – Järfälla kommun
5 principer som beskriver kommunikation på den sociala webben.
De byggde internet i Sverige Internet i Sverige 2003 – 2009 Cirka 35 intervjupersoner.
Sociala medier och jämställdhet. ”Det är svårt att förstå om man inbillar sig att det alltid sett.
Gröna näringen – en framtidsbransch!. Sid 2 | Lantbrukarnas Riksförbund Välkommen till de gröna näringarna Varor och tjänster som alla behöver – 4 procent.
Personligt brev.
Att krossa fördomar en attityd förändring Mål Att nå 50-talister och invandrare SPF Jönköping Centrum.
Sociala medier för pedagoger och elever. Läroplan ” Eleverna ska också kunna orientera sig i en komplex verklighet med stort informationsflöde och snabb.
Kajsa Hartig Nordiska museet
Ditt nät och mitt – presentation för åk 4-6 Anette Holmqvist, 22 maj 2015.
Regional samverkan i Halland
Socialt entreprenörskap i ideell verksamhet En studie om de aktiva eldsjälarnas motivation och drivkraft som gör skillnad i samhället.
Idéstuga – samla en grupp med både nya och gamla medlemmar och ta tillsammans fram förslag på nya aktiviteter.
Vi presenterar nyheten Äventyrshelger, där man får lära sig hur man överlever olika situationer i vildmarken. I marknadsföringen av denna kommer vi att.
Sociala medier och jämställdhet. Den digitala vardagen (referensgruppen) Msn Playahhead Lunarstorm Bilddagboken Youtube Facebook.
ANVÄNDARBETEENDE Kompetensgruppsarbete E-tjänster inom vägsektorn Stockholm.
Improve today. Optimise tomorrow Bemanningsplanering för en värld i rörelse Enri Bimbashi, Product Manager.
Efter din utbildning Fortsättningskurser – Ta nästa steg! Kontakta din kontaktperson på Addskills Cornerstone Maila eller
Efter din utbildning Fortsättningskurser – Ta nästa steg!
Delmoment 1: Rapport över sociala webben
Win-win när sociala företag gör affärer med andra företag Mona hallström hjorth 21 februari
Presentationens avskrift:

ö Cissi Cissi Dahl & Anneli Bengtsson X-Ovation

Triple Helix

Om X-Ovation X-Ovation är ett spännande utvecklingsprojekt som vill finna nya vägar till dialog mellan människorna och det offentliga i Karlshamn. Med hjälp av internet, mobiler och sociala medier som Facebook och Twitter kan den dialogen bli snabbare, intressantare och, inte minst, mycket mindre formell.FacebookTwitter

X-Ovations Vision • människor är med och skapar och utvecklar tjänster för människor.

Vi träffas på facebook!

facebook

Startsida, vänster spalt

Startsida, mitten

Startsida, höger spalt

Profilsida, vänster spalt

Profilsida, mitten

Profilsida, höger spalt

Vänförfrågningar

Meddelanden

Händelser

Konto

Chat

X-Ovations fansida

Vilken är nyttan?

Tack för visat intresse! facebook.com/Xovation NPXovation flickr.com/x-ovation bambuser.com/X-Ovation