Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Creative Cities Network Uppdraget Sverige – det nya matlandet Fokusområden -Primärproduktion -Förädlad mat -Offentlig mat -Restaurang -Turism/Marknadsföring.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Creative Cities Network Uppdraget Sverige – det nya matlandet Fokusområden -Primärproduktion -Förädlad mat -Offentlig mat -Restaurang -Turism/Marknadsföring."— Presentationens avskrift:

1

2 Creative Cities Network

3 Uppdraget Sverige – det nya matlandet Fokusområden -Primärproduktion -Förädlad mat -Offentlig mat -Restaurang -Turism/Marknadsföring

4 12

5 Foto: katjak Foto:KatjaKFoto:www.fotograftina.se

6 Så här jobbar vi Foto: Miriam Preis • Primärproduktionsambassadörer • Jämtländska måltidsteman • Workshop - Regional Matstrategi • Press, Media, Evenemang och regional plattform • Utveckling av restaurangkoncept • Årets Storsjöpizza • Årets Republikrätt på Yran • Speed-dating kockar möter mathantverkare • TV4s satsning Mitt Kök v.32 • Matvecka 40

7

8 Hur fortsätter vi arbeta med maten som utvecklingskraft i länet? Vision Att bli norra Europas mest spännande matregion! Framtiden Regional matstrategi för 2012-2017


Ladda ner ppt "Creative Cities Network Uppdraget Sverige – det nya matlandet Fokusområden -Primärproduktion -Förädlad mat -Offentlig mat -Restaurang -Turism/Marknadsföring."

Liknande presentationer


Google-annonser